naja uuhmz... jah!quote:
Hebben we toch gedaanquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:45 schreef Etcetera het volgende:
Verzoekje voor SLersMogen de kills vetgedrukt in de nachtposts? VInd ik wat overzichtelijker
afgelopen nacht nietquote:
je was wel tuc norrisquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:51 schreef Sheepcidus het volgende:
Ooh ik was gelijk eerste nacht dood.
Hoi.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:13 schreef Syb-rund. het volgende:
We zijn tim een paar dagen kwijt, en een vervanger komt meteen tevoorschijn
Ik heb geen bierviltjes! AF! ZIT! kwijl niet over mijn hand heen godverdomme!quote:
Eenden kwijlen niet, en je zorgt er maar voor dat je viltjes hebtquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:16 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Ik heb geen bierviltjes! AF! ZIT! kwijl niet over mijn hand heen godverdomme!
Wat nou aan mezelf twijfelen. 2 mafia, 2 verdachten.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:02 schreef FastFox91 het volgende:
Hara, ten eerste kopieer je verkeerd, ten tweede, vind ik het wel apart, dat je aan jezelf twijfelt, komt een beetje ongeloofwaardig over. Maargoed, in mijn eentje sta ik er ook niet goed voor, dus ik switch ook.
##unvote Tripack
##vote SiestaGuru
SiestaGuru (2) tripack, FastFox91
ajf (1) Clesar03
Fastfox91(2) ajf, Hara
diep van binnen twijfel jequote:Op donderdag 5 februari 2009 18:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat nou aan mezelf twijfelen. 2 mafia, 2 verdachten.
Nu je het zegt, geloof ik twee keer.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:10 schreef Susi het volgende:
Heeft Tripack nou 1 of 2 keer op SiestaGuru gestemd?
Tot nu toe maar één keer namelijk![]()
Was het eerst.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:10 schreef tripack het volgende:
Tripack (2) Hara, FastFox91
SiestaGuru (2) tripack
ajf (1) Clesar03
Fastfox91(1) ajf
Van wie ? Laat me raden...quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:52 schreef Harajuku. het volgende:
Wait, whut
laatste bezoek: 7 dagen geleden..
quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:52 schreef Harajuku. het volgende:
Wait, whut
laatste bezoek: 7 dagen geleden..
No shitquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:55 schreef FastFox91 het volgende:
Ik stem ook alleen om mijn hachje te redden, als ik op Ajf zou stemmen zou ik het niet redden.
Touser?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:57 schreef Susi het volgende:
[..]
't Begint met een W
Kan ook met een T zijn
quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:57 schreef Susi het volgende:
[..]
't Begint met een W
Kan ook met een T zijn
Volgens mij heeft Hara meer hints tegen jou gevonden dan tegen mij.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:58 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Touser?
O en FF, ik denk dat het beter voor het dorp is als jij doodgaat dan dat ik doodga
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:00 schreef Syb-rund. het volgende:
[ afbeelding ]
Siesta (Dokter) ging dood en hara vond van niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |