abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 februari 2009 @ 10:33:41 #1
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65792337
Vervolg van: Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat (#51)

Welkom in het Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat- topic. Wanneer je net begint met "proberen zwanger te worden zonder medische poespas ben je van harte welkom in het "wachten op het 2e streepje" - topic.

Handige Linkjes
Freya
Foliumzuur
KI en IUI
IVF

Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?

basimah
PCOS - vijfde poging hormoonstimulatie puregon +pregnyl tot op heden nog geen resultaat.

CrazyPrincess
PCOS. Maart 2008 begonnen met Clomid. Na drie keer (1x50, 2x50, 3x50) proberen zonder resultaat in juli een LEO gehad die uiteindelijk ook geen resultaat bleek te hebben. In december weer een poging met Clomid gedaan (1x50, weer zonder resultaat) en nu wachten op de vervolgaanpak voor ronde 5.

Leonieke
PCOS - intakegesprek fertiliteitscentrum UZ Brussel op 20 januari 2009 (bezig sinds 02-2008)

NieTTus
Gestopt met de pil in 2002... 2004: eileiders verwijderd. 2 ivf-en gehad. Helaas beide mislukt. 6 cryo's over 2 rietjes verdeeld. Al 4 cancels voor een cryo terugplaatsing gehad, omdat er geen plek was in zkh. Rond 4 feb weer een meting voor komende poging, hopelijk d.m.v. pregnyl WEL een terugplaatsing dit keer....!We duimen voor goed bericht a.s. dinsdag over terugplaatsing

sproet-je
Bezig met icsi, 2 terugplaatsingen gehad. Nog 1 rietje in de vriezer.

Vlindur
Vlindur, in maart 2007 laatste prikpil gehad. In januari 2008 ongesteld. Na soms hele maanden ongesteld door gestuurd naar de gynaecoloog. Blijkt PCOS te hebben. Sinds juli 2008 aan de Clomid. Zonder resultaat in april terug komen.

Saffier
Na Tobias (2005) niet meer aan de anticonceptie gegaan. In oktober 2008 de gyn wegens uitblijvende zwangerschap. Lichte PCOS geconstateerd (maar geen belemmering voor zwangerschap) en zeer eigenwijze zwemmers. Maart terug naar gyn voor uitslagen onderzoeken en behandelplan IVF/ICSI.

We gaan verder hier met de positive flow met het goede nieuws van Sproetje

En 5 eitjes van Niettus
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 10:27 schreef Saffier het volgende:
Niettus wat goed! Er moet woensdag gewoon plek voor je zijn Komt goed! Duim duim duim...

[ Bericht 83% gewijzigd door Saffier op 06-02-2009 15:27:01 (op aangepast) ]
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_65792400
Ik ga straks lekker taart eten bij Sproet en daar uithyperen tot ik gebeld word !!!!
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_65792946
hoe laat word je gebeld?
Ik blijf hier maar F5-en terwijl ik geacht word te werken
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_65793694

Na 2-en in elk geval... om 11 uur melden ze aan (nu ongeveer) dan is er om 12 uur teamoverleg (waarvan ik vind dat ik gewoon een GO moet krijgen ) en dan bellen ze rond 2 uur naar de poli, die mij dan weer bellen... ZUCHT!

Ze zouden me toch echt niet een 3e keer gaan cancellen... dan moet ik wel een heel slecht karma hebben!!!!
pi_65793734
Tuurlijk niet! Dat kunnen ze echt niet maken.

Jeetje, na 2 uur pas...klopt ja, dan bellen ze pas terug, dat wist ik eigenlijk wel. Wat duurt dat nog lang he?

Komt goed, komt goed! Dat moet
pi_65793823
Sproet is ook al bezig met een mantra
We weten straks of the Secret echt werkt
pi_65794184
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 11:18 schreef NieTTus het volgende:

Na 2-en in elk geval... om 11 uur melden ze aan (nu ongeveer) dan is er om 12 uur teamoverleg (waarvan ik vind dat ik gewoon een GO moet krijgen ) en dan bellen ze rond 2 uur naar de poli, die mij dan weer bellen... ZUCHT!

Ze zouden me toch echt niet een 3e keer gaan cancellen... dan moet ik wel een heel slecht karma hebben!!!!
Oeh!

Ik duim voor je!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 6 februari 2009 @ 11:41:53 #8
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_65794468
Sproet wat geweldig

Niettus nog ff maar je hebt eieren
pi_65798987
14.00 uur
pi_65799053
NieTTUs is hier en we weten nog niets..... (ze stuitert nog wel!!)
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_65799771
Het is geen nee.... Ik ben een ovb-tje en tot nu toe gaan alle ovb-tjes door... Alleen geen zekerheid!
Dinsdag in de loop van de ochtend weten ze meer...! Ik sta 3e op de lijst en ze hebben plek voor 2....

Dus jullie moeten nog even doorduimen!!!!

(het is toch eigenlijk niet te geloven dit )

Basimah, moest jij ook in A. voor controle vanmorgen?

Ik ga verder theeleuten met Zwangere Sproet!!!!
pi_65799785
En nu dan??

Inmiddels was er nieuws... Jeetje dat vind ik echt te erg hoor. Ik hoop zooo dat je er tussen kan. Plek voor twee. Tss.
pi_65799824
En nu? Wachten tot dinsdag, dan weet ik meer!
  Moderator vrijdag 6 februari 2009 @ 14:22:25 #14
5428 crew  miss_sly
pi_65799843
Jeumig...tot dinsdag onzekerheid? niet te doen!!
Ik duim verder hoor!!
pi_65799864
Ja ze zei wel al direct: ik wil je geen valse hoop geven maar tot nu toe gaan alle ovb-tjes altijd door.

Dus nu hoop ik natuurlijk
pi_65799993
Hier draaien de duimen voor je tot en met dinsdag NieTTUs. Jeetje, er wordt wel wat van je gevraagd zeg.

Wanneer schuif je op dan? Ik bedoel, wat is er nodig om je van plaats 3 naar 2 te krijgen?
pi_65800471
Tijd.... En over het algemeen redden ze het wel! Dussssss hoop!!! Maaaaaar: nog geen zekerheid.....

Zucht...
  vrijdag 6 februari 2009 @ 15:00:09 #18
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65801330
Niettus jouw geduld wordt wel op de proef gesteld zo hoor niet te geloven!! De duimen blijven draaien hier en verder denk ik dat je je nick gewoon moet veranderen in 'WeLLus' Positieve karma heb jij nodig
Ylana
pi_65802103
Ik zei al gekscherend tegen mijn vent: het is een teken kom we gaan scheiden!

Ach, story of my life schijnbaar! We gaan gewoon maar weer van het positieve uit. Misschien toch maar een naamswijziging hier!
pi_65804651
Sproet!!!!! Super!!!!!!!!!!!!!!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_65804689
Sproet zegt bedankt!!!!!!!

(ik zit nog steeds bij Sproet)
pi_65804702
Enne ze is echt zwanger hoor, ze zit meer op de pot dan dat ze naast me op de bank zit
pi_65805155
NieTTus, wat een stom gezeik zeg! Ja sorry, hoor, maar een 'ovb-tje'? En ook al gaan ze bijna altijd wel door... DAN NOG! Ik vind dit echt tè erg, hoor! Zo schiet het toch niet op??

Enne... leuk zo'n middagje theeleuten met een lege plek naar je op de bank ! Hopelijk binnenkort een heel leeg bankstel als jullie bij elkaar op bezoek zijn...
**Life is e@sier with your eyes closed**
  Moderator vrijdag 6 februari 2009 @ 16:51:34 #24
5428 crew  miss_sly
pi_65805295
Haha, ik krijg al helemaal visioenen van sproetje en niettus die om de beurt op het toilet zitten terwijl de ander voor de deur staat te trappelen om het op te kunnen houden
pi_65805921
Wat is een ovb-tje?

En dit is tevens een verkapt tvp-tje
pi_65806359
Onder voorbehoudje....

Haha, ik zou graaaaaag met laptop en al op het toilet gaan zitten!!! We blijven doen, dat ovb'tje moet gewoon een zekertje worden
pi_65806494
Lijkt me een onder voorbehoudje.
Ik mag morgen weer aan de clomid! Tenminste, dat ga ik doen. Had nog geen herhaalrecept dus heb bijna moeten rellen bij de apotheek om het mee te krijgen. Mooi toch gelukt lekker puh.
pi_65806781
Mijn linker eileider zit verstopt. Ze konden de eileider niet doorprikken. En het deed pijn.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 17:49:50 #29
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65807162
En wat houdt dat verder in Basimah?

Maar wat ik nou niet snap NieTTus, wat moet jij dan doen om eens op de 1e of 2e plek te komen?
Nou ja goed, vasthouden maar aan dat ovb-tje-dat-vrijwel-zeker-is.
pi_65807247
Nou ja dat vraag ik me dus ook af.. Maar daar komt vast weer een antwoord uit wat ik niet wil horen, en Sproet heeft ook al eens ovb gestaan en dat is ook gewoon doorgegaan.. Ik mag&wil nu verder niet doemdenken (al heb ik inwendig wel even gevloekt hoor, er is ALTIJD wel wat..) maar enfin, daar schiet ik niets mee op, dus we gaan gewoon doen alsof het zo is woensdag!

Dinsdag vroeg genoeg om me ergens weer druk om te maken!

Idd Basimah, wat meer info? Wat gaan ze nu doen en hoe gaat het verder?
pi_65807571
Hee NieTTus fijn dat je geen pregnyl hoeft en 5 eieren, wat veel zeg. Nou ik duim ook mee, dinsdag moet je gaan broeden
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_65808111
ovb > Owh, ja, dat klinkt wel logisch
Ik snap alleen niet onder voorbehoud van wat. Als ze plek voor 2 hebben en je bent 3e dan moet er dus 1 niet doorgaan? Of snap ik het nou gewoon niet?
Maar laten we van het positieve uitgaan

Wat naar basimah dat het pijn deed. Ik hoop dat het niet te lang duurde
En inderdaad: wat is nu het vervolg?

En pze, hoe heb je de clomid toch meegekregen? O.b.v. van je historische gegevens?
Ik was vandaag bij de apotheek voor een nieuwe pen en daar hinh een papiertje dat er geen spuiten en naalden werden gegeven zonder recept. Toen vroeg ik me toevallig af of ze andere medicijnen dan wel uitgeven zonder recept

Ik ben vanmorgen voor controle geweest. Geen groei te zien Dus gewoon door met 75IE en dinsdagochtend opnieuw controle.
Ik ga de bedrijfsarts maar eens inlichten, want als ik straks met oogsten en terugplaatsingen te maken krijg dan kan ik de verloren uurtjes misschien wat lastiger inhalen allemaal.
En ondanks dat er nog geen resultaat is voel ik me wel heel positief. Overal om me heen geboortes en zwangerschappen en alles in me zegt: nog heel even geduld en dan is het jouw beurt!
pi_65813654
Jemig Crazy dat is wel erg balen, dat het gewoon niets doet! Hebben ze het wel al gehad over verhoging?
En ja, natuurlijk is het snel jouw beurt. Dat MOET gewoon!! Jij moet met mij en sproet mee zo

mariposa, jaaa 5 is echt TE GEK! Die eieren doen helemaal niets deze keer, want heb al embryo's in de vriezer. Maar het is wel toevallig. En wel heel erg veel Het brand nu ook echt (sowieso altijd met eisprong, maar nu heb ik al het gevoel dat ik ongesteld moet worden terwijl dat nog wel zeker 2 weken duurt )

(ergens is het dus wel goed dat ik niet spontaan zwanger kan worden, want een 5-ling is wel erg overdreven een tweeling prima, in 1 keer klaar.. maar 5!!!! )

Enne dat ovb.. ik snap het ook niet, maar ze houden schijnbaar reserves achter de hand ofzo. Nou ja, ik vind op dit moment ALLES best, als er maar een terugplaatsing komt

Fijn weekend lieve meiden!!!!
pi_65814064
He wat ontzettend balen CP. Kom op zeg, het is nu wel de hoogste tijd voor je eitjes om te gaan groeien. Go eitjes go!
Ik kreeg de clomid mee omdat ik het doosje van vorige keer mee had genomen. Eigenlijk gaven ze het zonder recept niet nog een keer mee, maar ik heb 'gewoon' (*kuch*) gezegd dat ze niet zo moeilijk moest doen omdat ik al 4x clomid daar heb gehaald en ik het echt morgen moet innemen. Dat kon dan wel voor een keertje met veel gezucht en gesteun. Ja dag, ik ga niet mijn ronde mis lopen daardoor. Wist ik veel dat ik ineens ongesteld zou worden... Kan moeilijk al clomid gaan hamsteren voor het geval dat ik weer ongesteld wordt.
pi_65814270
Afhankelijk van wat er dinsdag te zien is wordt de dosis nog eens verhoogd of niet. Het toverwoord is dus wederom 'geduld'.

Eigenlijk wel zonde van die 5 eitjes he

@ pze: we moeten toch al zoveel geduld hebben en van een ronde overslaan word je zeker niet vrolijk. Goed dat je zo op je strepen hebt gestaan!
Overigens had ik nog 10 stuks clomid liggen en die heb ik aan het ziekenhuis gegeven. Altijd handig voor noodgevallen
pi_65824020
Ja ik zei gisteren al: had eigenlijk om een punctie moeten vragen toch weer extra kansen (en dat zonder hormonen)! Maar zo werkt het niet helaas

*strooit heel veel extra geduld rond hier!!!!*
pi_65834161
Ik heb geen idee wat ze verder gaan doen, meer info heb ik niet.
Ik kreeg dat onderzoek, het zit verstopt en meer weet ik ook niet
dinsdag ga ik voor mijn folikelmeting
maar ook dan zie ik geen arts.
pi_65835209
Hmm dat is op zich wel bijzonder. Zit je nog steeds in L? Je zou toch verwachten dat ze je na dat onderzoek wat meer info hadden gegeven of op zijn minst e.e.a. doorgenomen hadden?
Sterkte er maar mee meis!

Heeft er iemand voor mij een trampoline?? Sjeminee, 5 eieren die op springen staan is goed te voelen!!!
pi_65843702
Ja ik woon nog steeds in lelystad.
Ik begin nu een beetje aan het idee te wennen want eigenlijk had ik deze uitslag niet o verwacht. ik heb wat gezocht naar opties en mogelijkheden maar ik ben benieuwd wat de gyn denkt, al zal ik dat waarschijnlijk pas weten aan het einde van de week. Dat is balen. In ieder geval is gevoelsmatig de weg voor mij nu nog langer geworde, want technisch gezien is mijn kans ondanks mijn pcos 50%.
pi_65844369
Dat is zeker balen! Ik duim mee dat er toch genoeg mogelijkheden zijn!

Ik heb een baaldag ik droom alleen maar over positive zwangerschapstesten e.d., en een keertje is dat niet erg. Maar 10 keer per nacht wakker worden en daarna weer DEZELFDE dromen de hele tijd. Pffff.
Heb vanmorgen mijn hele huis maar op zijn kop gezet om mijn gedachten op wat anders te krijgen. Maar tis gewoon stom!

/klaagpost
pi_65847615
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 20:18 schreef Basimah het volgende:
Wellicht staat er in je dossier wel wat het vervolgplan is. Ik neem aan dat degene die de follikelmeting ook je dossier in kan zien?

En NieTTus, maak jezelf niet gek hoor
Ga anders een lekker filmpje kijken waarin je helemaal meegesleurd kan worden
  zondag 8 februari 2009 @ 14:47:21 #42
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_65848425
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 14:20 schreef NieTTus het volgende:
Het is geen nee.... Ik ben een ovb-tje en tot nu toe gaan alle ovb-tjes door... Alleen geen zekerheid!
Dinsdag in de loop van de ochtend weten ze meer...! Ik sta 3e op de lijst en ze hebben plek voor 2....

Dus jullie moeten nog even doorduimen!!!!

(het is toch eigenlijk niet te geloven dit )

Basimah, moest jij ook in A. voor controle vanmorgen?

Ik ga verder theeleuten met Zwangere Sproet!!!!
Op basis waarvan wordt een ovb besloten? Heeft dat alleen maar met plaats te maken? Zouden ze hier moeten proberen ... De afdeling waar wij naar toe gaan zit altijd tjokvol en alles zit door elkaar: bloedonderzoek, echo, oogsten, terugplaatsen. Een keer waren er wel 70 vrouwen tegelijk! Dan loop ik daar als een van de weinige mannen rond tussen zoveel vrouwen die van de hormonen springen ... ik heb mijn vrouw al gevraagd of ze niet bang is dat ik onaangelijnd rondloop tussen zoveel hormonenbommen die allemaal zwanger willen worden . Om de een of andere rare reden vertrouwt ze mij .
Maar goed, hier wordt gekeken wat voor jou het goede moment is, al moeten zij zich een slag in de rondte werken. Alleen om medische redenen wordt gecancelled, niet om plaats- of tijdgebrek. Toch te belachelijk voor woorden ... .
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 16:51 schreef miss_sly het volgende:
Haha, ik krijg al helemaal visioenen van sproetje en niettus die om de beurt op het toilet zitten terwijl de ander voor de deur staat te trappelen om het op te kunnen houden
Je bent niet de enige die dat beeld voor ogen heeft .
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 20:18 schreef Basimah het volgende:
Is toch ook belachelijk? Je hebt toch recht op antwoorden? Ik moet zeggen dat we ondanks de drukte op de afdeling altijd antwoorden hebben gekregen. Men begrijpt de emotionele stress van de mensen en doet zijn best om de mensen zo tevreden mogelijk te houden. We hebben het precies een keer gehad dat we de arts iets wilden vragen, hij zei heel gestressed terwijl hij in zijn rennen een enorme stofwolk veroorzaakte (bij wijze van spreken dan): "Nu even niet !" , maar kwam na een paar minuten weer terug en zei in alle rust: "Nu heb ik de tijd voor jullie, waarmee kan ik helpen ?" Hij behandelt honderden tegelijkertijd, maar weet van de meesten (waaronder wij) precies het hoe en wat: halve blik in het dossier en hij weet exact waar je staat. En op iedere vraag krijg je een antwoord. Die kennis en toewijding, daar heb ik enorm respect voor.
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_65850828
Nou ja op welke basis wordt besloten, eigenlijk geen idee. Ik weet alleen dat ze gewoon met echt zwaar ernstig personeelstekort bij het VU zitten. Je moet je bedenken dat ze maar 8 plekken per dag voor Cryo ontdooiing hebben. Het VU alleen al heeft minstens 8 mensen die een cryo per dag willen, en omdat zij in de omgeving de enige gecertificeerden zijn om die ontdooiingen uit te voeren... Zijn er nog ongeveer 6 andere ziekenhuizen die van het VU afhankelijk zijn hiervoor. (dus laten we zeggen dat er per dag zo'n 40 mensen zijn die voor cryo in aanmerking willen komen.. Ik zal echt niet de enige zijn die al een paar cancels heeft gehad..)

En ik snap dat ze lastig laboranten uit hun mouw kunnen toveren die de ontdooiingen kunnen begeleiden, maar je hebt er zelf zo weinig aan. Het levert hier in elk geval echt zware frustratie op. Vanmorgen ben ik echt even uit mijn slof geschoten. Zo oneerlijk hoe het is. Weet je, als je een terugplaatsing hebt en het gaat mis: dan is dat omdat er toch iets niet goed zit. Maar als je lichaam er klaar voor is, en dan zegt het ziekenhuis: jammer joh, volgende ronde weer een poging, wéér zonder zekerheid... dan is dat echt PURE machteloosheid.

Ik wil dolgraag over naar een ander ziekenhuis, al moet ik naar maastricht. Maar mijn verzekering zegt dan: het kost ons behoorlijk wat om alles over te plaatsen, dus dat telt dan als je 3e ivf. En dat vind ik het dan ook weer niet waard. Alhoewel ze me ook geen antwoord konden geven toen ik zei: maar iedere keer echo's en alles zonder resultaat kosten óók geld...

Dus heb mezelf voorgenomen om maar positief te blijven, het is geen nee deze keer. En stiekem ga ik er wel vanuit dat het doorgaat. Zo'n beetje mijn hele familie is al overleden (moeder, vader, ouders van beide ouders), dus ik duim zooooo hard nu, dat als er een hiernamaals is, dat zij me nu gaan helpen met hun energie (om het maar even op een andere boeg te gooien )

Alleen die dromen.. Dat heb je gewoon niet zelf in de hand. En ik was vanmorgen echt zoooo gefrustreerd. Inmiddels is dat wel weer redelijk afgezakt. Wat kan ik ook anders, en erin blijven hangen: ik heb alleen mezelf ermee!

Positieve eraan is dat mijn huis eindelijk aan kant is en ik weer rustig ben. Ik ben nu al mijn kaarsjes aan het branden voor goed nieuws dinsdag, en dat ik gewoon mijn kids woensdag kan gaan ophalen!

(wel een heel lang verhaal zo, sorry )
  zondag 8 februari 2009 @ 16:07:23 #44
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_65851833
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:42 schreef NieTTus het volgende:
Nou ja op welke basis wordt besloten, eigenlijk geen idee. Ik weet alleen dat ze gewoon met echt zwaar ernstig personeelstekort bij het VU zitten. Je moet je bedenken dat ze maar 8 plekken per dag voor Cryo ontdooiing hebben. Het VU alleen al heeft minstens 8 mensen die een cryo per dag willen, en omdat zij in de omgeving de enige gecertificeerden zijn om die ontdooiingen uit te voeren... Zijn er nog ongeveer 6 andere ziekenhuizen die van het VU afhankelijk zijn hiervoor. (dus laten we zeggen dat er per dag zo'n 40 mensen zijn die voor cryo in aanmerking willen komen.. Ik zal echt niet de enige zijn die al een paar cancels heeft gehad..)

En ik snap dat ze lastig laboranten uit hun mouw kunnen toveren die de ontdooiingen kunnen begeleiden, maar je hebt er zelf zo weinig aan. Het levert hier in elk geval echt zware frustratie op. Vanmorgen ben ik echt even uit mijn slof geschoten. Zo oneerlijk hoe het is. Weet je, als je een terugplaatsing hebt en het gaat mis: dan is dat omdat er toch iets niet goed zit. Maar als je lichaam er klaar voor is, en dan zegt het ziekenhuis: jammer joh, volgende ronde weer een poging, wéér zonder zekerheid... dan is dat echt PURE machteloosheid.
Tsja, als ze dat hier zouden doen, je eerst helemaal klaarstomen voor terugplaatsing en dan cancellen ... door de vele zonuren zijn de mensen hier nogal heetgebakerd (maar ook stukken warmer), ik denk dat ze liever overuren dan het nummer van de brandweer draaien . 's Lands wijs 's lands eer.
quote:
Ik wil dolgraag over naar een ander ziekenhuis, al moet ik naar maastricht. Maar mijn verzekering zegt dan: het kost ons behoorlijk wat om alles over te plaatsen, dus dat telt dan als je 3e ivf. En dat vind ik het dan ook weer niet waard. Alhoewel ze me ook geen antwoord konden geven toen ik zei: maar iedere keer echo's en alles zonder resultaat kosten óók geld...
Dat is al hogere economie, dat past niet in de modellen van de actuarissen .
quote:
Dus heb mezelf voorgenomen om maar positief te blijven, het is geen nee deze keer. En stiekem ga ik er wel vanuit dat het doorgaat. Zo'n beetje mijn hele familie is al overleden (moeder, vader, ouders van beide ouders), dus ik duim zooooo hard nu, dat als er een hiernamaals is, dat zij me nu gaan helpen met hun energie (om het maar even op een andere boeg te gooien )
Positieve energie vanuit beide werelden en mijn scheutje vanuit het Helige Land , dat zou bijna niet mis kunnen gaan.
quote:
Alleen die dromen.. Dat heb je gewoon niet zelf in de hand. En ik was vanmorgen echt zoooo gefrustreerd. Inmiddels is dat wel weer redelijk afgezakt. Wat kan ik ook anders, en erin blijven hangen: ik heb alleen mezelf ermee!

Positieve eraan is dat mijn huis eindelijk aan kant is en ik weer rustig ben. Ik ben nu al mijn kaarsjes aan het branden voor goed nieuws dinsdag, en dat ik gewoon mijn kids woensdag kan gaan ophalen!

(wel een heel lang verhaal zo, sorry )
Nu je klaar bent met je eigen huis, kan je ons dan even komen helpen? Door de vermoeidheden komen wij niet aan alles toe en we hebben genoeg om je tot dinsdag bezig te houden .

Alle gekheid op een stokje: heel veel sterkte om de tijd tot dinsdag door te komen en heel veel succes op dinsdag zelf.
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_65852280
Ik kom je met alle liefde helpen, als jullie energie mij dan helpt deze keer Waar moet ik zijn?

Enne, ik heb zelf ook het temperament van een spaanse peper (zoals mijn indische schoonvader altijd zegt: je bent een katjang pedis!) dus heb ze al vaak genoeg mijn temperament laten zien, haha! Alleen werkt het niet...

Dank je wel!! Ik hoop zooo dat alle energie die iedereen zend in elk geval tot een terugplaatsing leidt.. Dat is nog geen garantie, maar nogmaals: ik heb het idee dat ik deze maand extra vruchtbaar ben... Bij de eerste ivf had ik MET hormonen 4 eitjes.. Nu 5 ZONDER hormonen... Dit MOET hem zijn!!!!!

(enne die hogere economie, ik snap hem ook niet! Ik zou het wel weten als verzekering zijnde: ga maar over naar een ziekenhuis waar WEL plek is... maargoed..)

Positief blijven!! Mocht het toch niet zo zijn ga ik wel ff dippen, maar dan heb ik jullie
pi_65852294
Uitgaan van het positieve ja Het gaat allemaal goed tenzij bewezen is dat het niet goed gaat
Maar het is absoluut frustrerend als 'plektekort' reden is om een terugplaatsing niet door te laten gaan. Je moet al zoveel doorstaan en dan ook nog eens zo'n teleurstelling

Maar voor nu: jij kunt volgende week gewoon gaan broeden
* CrazyPrincess NieTTus instraalt met de positieve flow in dit topic
pi_65852681
Ik vind jullie zooooo lief
pi_65852807
quote:
Op zondag 8 februari 2009 16:28 schreef NieTTus het volgende:
Ik vind jullie zooooo lief
pi_65853959
feli voor sproet!
voor nieTTus!!! ik hoop dat dit je ronde is!
  zondag 8 februari 2009 @ 20:24:12 #50
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65860190
* Asyniur straalt ook nog even mee voor NieTTus en de anderen

[ Bericht 2% gewijzigd door Asyniur op 08-02-2009 20:30:38 ]
pi_65872701
NieTTus ook hier draaien de duimen volle toeren. Het moet nu echt wel eens meezitten voor jou ook

Hier valt er voor de rest eigenlijk niets te melden. Volgende week dat onderzoek en dan twee weken later feedback over de gedane onderzoeken.
Gisteren wel bij mijn ma langsgeweest (ze wist uiteraard niet dat de dokter gezegd had dat ik moest vermageren want dat zou ze eigenlijk gewoon fijn gevonden hebben ) en ik was nog maar twee minuten binnen en mijn ma vroeg of ik vermagerd was ofzo... Misschien helpt dat beetje sporten (en die paar kleine veranderingen zoals wat meer fruit eten en meer water drinken en geen Special K meer eten) dus wel (al heb ik geen weegschaal, dus ik kan het niet controleren ). en zo trekt een mens zich aan het meest belachelijke op
pi_65875581
Over een uur horen we de uitslag van het ziekenhuis.... ik ben zo bang dat ze zeggen dat mijn hcg te laag is....
pfff, als ik gewoon zwanger was geworden hadden we niet eens een bloedtest gehad en waren we gewoon blij met de positieve zwangerschapstest (ahum 5 positieve zwangerschapstesten). Ach, laat mij maar even zeuren, ik hoop vanmiddag met goed nieuws terug te komen.
pi_65876448
Ik duim voor je sproet! En dat is toch geen zeuren! Dat is een volkomen logische onzekerheid die hopenlijk helemaal onterecht is, maar o zo begrijpelijk.
pi_65876695
Bijna Sproet! Ik kan me je onzekerheid voorstellen hoor, maar jij gaat een geweldige uitslag krijgen zodirect.
  maandag 9 februari 2009 @ 12:37:12 #55
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65877252
Logisch Sproet dat je nerveus bent! Maarrrrr jij bent gewoon hartstikke zwanger
Ylana
  maandag 9 februari 2009 @ 12:45:19 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65877465
En Sproetje? Hebben ze al gebeld? Of zijn ze laat, datl ijkt me helemaal irritant!
pi_65877467
Zeur nog maar even lekker Sproet, straks kan dat niet meer want dan heb je de ECHTE bevestiging (alhoewel die testen en het toilet-ren-gebeuren echt al wel genoeg zeggen meis!!!!)

Jij bent echt zóóó zwanger!!!!!!!!
  Moderator maandag 9 februari 2009 @ 12:55:42 #58
5428 crew  miss_sly
pi_65877760
Ow sproetje, dat is ook spannend!! Ik hoop dat je inmiddels een mooie uitslag hebt gekregen!
pi_65877898
Uit lurkstand.....DUIM DUIM DUIM voor Sproetje!!

Zit dan meteen te F5en als ik zoiets lees.
pi_65878016
Hier nog een F5-ert
  † In Memoriam † maandag 9 februari 2009 @ 13:29:14 #61
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_65878842
Sproet-je nog maar heel eventjes wachten. Ik hoop echt op een megaHCGresultaat voor jullie
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  maandag 9 februari 2009 @ 13:33:10 #62
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65878985
F5 F5 F5 F5.....
Ylana
pi_65879269
Jaaaaaaa!!!! Het was goed, het was goed, het was goed.
* doet even een dansje

Mijn hcg was super hoog, dus de kans op een is aanwezig.
Het ziekenhuis zei dat zij ook erg nieuwsgierig waren naar de echo.
Nu dus weer 2,5 week wachten op de echo. Maar nu ben ik blij!

edit: een hele erge spelfout er even uitgehaald.

[ Bericht 4% gewijzigd door sproet-je op 09-02-2009 13:49:55 ]
  maandag 9 februari 2009 @ 13:48:01 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65879299
Jaaaaaaaa, gefeliciteerd!
En zelfs een kansje op een tweeling! Spannend hoor dan, de komende 2,5 week!
  Moderator maandag 9 februari 2009 @ 13:48:52 #65
5428 crew  miss_sly
pi_65879303
sproetje geweldig wat goed, gefeliciteerd en spannend tot de echo!

En nu genieten en melden in Z&G
  maandag 9 februari 2009 @ 13:59:07 #66
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65879433
wat leuk wat goed en misschien wel 2 tegelijk
Gefeliciteerd meid!
Ylana
pi_65879557
Jaaaaaaaaaaaaaaa sproet-je, wat geweldig
En wie weet weer een in dit topic. Misschien hebben SilkTie en Silly een trend gezet. dat belooft wat voor NieTTus

Geniet ervan meid. De komende negen maanden op een wolk
pi_65879693
En nu wil ik jullie allemaal binnen twee maanden ook in Z&G zien!
pi_65879848
Hee Sproetje wat een goed en spannend nieuws zeg! Ben heel benieuwd wat er over 2 weken uitkomt!
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  maandag 9 februari 2009 @ 14:11:18 #70
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65879851
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:02 schreef CrazyPrincess het volgende:
En wie weet weer een in dit topic. Misschien hebben SilkTie en Silly een trend gezet. dat belooft wat voor NieTTus

[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

Geniet ervan meid. De komende negen maanden op een wolk
NieTTus loopt sowieso risico. Mikoxx met dubbel X krijgt tenslotte ook een tweeling.
  maandag 9 februari 2009 @ 14:13:27 #71
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65879924
Kom maar op met die tweelingboom
Ylana
  † In Memoriam † maandag 9 februari 2009 @ 14:38:20 #72
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_65880788
Sproet-je wat een heerlijk nieuws. Toch een megaHCG voor jullie Woeiiiii ik ben zo benieuwd naar jullie echo

En nu jij NieTTus. Nog een dagje wachten en dan weet je het. Die ovb moet gewoon een zekerweten worden hoor, ander rij ik wel even met een zweepje naar het FZH
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_65880986
Sproetje!!
pi_65882001
Wat goed sproetje!!
En mijn duimen draaien overuren voor NieTTus!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_65885785
Liefffff! Vandaag echt een blugh dag gehad.. kwam ook weinig uit op het werk! Hoop echt dat al die lieve mee-duim-akties van iedereen effect hebben!! Vannacht en morgenochtend nog even door zien te komen..!
Slaapmeis, kan je beter doorrijden naar het VU

Spannend!!! (alhoewel dit alles wel weer goed is voor de lijn!)
  Moderator maandag 9 februari 2009 @ 17:13:05 #76
5428 crew  miss_sly
pi_65886050
Morgen moet goed nieuws brengen voor jou NieTTus
Dat moet gewoon!
pi_65886071
Vind ik ook, miss-sly!
pi_65886127
Ik weet zeker dat morgen goed nieuws gaat brengen!!!!
NieTTus, nog maar 1 nachtje slapen dat ga je vol houden. (en dan nog een nachtje slapen tot de terugplaatsing, en dan 13 nachtjes slapen voor de test en dan........!!)
pi_65886269
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:13 schreef Saffier het volgende:
Kom maar op met die tweelingboom
Ik las dit op z'n Nederlands... Dus een boom boom waar tweelingen aan groeien ofzo

En voor NieTTus: Hang in there! Nog maar 1 nachtje slapen. Da's voorbij voor je d'r erg in hebt en dan...
  Moderator maandag 9 februari 2009 @ 17:23:04 #80
5428 crew  miss_sly
pi_65886314
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:16 schreef sproet-je het volgende:
Ik weet zeker dat morgen goed nieuws gaat brengen!!!!
NieTTus, nog maar 1 nachtje slapen dat ga je vol houden. (en dan nog een nachtje slapen tot de terugplaatsing, en dan 13 nachtjes slapen voor de test en dan........!!)
en dan....komt NieTTus zich helemaal stuiterend en happy melden in Z&G
pi_65886372
Ik hoop zoooo dat jullie écht vooruitziende blikken hebben!!!!
pi_65886583
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:25 schreef NieTTus het volgende:
Ik hoop zoooo dat jullie écht vooruitziende blikken hebben!!!!
Als ze je nou weer afwimpelen dan ben ik in staat ze wat te doen
pi_65886643
Jij dacht dat je Char achtige gaven had maar ik kan er ook wat van!! Jomanda, Uri Geller, Char, move on hier is sproetje!!!
pi_65887171
Wat fijn sproetje!

Op mijn werk is weer een collega zwanger van haar 2e. In 1x raak, net als haar 1e Heerlijk voor haar natuurlijk.
pi_65887235
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:51 schreef prinseszondererwt het volgende:
Wat fijn sproetje!

Op mijn werk is weer een collega zwanger van haar 2e. In 1x raak, net als haar 1e Heerlijk voor haar natuurlijk.
Het is soms 'ietwat' oneerlijk verdeeld he
Nah ja, we doen het er maar mee
  † In Memoriam † maandag 9 februari 2009 @ 20:07:49 #86
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_65891385
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:04 schreef NieTTus het volgende:
Liefffff! Vandaag echt een blugh dag gehad.. kwam ook weinig uit op het werk! Hoop echt dat al die lieve mee-duim-akties van iedereen effect hebben!! Vannacht en morgenochtend nog even door zien te komen..!
Slaapmeis, kan je beter doorrijden naar het VU

Spannend!!! (alhoewel dit alles wel weer goed is voor de lijn!)
Nou o.k. dan, ik rij morgen wel even langs het VU En NieTTus, die lijn.... tja daar zal je de komende maanden wel even aan moeten wennen hoor, want die ga je eventjes verliezen Er komt wel een andere, hele mooie lijn voor terug trouwens
  maandag 9 februari 2009 @ 20:30:26 #87
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65892265
Wellus, het wordt gewoon een wellus
Moest je even slikken PZE of viel het wel mee?
Ylana
pi_65894364
Viel wel mee Saffier, ik vond het vooral heel lief dat ze aan me dacht door me vast in te lichten. Ze verwachtte dat ik het moeilijk zou vinden, daarom nam ze me even apart. Lief.
  maandag 9 februari 2009 @ 21:25:15 #89
61800 Rottdog
May all your dreams come true
  maandag 9 februari 2009 @ 21:43:28 #90
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65895188
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:24 schreef prinseszondererwt het volgende:
Viel wel mee Saffier, ik vond het vooral heel lief dat ze aan me dacht door me vast in te lichten. Ze verwachtte dat ik het moeilijk zou vinden, daarom nam ze me even apart. Lief.
Dat is altijd fijn als er rekening met je gehouden wordt. En lief ja
Rottdog hoe gaat het?
Ylana
  maandag 9 februari 2009 @ 21:52:36 #91
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_65895571
Ook hier nog even: kwak kwak voor sproet-je, je bent me al mooi gevolgd .
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:02 schreef CrazyPrincess het volgende:
<flauw> Dat zou dan WeLLLLus worden </flauw>
<nog flauwer>SilkTie een trendsetter, dan is de Messias ècht in aantocht </nog flauwer>

NieTTus, zet hem op morgen .
  maandag 9 februari 2009 @ 21:53:56 #92
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_65895647
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:07 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Nou o.k. dan, ik rij morgen wel even langs het VU En NieTTus, die lijn.... tja daar zal je de komende maanden wel even aan moeten wennen hoor, want die ga je eventjes verliezen Er komt wel een andere, hele mooie lijn voor terug trouwens
Bol/rond is óók een lijn .
pi_65895684
NieTTus, ik duim voor je. Weet je hoe laat je iets hoort morgen? Ik voel 'n JA aankomen
pi_65895818
Sproetje, gefeliciteerd ! Wat heerlijk voor jullie
(en ooo wat was ik zenuwachtig bij die echo, zat bijna te kotsen in de wachtkamer )

Sterkte want die echo duurt nog best lang! Voor nu er gewoon maar van genieten
  † In Memoriam † maandag 9 februari 2009 @ 22:14:21 #95
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_65896484
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:53 schreef SilkTie het volgende:

[..]

Bol/rond is óók een lijn .
Dat bedoelde ik

Nog even een jompeltje om de boel op te peppen.
  maandag 9 februari 2009 @ 22:32:00 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65897291
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:30 schreef Saffier het volgende:
Wellus, het wordt gewoon een wellus
Moest je even slikken PZE of viel het wel mee?
Ik zat net al even te dagdromen over hoe gaaf het zou zijn om straks idd in dat update topic een dikke vette WeLLus te zien staan.

Sterkte met afwachten NieTTus!
pi_65903013
Ik sta stijf van de zenuwen (zo erg dat ik zelfs veel te vroeg mijn bed uit ben voor werk, en dus hier nog even kan spieken) en ik moet zooooo hard lachen om jullie (met een traan, mijn make up, wat doen jullie )

Ze zouden rond eind van de ochtend iets laten weten, maar ik reken gewoon weer op 2 uur, dan kan het alleen maar meevallen... Pfff! (ben ik blij dat ik mijn haar verf, dan zie je vast niet alle grijze haren die de afgelopen dagen zijn komen opzetten )
pi_65903148
Wij wachten met je mee
pi_65903183
mijn duimen draaien!
pi_65903528
Pff, wat spannend, NieTTus!! Ik hoop dat ze je snel goed nieuws geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')