die laatstequote:
Waarom word ik geassocieerd met iemand die zulks een baggeruser isquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:39 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ben jij niet gewoon een kloon van Irritatie100?
Echo99.
1 getal minder en Echo betekent hetzelfde een herhaling van geluid..
Dan ga je naar de verkeerde kapperquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En dat terwijl ze je 9 van de 10 keer toch een lomp kapsel geven omdat ze weer eens niet naar je instructies hebben geluisterd
die doet het heul nie hier.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:58 schreef MikeyMo het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)nradio/zondag-12.wma
rond de 1:30:00
op mijn fiets ook niet.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 18:52 schreef Pino07 het volgende:
afgelopen week zon vrouw bij de kassa van een restaurant van men stage.
ik koop een fles water![]()
zij: eet smakelijk![]()
![]()
ja
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:21 schreef MikeyMo het volgende:
omdat de schoenmaker ooks leutels dupliceert...
Nou ja, da's altijd nog beter dan een begrafenisondernemer die de rouwende nabestaanden na afloop nog een fijne dag toewenst, hè...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:02 schreef Steve-O het volgende:
Net zoals agenten die je toch een Fijne avond wensen nadat ze je een prent in je handen hebben geprakt.
Of een begrafenisondernemer die 'tot gauw!' zegt.quote:Op maandag 2 maart 2009 11:27 schreef Scootmobiel het volgende:
Nou ja, da's altijd nog beter dan een begrafenisondernemer die de rouwende nabestaanden na afloop nog een fijne dag toewenst, hè...
Is de de nieuwe fokradio ofzo? Volgens mij grabbelt die gozer z'n hele programma hier bij elkaar. In ieder geval de debielen-met-een-mening.quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 11:56 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Of een begrafenisondernemer die 'tot gauw!' zegt.
wel 40 % korting daar met me pasquote:
ja man...ging na stage spacenquote:En? Was de fles lekker?
quote:Op maandag 9 maart 2009 15:58 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik had ooit een bijbaan bij de It's en als ik mensen een stofzuiger had verkocht begroette ik ze altijd met
"zuig ze..."
Sommigen konden het niet waarderen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |