quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:59 schreef SuperwormJim het volgende:
Misschien dacht ie dat je het als cockring ging gebruiken tijdens je nachtelijke uitspattingen in gaybars.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Bepaal ik zelluf wel"quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:56 schreef MikeyMo het volgende:
Kom ik zo bij de schoenmaker om een ringetje te kopen voor je sleutelbos. Dus ik dat stukje ronde metaal afrekenen zegt die sjaak zo:
"Veel plezier er mee!"
Ik zo; ja nou dat zal wel lukken
Klacht:winkelmedewerkers die je veel plezier wensen met de sufste dingen... Volgens mij staan ze niet eens stil bij wat ze zeggen.
Schoen/Sleutelmakers zijn veelal gecombineerd . Een sleutelringetjeswinkel ben ik namelijk nog nooit tegen gekomen .quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:06 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom haal je bij een schoenmaker een ringetje voor je sleutelbos ?
Zelfde als ik me een nieuwe auto koop bij de frituur.
Naast de autofrituurwinkel.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:13 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Schoen/Sleutelmakers zijn veelal gecombineerd . Een sleutelringetjeswinkel ben ik namelijk nog nooit tegen gekomen .
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:12 schreef Cybey het volgende:
Echt zieke geesten hier dat er meteen gedacht wordt dat het als cockring gebruikt gaat worden...We zijn niet ziek! Alleen een beetje raarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat, in de echte wereld, de schoenmaker doorgaans ook de plek is om sleutels na te laten maken. En dientengevolge een normale plek om sleutelhouders te halen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:06 schreef de_boswachter het volgende:
Nee.quote:Zelfde als ik me een nieuwe auto koop bij de frituur.
35 centquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:04 schreef Jarno het volgende:
Wat had je er voor betaald?
net te weinig om hem voor zn ogen kapot te stampenquote:
Ik moest hardop lachen, dat dusquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:02 schreef Steve-O het volgende:
Net zoals agenten die je toch een Fijne avond wensen nadat ze je een prent in je handen hebben geprakt.
Die van mij is al vier maal gevallen en nog steeds niet kapot! Echt een prachtproduct!!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:01 schreef speknek het volgende:
Top apparaatje. Goede deal. Ik heb hem zelf ook.
omdat de schoenmaker ooks leutels dupliceert en dus alle benodigdheden op sleutelgebied heeft...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:06 schreef de_boswachter het volgende:
zeker zo'n sleutelbos waar nog net 4 sleutels aan kunnen hangen en hij is alweer vol.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:19 schreef MikeyMo het volgende:
Ik heb hem geprobeerd als cockring te gebruiken maar me velletje kwam er tussen
En dat terwijl ze je 9 van de 10 keer toch een lomp kapsel geven omdat ze weer eens niet naar je instructies hebben geluisterdquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:22 schreef stokbrood het volgende:
Belachelijk idd. Was laatst bij de kapper, zit daar een kwartiertje in die stoel, alles leuk en wel. Is die kerel klaar, ik betaal hem, loop de zaak uit. Krijg ik ook nog een "veel plezier ervan" naar m'n hoofd geslingerd. Heb maar netjes "bedankt" gezegd, maar dit was meer uit fatsoen. Waar slaat het op?
Dan heeft ie weer een nieuwe hoepel.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:31 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Je bent gewoon verwend, geef zo'n ringetje aan een derdewereld kindje en hij heeft er minstens een maand plezier van.
Dat was ook mijn eerste gedachtequote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:59 schreef SuperwormJim het volgende:
Misschien dacht ie dat je het als cockring ging gebruiken tijdens je nachtelijke uitspattingen in gaybars.
Zat je je te masturberen toen je dit poste ofzo...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:59 schreef SuperwormJim het volgende:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:38 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Zat je je te masturberen toen je dit poste ofzo...
Open er een topic over.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:22 schreef stokbrood het volgende:
Belachelijk idd. Was laatst bij de kapper, zit daar een kwartiertje in die stoel, alles leuk en wel. Is die kerel klaar, ik betaal hem, loop de zaak uit. Krijg ik ook nog een "veel plezier ervan" naar m'n hoofd geslingerd. Heb maar netjes "bedankt" gezegd, maar dit was meer uit fatsoen. Waar slaat het op?
Ben jij niet gewoon een kloon van Irritatie100?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:23 schreef Echo99 het volgende:
'Hier opeten of meenemen?'
Bij de fietsenmaker...![]()
En Bush is een reptilian zeker... Retard...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:39 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ben jij niet gewoon een kloon van Irritatie100?
Echo99.
1 getal minder en Echo betekent hetzelfde een herhaling van geluid..
Ahhh!! Hahahaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:32 schreef boskameel het volgende:
Dan heeft ie weer een nieuwe hoepel.
NIks om je voor te schamen hoor dat je zit te masten op een KLB topicquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:38 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
![]()
En nu weer, nu ik het nog eens lees.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:39 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Echo99.
Nee, het is gewoon leuk om als winkelier je klanten te plagen. Zo kom je de dag door in je gare kutwinkel die in eerste instantie best leuk leek, maar waar je eigenlijk wel op uitgekeken bent.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:56 schreef MikeyMo het volgende:
Kom ik zo bij de schoenmaker om een ringetje te kopen voor je sleutelbos. Dus ik dat stukje ronde metaal afrekenen zegt die sjaak zo:
"Veel plezier er mee!"
Ik zo; ja nou dat zal wel lukken
Klacht:winkelmedewerkers die je veel plezier wensen met de sufste dingen... Volgens mij staan ze niet eens stil bij wat ze zeggen.
[..]
Echo99.
ik zie hem nou al helemaal achter izjn hakkenbar dubbel liggen...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:45 schreef Yggie het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon leuk om als winkelier je klanten te plagen. Zo kom je de dag door in je gare kutwinkel die in eerste instantie best leuk leek, maar waar je eigenlijk wel op uitgekeken bent.
Ik haat kappers. Ze vragen elke keer weer wat voor opleiding ik doe, etc. Ik zo van, dat vroeg je de vorige keer ook al. En elke keer doe ik een andere opleiding. Deze week studeer ik voor archeoloog. Over twee maandjes voor salesmanager, etc. Breek je ijs bij iemand anders, ik wil een fris kapsel.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En dat terwijl ze je 9 van de 10 keer toch een lomp kapsel geven omdat ze weer eens niet naar je instructies hebben geluisterd
Dat is dan wel weer grappigquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:47 schreef Hpzone het volgende:
En elke keer doe ik een andere opleiding. Deze week studeer ik voor archeoloog.
STERF AAN KANKER TYFUS GAY!!!!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:18 schreef punkjunk het volgende:
Wat had die kerel dan moeten zeggen volgens jou?
Sommige mensen, slaan die bonnetjes op voor hun administratie.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:29 schreef MikeyMo het volgende:
Reken je af bij de kapper, vragen ze ook altijd of je de bon meewilt...
"Ja, ik kom het straks ruilen"
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:47 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Deze week studeer ik voor archeoloog.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:06 schreef de_boswachter het volgende:
ok, dat is dus een schone onderbroek die je me verschuldigt ventquote:
Nicequote:
[..]
Echo99.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:02 schreef Steve-O het volgende:
Net zoals agenten die je toch een Fijne avond wensen nadat ze je een prent in je handen hebben geprakt.
OMG.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:06 schreef de_boswachter het volgende:
Teruggaan en geld terug en schadevergoeding eisen! Laat je niet piepelen door de commercie!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:19 schreef MikeyMo het volgende:
Ik heb hem geprobeerd als cockring te gebruiken maar me velletje kwam er tussen
Jij kan goed tekenen gast, hoe je die emoties er in legt enzo... knap hoor. Hulde ende respcet!quote:
Je filmpje doet het niet.quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:46 schreef MikeyMo het volgende:
nav dit topic kom ik morgen op BNN radio
Bij Tumor Open Radio?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:46 schreef MikeyMo het volgende:
nav dit topic kom ik morgen op BNN radio
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:12 schreef Cybey het volgende:
Echt zieke geesten hier dat er meteen gedacht wordt dat het als cockring gebruikt gaat worden...Ik wou ook vragen waar hij die ring allemaal voor wou gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yupquote:
quote:
jaquote:Op maandag 9 februari 2009 09:49 schreef veldmuis het volgende:
Heeft iemand een opname van dit topic?
Althans, van de radiouitzending erover en dan het specifieke stukje ervan.
die laatstequote:
Waarom word ik geassocieerd met iemand die zulks een baggeruser isquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:39 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Echo99.
Dan ga je naar de verkeerde kapperquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En dat terwijl ze je 9 van de 10 keer toch een lomp kapsel geven omdat ze weer eens niet naar je instructies hebben geluisterd
die doet het heul nie hier.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:58 schreef MikeyMo het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)nradio/zondag-12.wma
rond de 1:30:00
op mijn fiets ook niet.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 18:52 schreef Pino07 het volgende:
afgelopen week zon vrouw bij de kassa van een restaurant van men stage.
ik koop een fles water![]()
zij: eet smakelijk![]()
![]()
ja
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:21 schreef MikeyMo het volgende:
omdat de schoenmaker ooks leutels dupliceert...
Nou ja, da's altijd nog beter dan een begrafenisondernemer die de rouwende nabestaanden na afloop nog een fijne dag toewenst, hè...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:02 schreef Steve-O het volgende:
Of een begrafenisondernemer die 'tot gauw!' zegt.quote:Op maandag 2 maart 2009 11:27 schreef Scootmobiel het volgende:
Nou ja, da's altijd nog beter dan een begrafenisondernemer die de rouwende nabestaanden na afloop nog een fijne dag toewenst, hè...
Is de de nieuwe fokradio ofzo? Volgens mij grabbelt die gozer z'n hele programma hier bij elkaar. In ieder geval de debielen-met-een-mening.quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 11:56 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Of een begrafenisondernemer die 'tot gauw!' zegt.
wel 40 % korting daar met me pasquote:
ja man...ging na stage spacenquote:En? Was de fles lekker?
quote:Op maandag 9 maart 2009 15:58 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik had ooit een bijbaan bij de It's en als ik mensen een stofzuiger had verkocht begroette ik ze altijd met
"zuig ze..."
Sommigen konden het niet waarderen
Looool ik moest lachen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:59 schreef SuperwormJim het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |