http://cy-gb.facebook.com/people/Jess-Fishlock/503154470quote:Op zaterdag 14 februari 2009 08:52 schreef fuckbuddy het volgende:
Jammer dat ze geen hyves heeft he?!
Ben benieuwd of Klavan Amrabat eruit kan spelen.quote:Opstellingen PSV - AZ
14 februari 2009
EINDHOVEN- AZ start in Eindhoven tegen PSV met dezelfde opstelling als tegen Willem II.
PSV – AZ begint om 19:45 uur in het Philips Stadion en is live te volgen via de Matchtracker. Hiervoor moet je inloggen op Mijn AZ.
Opstelling PSV: Andreas Isaksson, Jason Culina, Dirk Marcellis, Jérémie Bréchet, Carlos Salcido, Edison Méndez, Timmy Simons, Ibrahim Afellay, Nordin Amrabat, Danny Koevermans, Balázs Dzsudzsák.
Opstelling AZ: Sergio Romero, Gill Swerts, Kew Jaliens, Kees Luijckx, Ragnar Klavan, David Mendes da Silva, Demy de Zeeuw, Stijn Schaars, Maarten Martens, Mounir El Hamdaoui, Moussa Dembélé.
Scheidsrechter: Bjřrn Kuipers.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:00 schreef Stereotomy het volgende:
Mooi, Jaliens speelt altijd wel goed tegen Koef. Daardoor heeft Koef ook nog nooit tegen AZ gescoord.
[..]
Ben benieuwd of Klavan Amrabat eruit kan spelen.
Had je niet moeten zeggen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:00 schreef Stereotomy het volgende:
Mooi, Jaliens speelt altijd wel goed tegen Koef. Daardoor heeft Koef ook nog nooit tegen AZ gescoord.
iets over de goden.....quote:
Viel ook wel meequote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:51 schreef Merkie het volgende:
Puntje gestolen vandaag, er was maar één ploeg die recht had op de 3 punten en dat was AZ niet.
AZ heeft een halve kans gehad en mazzelde naar 0-2, verder alleen maar verdedigd.quote:
Er van uitgaande dat AZ natuurlijk gewoon gaat winnen uit bij Ajax en Twente en thuis tegen Groningen en Heerenveen...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:53 schreef xFriendx het volgende:
Qua resultaat prima denk ik. Twente loopt 2 punten in maar een lastige uitwedstrijd is gespeeld. Daarnaast speelde Twente ook niet groots tegen Volendam, die verkloten gerust weer een wedstrijd later dit seizoen en is die 11 punten voorsprong weer terug.
PSV heeft veel uitgespeelde kansen ?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
AZ heeft een halve kans gehad en mazzelde naar 0-2, verder alleen maar verdedigd.
Die gaan ze echt niet allemaal winnen. Ik vind AZ de laatste weken zwaar tegenvallen,sinds die onterechte overwinning op Volendam lijkt het een beetje op. El Hammie draait ook niet op de helft van voor de winterstop.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Er van uitgaande dat AZ natuurlijk gewoon gaat winnen uit bij Ajax en Twente en thuis tegen Groningen en Heerenveen...
Luijckx zat al een paar keer mis en Romero had er blijkbaar geen vertrouwen meer in. Wel kut dat hij dan ook mis zit. In zo'n geval is het: fuck Kees, stoot op z'n achterhoofd en die ruimte pakken. Anders moet hij maar leren verdedigen.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:18 schreef Stereotomy het volgende:
En Romerogreep ook nog mis he, bij de 2-1. Romero is een *goede* keeper, maar ik zie in hem niet die *super* keeper waarvan iedereen claimt dat hij is. Verre trappen bij terugspeelballen zijn vaak ook dramatisch bij hem.
Ik verwacht Mendes - Luijkxsz als centrale verdedigingsduo volgende week. Royal sadness.En dan Van der Velden of Holman op rechtshalf.
Hoe kom je erbij dat je kampioen in de Arena gaat worden?quote:Op zondag 15 februari 2009 01:37 schreef Gatalin het volgende:
Ach, PSV is nu gelijk met Ajax gekomen én we kunnen kampioen worden in de Arena. Wat een meester in psychologische oorlogsvoering, die Louis
Achterin is het normaal wel okay, geen superdefensie, maar het is te doen. Ben het wel met je eens dat de defensie zoals deze NU staat maar erg middelmatig is. Hopelijk is het MoMo blok weer snel terugquote:Op zondag 15 februari 2009 08:01 schreef navigator het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat je kampioen in de Arena gaat worden?
Pas maar op volgende week dat je zonder Schaars geen punten verspeelt bij Heracles.
Dan wordt het namelijk nog spannend.
Zonder Schaars en De Zeeuw hebben jullie echt maar een modaal ploegje. Voorin is ook wel ok maar achterin echt bagger op de keeper na. Die achterhoede zou ook de achterhoede van ADO of Heracles kunnen zijn,
Ik denk dat Ajax toch maar even langs Dirk moet om Schaars op te halen, dat vind ik echt een geweldenaar.
En hij is het verschil met het AZ van vorig jaar en nu. De motor van de ploeg, zet iedereen neer, staat zelf altijd goed en kan nog prima voetballen ook.![]()
Bied hem een een verdubbeling van zijn salaris en hji komt graag naar Mokum
Daar hebben we onze genuanceerde Amsterdamse vriend weer.quote:Op zondag 15 februari 2009 08:01 schreef navigator het volgende:
[..]
Pas maar op volgende week dat je zonder Schaars geen punten verspeelt bij Heracles.
Zonder Schaars en De Zeeuw hebben jullie echt maar een modaal ploegje. Voorin is ook wel ok maar achterin echt bagger op de keeper na. Die achterhoede zou ook de achterhoede van ADO of Heracles kunnen zijn,
Ik denk dat Ajax toch maar even langs Dirk moet om Schaars op te halen, dat vind ik echt een geweldenaar.
En hij is het verschil met het AZ van vorig jaar en nu. De motor van de ploeg, zet iedereen neer, staat zelf altijd goed en kan nog prima voetballen ook.![]()
"Het gaat slecht met ons! Snel! Kopen! Nieuwe spelers! Daar bij die ene club loopt een goede! Kopen kopen KOPEEEEENNN!!1"!quote:Op zondag 15 februari 2009 08:01 schreef navigator het volgende:
[..]
?quote:Op zondag 15 februari 2009 18:45 schreef navigator het volgende:
Wat een sneue reacties![]()
En dan mij ongenuanceerd noemen. Normaal discussieren is hier anders ook niet mogelijk.
az fanpage niveau. Wel morgenochtend je bordje brinta opeten hoor.
Daar moet je toch maar tegen kunnen. Hij zegt toch niet zulke rare dingen al komt ie een beetje vervelend over.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:50 schreef Norrage het volgende:
Is het niet mogelijk bepaalde mensen alleen uit een bepaald topic te bannen? :/ Ik vind dit echt een leuk topic, maar als navigator weer eens langskomst
Vat toch wel mee, ouwe relnicht?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar moet je toch maar tegen kunnen. Hij zegt toch niet zulke rare dingen al komt ie een beetje vervelend over.
Hij zegt dingen die als je die in het Ajax-topic zet ook wel tot enige ophef zullen leiden als éen van ons zich zodanig uitlaat, laat ik het zo zeggen. Buiten dat hij het nog steeds raar vindt dat AZ de beste ploeg van Nederland is (al vijf jaar in mijn ogen, maar goed, daar kan je over discussiëren) en daar een nogal uitgesproken (van de realiteit) afwijkende mening over ventileert (al is het Ajax dan heet het ziekenboeg, al is het AZ dan is plots de verdediging beroerd. De verdediging die 930 minuten de nul heeft gehouden en nu even niet draait omdat er 3 vaste krachten missenquote:Op zondag 15 februari 2009 19:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar moet je toch maar tegen kunnen. Hij zegt toch niet zulke rare dingen al komt ie een beetje vervelend over.
Toch mag dat op een forum en heb je daar maar mee te leven. Jij vindt AZ al vijf jaar de beste ploeg van Nederland, ik vind dat een bezopen opvatting. Maar het leuke is dat we dat beiden mogen vinden ook nog zeggen hier. En tja, AZ is een hogere boom aan het worden en dan vang je meer wind. Dan moet je maar niet zonodig op nummer 1 staanquote:Op zondag 15 februari 2009 19:37 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Hij zegt dingen die als je die in het Ajax-topic zet ook wel tot enige ophef zullen leiden als éen van ons zich zodanig uitlaat, laat ik het zo zeggen. Buiten dat hij het nog steeds raar vindt dat AZ de beste ploeg van Nederland is (al vijf jaar in mijn ogen, maar goed, daar kan je over discussiëren) en daar een nogal uitgesproken (van de realiteit) afwijkende mening over ventileert (al is het Ajax dan heet het ziekenboeg, al is het AZ dan is plots de verdediging beroerd. De verdediging die 930 minuten de nul heeft gehouden en nu even niet draait omdat er 3 vaste krachten missen![]()
.) Kritiek ok, maar t wordt ietwat vervelend als je wekelijks komt huilen bij de club die bovenaan staat als je eigen clubje niet zo goed loopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |