NieTTus loopt sowieso risico.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:02 schreef CrazyPrincess het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaa sproet-je, wat geweldig
En wie weet weer een![]()
in dit topic. Misschien hebben SilkTie en Silly een trend gezet. dat belooft wat voor NieTTus
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Geniet ervan meid. De komende negen maanden op een wolk
Ik las dit op z'n Nederlands... Dus een boom boom waar tweelingen aan groeien ofzoquote:
en dan....komt NieTTus zich helemaal stuiterend en happy melden in Z&Gquote:Op maandag 9 februari 2009 17:16 schreef sproet-je het volgende:
Ik weet zeker dat morgen goed nieuws gaat brengen!!!!
NieTTus, nog maar 1 nachtje slapen dat ga je vol houden. (en dan nog een nachtje slapen tot de terugplaatsing, en dan 13 nachtjes slapen voor de test en dan........!!)
Als ze je nou weer afwimpelen dan ben ik in staat ze wat te doenquote:Op maandag 9 februari 2009 17:25 schreef NieTTus het volgende:
Ik hoop zoooo dat jullie écht vooruitziende blikken hebben!!!!
Het is soms 'ietwat' oneerlijk verdeeld hequote:Op maandag 9 februari 2009 17:51 schreef prinseszondererwt het volgende:
Wat fijn sproetje!
Op mijn werk is weer een collega zwanger van haar 2e. In 1x raak, net als haar 1e Heerlijk voor haar natuurlijk.
Nou o.k. dan, ik rij morgen wel even langs het VUquote:Op maandag 9 februari 2009 17:04 schreef NieTTus het volgende:
Liefffff! Vandaag echt een blugh dag gehad.. kwam ook weinig uit op het werk! Hoop echt dat al die lieve mee-duim-akties van iedereen effect hebben!! Vannacht en morgenochtend nog even door zien te komen..!
Slaapmeis, kan je beter doorrijden naar het VU![]()
Spannend!!! (alhoewel dit alles wel weer goed is voor de lijn!)
Dat is altijd fijn als er rekening met je gehouden wordt. En lief jaquote:Op maandag 9 februari 2009 21:24 schreef prinseszondererwt het volgende:
Viel wel mee Saffier, ik vond het vooral heel lief dat ze aan me dacht door me vast in te lichten. Ze verwachtte dat ik het moeilijk zou vinden, daarom nam ze me even apart. Lief.
<flauw> Dat zou dan WeLLLLus wordenquote:Op maandag 9 februari 2009 14:02 schreef CrazyPrincess het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaa sproet-je, wat geweldig
En wie weet weer een![]()
in dit topic. Misschien hebben SilkTie en Silly een trend gezet. dat belooft wat voor NieTTus
Bol/rond is óók een lijnquote:Op maandag 9 februari 2009 20:07 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Nou o.k. dan, ik rij morgen wel even langs het VUEn NieTTus, die lijn.... tja daar zal je de komende maanden wel even aan moeten wennen hoor, want die ga je eventjes verliezen
Er komt wel een andere, hele mooie lijn voor terug trouwens
Dat bedoelde ikquote:
Ik zat net al even te dagdromen over hoe gaaf het zou zijn om straks idd in dat update topic een dikke vette WeLLus te zien staan.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:30 schreef Saffier het volgende:
Wellus, het wordt gewoon een wellus
Moest je even slikken PZE of viel het wel mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |