Nu klopt je ondertitel niet meer. Denk niet dat Maisnon dit op haar naam wil hebbenquote:
Jij je zin....quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nu klopt je ondertitel niet meer. Denk niet dat Maisnon dit op haar naam wil hebben
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:51 schreef ajf het volgende:
Even een tvp
Jeutje wat ben jij voor een zeikerd zegquote:
paradox?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:38 schreef Harajuku. het volgende:
Als alle mafia dood is en ik win
Het is je al verteldquote:
nitusquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:07 schreef Dagoduck het volgende:
Kan ik ook meedoen ?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:09 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
jazeker, we sturen wel een pm als de volgende ronde begint
Waarom kwam ik daar niet op..quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:23 schreef Harajuku. het volgende:
Je kunt toch gewoon vorige OP quoten en dan 1 of 2 tags aanpassen?
En hij mijquote:
Wij hebben t nog wel over jou gehadquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wist niet dat dit nog verder was gegaan!![]()
Volgende ronde doe ik ook weer mee hoor
will do, doe hem straks met de nachtpost erinquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:38 schreef Susi het volgende:
Lieverd, zou je alleen nog de dagmoord van vandaag en het doorstrepen even d'r in willen doen
Nee hoor ik heb mijn vote uitgelegd.quote:
Ohquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wij hebben t nog wel over jou gehad
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:41 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
will do, doe hem straks met de nachtpost erin
Alsof de TT nog niet suggestief genoeg wasquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:08 schreef Susi het volgende:
Had je 't eerder in moeten sturen Hara, had je om tien uur gegaan
Ik kan niet in de toekomst kijken, maar ik gok morgen of overmorgen. Tenzij ik dood gaquote:
Ik ga helemaal niet dood, luister naar Syb manquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:30 schreef Isdatzo het volgende:
Ik zal je beschermen hara!![]()
HEY KIJK, EEN SPELFOUT![]()
![]()
Oh noes, nu is ze dood.
Hahahhahaquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet zo blij doen kreng, ik heb je gered
Lekiamh was het!quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:39 schreef Isdatzo het volgende:
Welke homo heeft mij vermoord.![]()
Bah![]()
De lafaard, in m'n rug. Noh, ik hoop dat je een trein hapt
Ja wtf was datquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:42 schreef Syb-rund. het volgende:
Als trevland zijn rol had gebruikt was het spel leuker geweest
Het idee was dat hij 2 post per dag moest maken met frans geralateerde onderwerpen.quote:
Laatste keer zag je m ook al nooit. Wacht dan gewoon een ronde tot je wel tijd hebt, geez.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:49 schreef Syb-rund. het volgende:
Ja hij was erg druk, vond dat erg jammer, want het was een leuk idee
Lieg niet. Dit is alleen voor hoogbegaafden, en Isdatzo.quote:
Pleonastische zin. Die laatste.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lieg niet. Dit is alleen voor hoogbegaafden, en Isdatzo.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Anders doet er niemand meer meequote:Op woensdag 4 februari 2009 23:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
omdat?quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:59 schreef Harajuku. het volgende:
IK WIL GRAAG EEN DUBBELE LYNCH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:04 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
omdat?Omdat ik maar één mafia weet natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat ik maar één mafia weet natuurlijk
quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat ik maar één mafia weet natuurlijk
why why?quote:
ow noes big sister is watching youquote:
Dagoduck meldquote:Op donderdag 5 februari 2009 08:57 schreef Harajuku. het volgende:
Omdat jij en Fastfox dood moeten
heuj heuj rustigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
ik ken mezelf en ik heb nog geen 1 hint gelezen die op mij kan slaanquote:
Had ik jou even tuk hè!quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:20 schreef ajf het volgende:
Oef, ik dacht dat ik er vandaag aan ging
Nou idd. Ik heb er nauwelijks van kunnen slapenquote:
kom maar met die hints zouk zeggen...waarom zou je mij en nog een 2e willen lynchen??quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:12 schreef Harajuku. het volgende:
Ja. maar goed, ook al kom ik met 10 geweldige hints tegen jou, alsof je dan ineens wél de dubbele lynch doet
Maar ook prima. Tripack en Fastfox dus
Tripack (1) Hara
Gee, I dont know, misschien om mafia eruit te krijgen zodat dorp wint?quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:16 schreef tripack het volgende:
[..]
kom maar met die hints zouk zeggen...waarom zou je mij en nog een 2e willen lynchen??
je weet dat meer dan de helft te lui is om zelf hints te zoekenquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Gee, I dont know, misschien om mafia eruit te krijgen zodat dorp wint?
Hints heb ik op de pc, dit is laptop. Maar goed, ik geef 2 namen, men kan ze er zelf ook wel bijzoeken, en anders maar niet
waar haal je dat precies uit danquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:51 schreef Harajuku. het volgende:
Uit mijn hoofd weet ik voor tripack nog girlfriendbanner in zn fobo/ mafia ging steeds naar zn moppie
en één van beide had 2x10 in profiel
en eh, racen/FASTfox
En verder ga ik niet eens meer denken wat ik nog meer had, pas op dat je niet te moe wordt ajf
Ik heb ook nog een bedrijf te runnen, maar zal het rustig aan doenquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:51 schreef Harajuku. het volgende:
Uit mijn hoofd weet ik voor tripack nog girlfriendbanner in zn fobo/ mafia ging steeds naar zn moppie
en één van beide had 2x10 in profiel
en eh, racen/FASTfox
En verder ga ik niet eens meer denken wat ik nog meer had, pas op dat je niet te moe wordt ajf
ok dubbele lynch, wordt het ajf en fastfox. dacht dat die van ajf wat minder waren, maar juist nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:43 schreef tripack het volgende:
wat oude hints
nacht 1:
hamster,cavia => dieren => F&F
wie post veel in F&FHara
SiestaGuru
- U hav lost The Game!!!
- Wie is de chef? EEN CHEF IS IEMAND DIE EIEREN BAKT JEWEET
- Post hier je droomauto
ajf
- auto's hè.
- Zoek de spelvauten!
- Uit de mailbox van de FA's en mods #3. -- Was er in de vorige hints niet iets over mailen?
- Grote man -- Groot/gespierd
zuchtquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
ok dubbele lynch, wordt het ajf en fastfox. dacht dat die van ajf wat minder waren, maar juist niet
Was ewr ook niet iets over een prijs van niet onder de 10000 of zo?quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:41 schreef ajf het volgende:
fastfox91:
Teneergeslagen zat hij dan voor de tv met een warme choco: fastfox91 post wel eens in tv
ik wil eerst effe mijn mail bossen: gepost in Nieuwe Russische mail-scam zonder beloofde miljoenen
Mafia bm is vervelendquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:35 schreef Ladidadida het volgende:
Het is veel leuker als buitenstaander
nacht 2: ‘’Niet meer dan 10.000 euro prijsgeld anders mag het niet laan 26’’.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Was ewr ook niet iets over een prijs van niet onder de 10000 of zo?
Volgens mij posten er wel meer mensen in tv, (Hara toevallig vanochtend bij Lost gezien). Daarnaast had ik ook niet die Franse opdracht.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:41 schreef ajf het volgende:
fastfox91:
Teneergeslagen zat hij dan voor de tv met een warme choco: fastfox91 post wel eens in tv
ik wil eerst effe mijn mail bossen: gepost in Nieuwe Russische mail-scam zonder beloofde miljoenen
naja uuhmz... jah!quote:
Hebben we toch gedaanquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:45 schreef Etcetera het volgende:
Verzoekje voor SLersMogen de kills vetgedrukt in de nachtposts? VInd ik wat overzichtelijker
afgelopen nacht nietquote:
je was wel tuc norrisquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:51 schreef Sheepcidus het volgende:
Ooh ik was gelijk eerste nacht dood.
Hoi.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:13 schreef Syb-rund. het volgende:
We zijn tim een paar dagen kwijt, en een vervanger komt meteen tevoorschijn
Ik heb geen bierviltjes! AF! ZIT! kwijl niet over mijn hand heen godverdomme!quote:
Eenden kwijlen niet, en je zorgt er maar voor dat je viltjes hebtquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:16 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Ik heb geen bierviltjes! AF! ZIT! kwijl niet over mijn hand heen godverdomme!
Wat nou aan mezelf twijfelen. 2 mafia, 2 verdachten.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:02 schreef FastFox91 het volgende:
Hara, ten eerste kopieer je verkeerd, ten tweede, vind ik het wel apart, dat je aan jezelf twijfelt, komt een beetje ongeloofwaardig over. Maargoed, in mijn eentje sta ik er ook niet goed voor, dus ik switch ook.
##unvote Tripack
##vote SiestaGuru
SiestaGuru (2) tripack, FastFox91
ajf (1) Clesar03
Fastfox91(2) ajf, Hara
diep van binnen twijfel jequote:Op donderdag 5 februari 2009 18:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat nou aan mezelf twijfelen. 2 mafia, 2 verdachten.
Nu je het zegt, geloof ik twee keer.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:10 schreef Susi het volgende:
Heeft Tripack nou 1 of 2 keer op SiestaGuru gestemd?
Tot nu toe maar één keer namelijk![]()
Was het eerst.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:10 schreef tripack het volgende:
Tripack (2) Hara, FastFox91
SiestaGuru (2) tripack
ajf (1) Clesar03
Fastfox91(1) ajf
Van wie ? Laat me raden...quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:52 schreef Harajuku. het volgende:
Wait, whut
laatste bezoek: 7 dagen geleden..
quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:52 schreef Harajuku. het volgende:
Wait, whut
laatste bezoek: 7 dagen geleden..
No shitquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:55 schreef FastFox91 het volgende:
Ik stem ook alleen om mijn hachje te redden, als ik op Ajf zou stemmen zou ik het niet redden.
Touser?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:57 schreef Susi het volgende:
[..]
't Begint met een W
Kan ook met een T zijn
quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:57 schreef Susi het volgende:
[..]
't Begint met een W
Kan ook met een T zijn
Volgens mij heeft Hara meer hints tegen jou gevonden dan tegen mij.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:58 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Touser?
O en FF, ik denk dat het beter voor het dorp is als jij doodgaat dan dat ik doodga
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:00 schreef Syb-rund. het volgende:
[ afbeelding ]
Siesta (Dokter) ging dood en hara vond van niet
Told ya so!quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:00 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Hara meer hints tegen jou gevonden dan tegen mij.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:03 schreef Harajuku. het volgende:
Nu ja, stemming winnen kan ik nu ook wel vergeten, I give up
opgeven? waarom dat hara....quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:03 schreef Harajuku. het volgende:
Nu ja, stemming winnen kan ik nu ook wel vergeten, I give up
Ja, ik snap de rollen wel maar hoe het nou gaat zeg maar, wanneer er iemand dood gaat enzo...quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:05 schreef Susi het volgende:
[..]
Wát snap je er dan precies niet aan ? Heb je de OP gelezen ?
of door een dorpsbewoner met een speciale rolquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:33 schreef FastFox91 het volgende:
Om 19:00 gaat er iemand dood, door een stemronde door de inwoners. S'nachts (22:00) gaat er iemand dood door de mafia.
Tenzij de spelleiders te laat zijn, zoals gebruikelijk isquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:37 schreef FastFox91 het volgende:
Dat is toch nog steeds tijdens die tijdstippen?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:29 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Tenzij de spelleiders te laat zijn, zoals gebruikelijk is(alleen ladi was altijd snel genoeg geloof ik)
Harajuku, Clesar03, Tripack, ajf, Wouser, Fastfox91 nogquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:29 schreef Dagoduck het volgende:
Hoveeel zitten er nu nog in het spel dan?
Susi is altijd op tijd!quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:29 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Tenzij de spelleiders te laat zijn, zoals gebruikelijk is(alleen ladi was altijd snel genoeg geloof ik)
quote:
zij moet altijd op mij wachten enzo!quote:
nog 2 minuten danquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:31 schreef Syb-rund. het volgende:
geflashed, er is heul geen nachtpost!
ik ook...quote:
ze hebben alleen een andere tijdquote:
En die is 2 uur later?quote:
Wil ik net zeggen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:36 schreef tripack het volgende:
ik zie het morgen wel![]()
weltruste iedereen
Die moet weer beter/heel wordenquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heey
Waarom is timmmm zo lang uit de running dan?
timm die word behandeld voor chronische hoofdpijn in een duistere kliniek dacht ikquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heey
Waarom is timmmm zo lang uit de running dan?
Ik denk ; ik breng het subtiel ...quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:55 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
timm die word behandeld voor chronische hoofdpijn in een duistere kliniek dacht ik
Hou eens op, mobquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je wéét toch dat dat zinloos is hier, met al die lompe boeren.
##vote ajfquote:
je kan ons ook omkopenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:54 schreef ajf het volgende:
Dan is het 2 om 2, maar ja, tripack mag 2 stemmen uitbrengen dus ik ben gewoon de lul
Ja dat zeg ik. 2 dorp tegen 3 mafia stemmen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:54 schreef ajf het volgende:
Dan is het 2 om 2, maar ja, tripack mag 2 stemmen uitbrengen dus ik ben gewoon de lul
Hoe duur ben je dan Tripack?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:55 schreef tripack het volgende:
[..]
je kan ons ook omkopendan stellen we je dood een paar uur uit
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik. 2 dorp tegen 3 mafia stemmen.
Daarom.
noem maar een bedragquote:
Bij nader inzien wil ik toch waardig sterven.quote:
door? door!? je weet toch dat toch al dat de mobs al hebben gewonnen, hara is de derde geheime mobquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:22 schreef FastFox91 het volgende:
Al een keuze gemaakt op wie je gaat stemmen?
Tot hoelang gaat het trouwens door?
Of tripack!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:17 schreef Harajuku. het volgende:
Laten we Hara doodmaken!
Hara (1) Hara!
Hoi.quote:
Als je alleen hoi blijft posten mag je gaan wieberen heurquote:
Ok.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je alleen hoi blijft posten mag je gaan wieberen heur
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |