abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 februari 2009 @ 17:39:02 #201
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_66058913
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 08:52 schreef fuckbuddy het volgende:
Jammer dat ze geen hyves heeft he?!
http://cy-gb.facebook.com/people/Jess-Fishlock/503154470

Confidence through competence
pi_66061375
Te slecht ben je gozert..... Ergens begin ik je nu ook eng te vinden!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 18:56:59 #203
55709 Stereotomy
pi_66061438
Wat, alleen omdat ik namen in Google kan tikken?
pi_66061506
Koevermans in de spits, Lazovic geblesseerd en niet bij de selectie.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 19:00:52 #205
55709 Stereotomy
pi_66061539
Mooi, Jaliens speelt altijd wel goed tegen Koef. Daardoor heeft Koef ook nog nooit tegen AZ gescoord.
quote:
Opstellingen PSV - AZ
14 februari 2009

EINDHOVEN- AZ start in Eindhoven tegen PSV met dezelfde opstelling als tegen Willem II.

PSV – AZ begint om 19:45 uur in het Philips Stadion en is live te volgen via de Matchtracker. Hiervoor moet je inloggen op Mijn AZ.

Opstelling PSV: Andreas Isaksson, Jason Culina, Dirk Marcellis, Jérémie Bréchet, Carlos Salcido, Edison Méndez, Timmy Simons, Ibrahim Afellay, Nordin Amrabat, Danny Koevermans, Balázs Dzsudzsák.

Opstelling AZ: Sergio Romero, Gill Swerts, Kew Jaliens, Kees Luijckx, Ragnar Klavan, David Mendes da Silva, Demy de Zeeuw, Stijn Schaars, Maarten Martens, Mounir El Hamdaoui, Moussa Dembélé.

Scheidsrechter: Bjřrn Kuipers.
Ben benieuwd of Klavan Amrabat eruit kan spelen.
pi_66062346
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 19:00 schreef Stereotomy het volgende:
Mooi, Jaliens speelt altijd wel goed tegen Koef. Daardoor heeft Koef ook nog nooit tegen AZ gescoord.
[..]

Ben benieuwd of Klavan Amrabat eruit kan spelen.
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 20:44:48 #207
55709 Stereotomy
pi_66065236
Nou, met een beetje mazzel 0-2 voor.

Swerts heeft wat moeite met Doedelzak aan de rechterkant. Luijckx loopt weer enorm te kloten. Mendes heeft Amrabat aardig in bedwang.

Dembele speelt vanaf rechtshalf, El Hamdoeidoei eigenlijk de enige spits.
pi_66067115
Dat worden 9 punten op Twente, psv was gewoon beter in de 2e helft!
Eerlijk is eerlijk...ach een puntje.
Meer kan ik er niet van zeggen!
pi_66067148
Wel zonde, het was toch nog teveel achterover leunen...Ze hadden wel wat aanvallender mogen spelen, dat had wel gewerkt dunkt me....maar 2-2 is een zwaar terechte eindstand. Mooi op zich hoor uit bij PSV 2-2, daar zoue je vorig jaar voor tekenen
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zaterdag 14 februari 2009 @ 21:41:20 #210
55709 Stereotomy
pi_66067166
El Hamdaoui had wel wat eerder eruit gemogen, geen baklava geraakt.
pi_66067179
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 19:00 schreef Stereotomy het volgende:
Had je niet moeten zeggen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_66067189
Idd, niet verloren en dit soort wedstrijden zullen er nog meer komen...
  zaterdag 14 februari 2009 @ 21:42:04 #213
55709 Stereotomy
pi_66067190
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 21:41 schreef RayMania het volgende:

[..]

Tja.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 21:42:04 #214
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_66067191
Kom toch wel goed met AZ
pi_66067223
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 21:41 schreef RayMania het volgende:

[..]

iets over de goden.....
  zaterdag 14 februari 2009 @ 21:51:00 #216
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_66067425
Puntje gestolen vandaag, er was maar één ploeg die recht had op de 3 punten en dat was AZ niet.
2000 light years from home
  zaterdag 14 februari 2009 @ 21:51:23 #217
139407 jorienvdherik
pi_66067438
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 21:51 schreef Merkie het volgende:
Puntje gestolen vandaag, er was maar één ploeg die recht had op de 3 punten en dat was AZ niet.
Viel ook wel mee
  zaterdag 14 februari 2009 @ 21:51:54 #218
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_66067444
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 21:51 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Viel ook wel mee
AZ heeft een halve kans gehad en mazzelde naar 0-2, verder alleen maar verdedigd.
2000 light years from home
pi_66067506
Luijckx wisselt nog te vaak goede momenten af met slechte momenten. Soms zit hij er prima tussen, helaas ziet hij ook vaak genoeg dingen juist niet waardoor het een verkeerde pass geeft of mensen laat lopen. Hoop dat hij dit nog weet te verbeteren. Snap dat deze basisplaats voor hem ook een beetje onverwachts kwam, maar nu je er dan toch speelt moet hij wel de kans aangrijpen om te verbeteren.

PSV speelde ook niet groots, maar zette wel goed druk waardoor we niet de rust hadden om op te bouwen. Vervolgens waren lang niet alle passes even zuiver en dan is je aanval al aardig gestopt.

Afellay speelde een leuke wedstrijd, jammer voor hem dat er geen vervolg aan zijn acties gegeven kon worden, daavoor was het spel ook bij PSV net even te statisch voor.

Geen idee trouwens wat Doedelzak bezielde toen hij die sterfscene speelde voor het doel bij AZ nadat Demy? niets deed.

Qua resultaat prima denk ik. Twente loopt 2 punten in maar een lastige uitwedstrijd is gespeeld. Daarnaast speelde Twente ook niet groots tegen Volendam, die verkloten gerust weer een wedstrijd later dit seizoen en is die 11 punten voorsprong weer terug.

De scheids was overigens geen touw aan vast te knopen.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 21:58:00 #220
15600 BB-King
Long live the King!
pi_66067635
We hebben met een punt eigenlijk teveel gekregen, maar dat is nu eenmaal het geluk van de kampioen!

De scheids verdient ook wel een bloemetje trouwens!
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_66067650
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 21:53 schreef xFriendx het volgende:
Qua resultaat prima denk ik. Twente loopt 2 punten in maar een lastige uitwedstrijd is gespeeld. Daarnaast speelde Twente ook niet groots tegen Volendam, die verkloten gerust weer een wedstrijd later dit seizoen en is die 11 punten voorsprong weer terug.
Er van uitgaande dat AZ natuurlijk gewoon gaat winnen uit bij Ajax en Twente en thuis tegen Groningen en Heerenveen...
  zaterdag 14 februari 2009 @ 21:58:31 #222
139407 jorienvdherik
pi_66067652
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 21:51 schreef Merkie het volgende:

[..]

AZ heeft een halve kans gehad en mazzelde naar 0-2, verder alleen maar verdedigd.
PSV heeft veel uitgespeelde kansen ?

Op Einde had AZ ook 2 kopballen
  zaterdag 14 februari 2009 @ 22:28:00 #223
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_66068517
Leek nergens op. Maar Dembélé man, wat een geweldenaar.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_66071043
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 21:58 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Er van uitgaande dat AZ natuurlijk gewoon gaat winnen uit bij Ajax en Twente en thuis tegen Groningen en Heerenveen...
Die gaan ze echt niet allemaal winnen. Ik vind AZ de laatste weken zwaar tegenvallen,sinds die onterechte overwinning op Volendam lijkt het een beetje op. El Hammie draait ook niet op de helft van voor de winterstop.
  zondag 15 februari 2009 @ 00:07:43 #225
55709 Stereotomy
pi_66071502
Precies, die titel is nog LANG niet binnen. Beetje sneu van de media en fans van andere clubs om nu al te gaan miepen dat AZ kampioen is.
pi_66073468
Zo, net terug uit Eindhoven, was erg gezellig in het uitvak!

Vooraf had ik getekend voor een punt, achteraf is het zuur dat je een 0-2 voorsprong uit handen geeft. Zoals de afgelopen wedstrijden was ook nu weer het centrale duo de zwakste schakel. Luijckx en Jaliens hebben nog redelijk stand weten te houden omdat De Zeeuw, Schaars en Mendes voor hen goed aan het bikkelen waren. Ontzettend irritant dat onze draafberen Dembele en Hammie hun acties zo ver doorvoeren dat het rendement nul is. Dembele verdedigt ten minste nog mee, Hammie had natuurlijk een half uur eerder al van het veld gemoeten en ook Holman had er van mij wel in mogen komen. Maar ja, blijkbaar had Van Gaal een gelijkspel bij de toto ingevuld, want hoewel hij op de radio vertelde dat hij bang was dat AZ zou worden overgelopen na de 1-2, wachtte hij pas met ingrijpen tot de 87e minuut. Onbegrijpelijk...

Volgende week zonder Schaars en Jaliens tegen Heracles. Zolang Mendes maar niet in de verdediging wordt gezet zou het geen problemen mogen opleveren. Maar de weg naar een kampioenschap is nog lang...
  zondag 15 februari 2009 @ 01:18:16 #227
55709 Stereotomy
pi_66073692
En Romero greep ook nog mis he, bij de 2-1. Romero is een *goede* keeper, maar ik zie in hem niet die *super* keeper waarvan iedereen claimt dat hij is. Verre trappen bij terugspeelballen zijn vaak ook dramatisch bij hem.

Ik verwacht Mendes - Luijkxsz als centrale verdedigingsduo volgende week. Royal sadness. En dan Van der Velden of Holman op rechtshalf.

Alternatief is natuurlijk Klavan - Luijckxz met Simon Poulsen als linksback.
pi_66073787
quote:
Op zondag 15 februari 2009 01:18 schreef Stereotomy het volgende:
En Romero greep ook nog mis he, bij de 2-1. Romero is een *goede* keeper, maar ik zie in hem niet die *super* keeper waarvan iedereen claimt dat hij is. Verre trappen bij terugspeelballen zijn vaak ook dramatisch bij hem.

Ik verwacht Mendes - Luijkxsz als centrale verdedigingsduo volgende week. Royal sadness. En dan Van der Velden of Holman op rechtshalf.
Luijckx zat al een paar keer mis en Romero had er blijkbaar geen vertrouwen meer in. Wel kut dat hij dan ook mis zit. In zo'n geval is het: fuck Kees, stoot op z'n achterhoofd en die ruimte pakken. Anders moet hij maar leren verdedigen.

Net nog de doelpunten even teruggekeken. WTF dacht Jaliens? Dat hij aan het dansen was met Koef?
  zondag 15 februari 2009 @ 01:27:51 #229
55709 Stereotomy
pi_66073903
Ach, toen Koef bij AZ zat, maakte hij die doelpunten ook tegen goede verdedigers. Dus ik denk dat we dan misschien niet zo verbaasd moeten zijn dat hij ze tegen Jaliens en Luijxkcs maakt. Jaliens had Koef de andere jaren bij PSV wel op de nul gehouden.
pi_66073942
Sorry hoor, dat je een keer gepasseerd wordt is uiteraard zeer goed mogelijk, maar de manier waarop is gewoon een schande. Kees springt niet mee waar dat overduidelijk wel moet, en Kew springt wel mee ( ) waar dat overduidelijk niet moet. Ontzettend dom en onnodig.
  zondag 15 februari 2009 @ 01:32:45 #231
55709 Stereotomy
pi_66073992
Op TV zag je overigens ook leuk in de eerste helft dat toen Luijxksz weer eens dom uitverdedigde, dat Schaars hem de huid volschold.

Eigenlijk hebben we nu best een prutverdediging. En volgende week helemaal, waarvan dan ook de helft van het defensieve blok weg is. Wordt nog leuk zo.
pi_66074087
Ach, PSV is nu gelijk met Ajax gekomen én we kunnen kampioen worden in de Arena. Wat een meester in psychologische oorlogsvoering, die Louis
pi_66075805
quote:
Op zondag 15 februari 2009 01:37 schreef Gatalin het volgende:
Ach, PSV is nu gelijk met Ajax gekomen én we kunnen kampioen worden in de Arena. Wat een meester in psychologische oorlogsvoering, die Louis
Hoe kom je erbij dat je kampioen in de Arena gaat worden?
Pas maar op volgende week dat je zonder Schaars geen punten verspeelt bij Heracles.
Dan wordt het namelijk nog spannend.
Zonder Schaars en De Zeeuw hebben jullie echt maar een modaal ploegje. Voorin is ook wel ok maar achterin echt bagger op de keeper na. Die achterhoede zou ook de achterhoede van ADO of Heracles kunnen zijn,
Ik denk dat Ajax toch maar even langs Dirk moet om Schaars op te halen, dat vind ik echt een geweldenaar.
En hij is het verschil met het AZ van vorig jaar en nu. De motor van de ploeg, zet iedereen neer, staat zelf altijd goed en kan nog prima voetballen ook.
Bied hem een een verdubbeling van zijn salaris en hji komt graag naar Mokum

[ Bericht 0% gewijzigd door navigator op 15-02-2009 08:07:06 ]
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_66079116
quote:
Op zondag 15 februari 2009 08:01 schreef navigator het volgende:

[..]

Pas maar op volgende week dat je zonder Schaars geen punten verspeelt bij Heracles.
Zonder Schaars en De Zeeuw hebben jullie echt maar een modaal ploegje. Voorin is ook wel ok maar achterin echt bagger op de keeper na. Die achterhoede zou ook de achterhoede van ADO of Heracles kunnen zijn,
Ik denk dat Ajax toch maar even langs Dirk moet om Schaars op te halen, dat vind ik echt een geweldenaar.
En hij is het verschil met het AZ van vorig jaar en nu. De motor van de ploeg, zet iedereen neer, staat zelf altijd goed en kan nog prima voetballen ook.

Achterin is het normaal wel okay, geen superdefensie, maar het is te doen. Ben het wel met je eens dat de defensie zoals deze NU staat maar erg middelmatig is. Hopelijk is het MoMo blok weer snel terug
  zondag 15 februari 2009 @ 14:11:57 #235
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_66083043
quote:

[..]

Daar hebben we onze genuanceerde Amsterdamse vriend weer.

Lekker boeiend. Ajax heeft zelfs met de beoogde sterren nog een modaal ploegje en de AZ-verdediging van tweede garnituur is zelfs nog van meer kaliber dan dat van Ajax
pi_66083953
Ajax en Twente allebei dus 2 punten dichterbij. Maar goed, we mogen zelf nog tegen ze ballen dus sowieso alles in eigen hand. Daarnaast laten ook die nog wel ergens punten liggen. Ajax en Twente spelen ook nog tegen elkaar en PSV-Ajax is er ook nog. Alhoewel Twente op dit moment nog de grootste concurrent is.

Er in ieder geval maar voor zorgen dat de 3 punten tegen Heracles binnen komen.
  zondag 15 februari 2009 @ 14:42:47 #237
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_66084294
Kijk en je moet het zo zien he. Stél dat AZ heel veel punten gaat verspelen de komende weken. Dan mogen ze altijd nog zelf tegen Ajax en Twente, dus dan is het nog niet helemaal verloren

pi_66085086
Die 2 punten verlies, so what?! We staan er nog steeds 9 voor op Twente.
Alleen we moeten nog een flink aantal wedstrijden uit spelen.
Dus de volgende in Almelo zal ik wel gaan bezoeken, hoewel dat ook een kut combi is...

Als we daar weer 3 punten pakken dan moeten we tegen Groningen weer met Moisander kunnen knallen!
Moreno is op 90% dus das nog een week of 3 en dan zit die er ook weer bij.
Tis duidelijk dat momenteel de verdediging de zwakke plek is.

Op naar het volgende weekend, waar hopenlijk van Gaal Holman er eerder inzit..
Of desnoods van der Velden en dan met echte spitsen erin..
  zondag 15 februari 2009 @ 15:30:43 #239
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_66085825
quote:

[..]

"Het gaat slecht met ons! Snel! Kopen! Nieuwe spelers! Daar bij die ene club loopt een goede! Kopen kopen KOPEEEEENNN!!1"!

Royal sadness.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zondag 15 februari 2009 @ 15:33:08 #240
55709 Stereotomy
pi_66085905
Sjonge jonge.... vorige week was het: 'Jullie worden met twee vingers in de neus kampioen'.

Een keer gelijkgespeeld en dan is het nu: 'Oh, pas maar op hoor!'

Supporters van andere clubs , zijn jullie nou zo dom, of....
  zondag 15 februari 2009 @ 15:36:11 #241
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_66085990
wat een heerlijke serene rust bij az. Zeker als je dit vergelijkt met de traditionele top drie. Klavan is ook een goede aankoop denk ik. Onbegrijpelijk dat elke andere club uit de eredivisie de potentie weer niet in hem ziet.
achterin is het wel een beetje zorgelijk. In de zomerstop moeten er twee verdedigers bij en mogen ze wat mij betreft luijksz en jaliens afvoeren. ik zie geen toekomst meer bij AZ voor hen.
Jammer van de wedstrijd gisteren, maar gezien het wedstrijdbeeld was slechts een punt niet meer dan terecht.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_66092143
Wat een sneue reacties
En dan mij ongenuanceerd noemen. Normaal discussieren is hier anders ook niet mogelijk.
az fanpage niveau. Wel morgenochtend je bordje brinta opeten hoor.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  zondag 15 februari 2009 @ 18:49:22 #243
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_66092282
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:45 schreef navigator het volgende:
Wat een sneue reacties
En dan mij ongenuanceerd noemen. Normaal discussieren is hier anders ook niet mogelijk.
az fanpage niveau. Wel morgenochtend je bordje brinta opeten hoor.
?
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_66092342
Is het niet mogelijk bepaalde mensen alleen uit een bepaald topic te bannen? :/ Ik vind dit echt een leuk topic, maar als navigator weer eens langskomst
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_66092816
Wat zijn jullie ook een stelletje jankerds bij mekaar
boehoehoee navigator komt weer allemaal nare dingen posten over onze club, wat een naar persoon is dat toch

[ Bericht 0% gewijzigd door navigator op 15-02-2009 19:31:44 ]
pi_66093227
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:50 schreef Norrage het volgende:
Is het niet mogelijk bepaalde mensen alleen uit een bepaald topic te bannen? :/ Ik vind dit echt een leuk topic, maar als navigator weer eens langskomst
Daar moet je toch maar tegen kunnen. Hij zegt toch niet zulke rare dingen al komt ie een beetje vervelend over.
pi_66093861
quote:
Op zondag 15 februari 2009 19:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Daar moet je toch maar tegen kunnen. Hij zegt toch niet zulke rare dingen al komt ie een beetje vervelend over.
Vat toch wel mee, ouwe relnicht?
  zondag 15 februari 2009 @ 19:37:54 #248
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_66094038
quote:
Op zondag 15 februari 2009 19:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij zegt dingen die als je die in het Ajax-topic zet ook wel tot enige ophef zullen leiden als éen van ons zich zodanig uitlaat, laat ik het zo zeggen. Buiten dat hij het nog steeds raar vindt dat AZ de beste ploeg van Nederland is (al vijf jaar in mijn ogen, maar goed, daar kan je over discussiëren) en daar een nogal uitgesproken (van de realiteit) afwijkende mening over ventileert (al is het Ajax dan heet het ziekenboeg, al is het AZ dan is plots de verdediging beroerd. De verdediging die 930 minuten de nul heeft gehouden en nu even niet draait omdat er 3 vaste krachten missen .) Kritiek ok, maar t wordt ietwat vervelend als je wekelijks komt huilen bij de club die bovenaan staat als je eigen clubje niet zo goed loopt.
pi_66094286
quote:
Op zondag 15 februari 2009 19:37 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Hij zegt dingen die als je die in het Ajax-topic zet ook wel tot enige ophef zullen leiden als éen van ons zich zodanig uitlaat, laat ik het zo zeggen. Buiten dat hij het nog steeds raar vindt dat AZ de beste ploeg van Nederland is (al vijf jaar in mijn ogen, maar goed, daar kan je over discussiëren) en daar een nogal uitgesproken (van de realiteit) afwijkende mening over ventileert (al is het Ajax dan heet het ziekenboeg, al is het AZ dan is plots de verdediging beroerd. De verdediging die 930 minuten de nul heeft gehouden en nu even niet draait omdat er 3 vaste krachten missen .) Kritiek ok, maar t wordt ietwat vervelend als je wekelijks komt huilen bij de club die bovenaan staat als je eigen clubje niet zo goed loopt.
Toch mag dat op een forum en heb je daar maar mee te leven. Jij vindt AZ al vijf jaar de beste ploeg van Nederland, ik vind dat een bezopen opvatting. Maar het leuke is dat we dat beiden mogen vinden ook nog zeggen hier. En tja, AZ is een hogere boom aan het worden en dan vang je meer wind. Dan moet je maar niet zonodig op nummer 1 staan
pi_66094418
Je doelt op deze post neem ik aan?:

" Hoe kom je erbij dat je kampioen in de Arena gaat worden?
Bied hem een een verdubbeling van zijn salaris en hji komt graag naar Mokum "

Wat is hier raar aan? En waar heb ik het over de ziekenboeg van Ajax? Ik zeg alleen dat juliie huidige verdediging op de keeper na dramatisch is.
En ondanks dat jullie nu bovenaan staan is az nog steeds een vijver waar Ajax eventueel een speler vandaan zal kunnen halen. ( zal niet makkelijk zijn met Dirk en ja onze scouting dramatisch).
9 van de 10 spelers zal zonder veel na te denken de overstap naar Ajax maken als daar een verdubbeling van salaris tegenover staat.
Net zoals wij ook weer leeggevist worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')