quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:59 schreef SuperwormJim het volgende:
Misschien dacht ie dat je het als cockring ging gebruiken tijdens je nachtelijke uitspattingen in gaybars.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Bepaal ik zelluf wel"quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:56 schreef MikeyMo het volgende:
Kom ik zo bij de schoenmaker om een ringetje te kopen voor je sleutelbos. Dus ik dat stukje ronde metaal afrekenen zegt die sjaak zo:
"Veel plezier er mee!"
Ik zo; ja nou dat zal wel lukken
Klacht:winkelmedewerkers die je veel plezier wensen met de sufste dingen... Volgens mij staan ze niet eens stil bij wat ze zeggen.
Schoen/Sleutelmakers zijn veelal gecombineerd . Een sleutelringetjeswinkel ben ik namelijk nog nooit tegen gekomen .quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:06 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom haal je bij een schoenmaker een ringetje voor je sleutelbos ?
Zelfde als ik me een nieuwe auto koop bij de frituur.
Naast de autofrituurwinkel.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:13 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Schoen/Sleutelmakers zijn veelal gecombineerd . Een sleutelringetjeswinkel ben ik namelijk nog nooit tegen gekomen .
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:12 schreef Cybey het volgende:
Echt zieke geesten hier dat er meteen gedacht wordt dat het als cockring gebruikt gaat worden...We zijn niet ziek! Alleen een beetje raarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat, in de echte wereld, de schoenmaker doorgaans ook de plek is om sleutels na te laten maken. En dientengevolge een normale plek om sleutelhouders te halen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:06 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom haal je bij een schoenmaker een ringetje voor je sleutelbos ?
Nee.quote:Zelfde als ik me een nieuwe auto koop bij de frituur.
35 centquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:04 schreef Jarno het volgende:
Wat had je er voor betaald?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |