Told ya so!quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:00 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Hara meer hints tegen jou gevonden dan tegen mij.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:03 schreef Harajuku. het volgende:
Nu ja, stemming winnen kan ik nu ook wel vergeten, I give up
opgeven? waarom dat hara....quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:03 schreef Harajuku. het volgende:
Nu ja, stemming winnen kan ik nu ook wel vergeten, I give up
Ja, ik snap de rollen wel maar hoe het nou gaat zeg maar, wanneer er iemand dood gaat enzo...quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:05 schreef Susi het volgende:
[..]
Wát snap je er dan precies niet aan ? Heb je de OP gelezen ?
of door een dorpsbewoner met een speciale rolquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:33 schreef FastFox91 het volgende:
Om 19:00 gaat er iemand dood, door een stemronde door de inwoners. S'nachts (22:00) gaat er iemand dood door de mafia.
Tenzij de spelleiders te laat zijn, zoals gebruikelijk isquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:37 schreef FastFox91 het volgende:
Dat is toch nog steeds tijdens die tijdstippen?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:29 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Tenzij de spelleiders te laat zijn, zoals gebruikelijk is(alleen ladi was altijd snel genoeg geloof ik)
Harajuku, Clesar03, Tripack, ajf, Wouser, Fastfox91 nogquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:29 schreef Dagoduck het volgende:
Hoveeel zitten er nu nog in het spel dan?
Susi is altijd op tijd!quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:29 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Tenzij de spelleiders te laat zijn, zoals gebruikelijk is(alleen ladi was altijd snel genoeg geloof ik)
quote:
zij moet altijd op mij wachten enzo!quote:
nog 2 minuten danquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:31 schreef Syb-rund. het volgende:
geflashed, er is heul geen nachtpost!
ik ook...quote:
ze hebben alleen een andere tijdquote:
En die is 2 uur later?quote:
Wil ik net zeggen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:36 schreef tripack het volgende:
ik zie het morgen wel![]()
weltruste iedereen
Die moet weer beter/heel wordenquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heey
Waarom is timmmm zo lang uit de running dan?
timm die word behandeld voor chronische hoofdpijn in een duistere kliniek dacht ikquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heey
Waarom is timmmm zo lang uit de running dan?
Ik denk ; ik breng het subtiel ...quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:55 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
timm die word behandeld voor chronische hoofdpijn in een duistere kliniek dacht ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |