Had ik!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:45 schreef Isdatzo het volgende:
Hara (1) Lek
tripack (4) Ladidadida, Isdatzo, Hara, SG
Ladidadida (3) Clesar03, Etc, FastFox91
Isdatzo (0)
Zo dus.
Ik hoop zo dat jij weer mafia bentquote:Op maandag 2 februari 2009 18:54 schreef SiestaGuru het volgende:
Hara (1) Lek
tripack (4) Ladidadida, Isdatzo, Hara, SG
Ladidadida (4) Clesar03, Etc, FastFox91, Siesta
Isdatzo (0)
Pffft, wat nou tripack? Wij willen ladi!
Nee, dan had ie voor BM moeten gaan.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat jij weer mafia bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:04 schreef -SG- het volgende:Ik vind het niet-stiekem ook grappig hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huilen dan.
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:04 schreef -SG- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt hè
. No offence dudette hoor, als Isdatzo voor stond (
) had ik t bij hem ook gedaan
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
tagn00bquote:Op maandag 2 februari 2009 19:04 schreef Syb-rund. het volgende:
[ [url= http://i110.photobucket.com/albums/n99/chuiu/TLday.png ]afbeelding[/url] ]
Het aantal kandidaten was groter dan de daadwerkelijke opkomst en van een echte strijd was niet echt sprake.
Om het maar wat spannender te maken stemden de dorpelingen maar gewoon in het wilde weg en uiteindelijk kwam tripack als winnaar uit de bus!
Ladidadida is uit frustratie de hele dag gaan douchen
quote:Op maandag 2 februari 2009 18:42 schreef Ladidadida het volgende:
Hara (1) Lek
tripack (1) Ladidadida
Ladidadida (3) Clesar03, Etc, FastFox91
Isdatzo (2) -SG- Hara
Dan gaat mijn pityvote naar tripack natuurlijk
En nu douchen. Smokjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |