why why?quote:
ow noes big sister is watching youquote:
Dagoduck meldquote:Op donderdag 5 februari 2009 08:57 schreef Harajuku. het volgende:
Omdat jij en Fastfox dood moeten
heuj heuj rustigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
ik ken mezelf en ik heb nog geen 1 hint gelezen die op mij kan slaanquote:
Had ik jou even tuk hè!quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:20 schreef ajf het volgende:
Oef, ik dacht dat ik er vandaag aan ging
Nou idd. Ik heb er nauwelijks van kunnen slapenquote:
kom maar met die hints zouk zeggen...waarom zou je mij en nog een 2e willen lynchen??quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:12 schreef Harajuku. het volgende:
Ja. maar goed, ook al kom ik met 10 geweldige hints tegen jou, alsof je dan ineens wél de dubbele lynch doet
Maar ook prima. Tripack en Fastfox dus
Tripack (1) Hara
Gee, I dont know, misschien om mafia eruit te krijgen zodat dorp wint?quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:16 schreef tripack het volgende:
[..]
kom maar met die hints zouk zeggen...waarom zou je mij en nog een 2e willen lynchen??
je weet dat meer dan de helft te lui is om zelf hints te zoekenquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Gee, I dont know, misschien om mafia eruit te krijgen zodat dorp wint?
Hints heb ik op de pc, dit is laptop. Maar goed, ik geef 2 namen, men kan ze er zelf ook wel bijzoeken, en anders maar niet
waar haal je dat precies uit danquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:51 schreef Harajuku. het volgende:
Uit mijn hoofd weet ik voor tripack nog girlfriendbanner in zn fobo/ mafia ging steeds naar zn moppie
en één van beide had 2x10 in profiel
en eh, racen/FASTfox
En verder ga ik niet eens meer denken wat ik nog meer had, pas op dat je niet te moe wordt ajf
Ik heb ook nog een bedrijf te runnen, maar zal het rustig aan doenquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:51 schreef Harajuku. het volgende:
Uit mijn hoofd weet ik voor tripack nog girlfriendbanner in zn fobo/ mafia ging steeds naar zn moppie
en één van beide had 2x10 in profiel
en eh, racen/FASTfox
En verder ga ik niet eens meer denken wat ik nog meer had, pas op dat je niet te moe wordt ajf
ok dubbele lynch, wordt het ajf en fastfox. dacht dat die van ajf wat minder waren, maar juist nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:43 schreef tripack het volgende:
wat oude hints
nacht 1:
hamster,cavia => dieren => F&F
wie post veel in F&FHara
SiestaGuru
- U hav lost The Game!!!
- Wie is de chef? EEN CHEF IS IEMAND DIE EIEREN BAKT JEWEET
- Post hier je droomauto
ajf
- auto's hè.
- Zoek de spelvauten!
- Uit de mailbox van de FA's en mods #3. -- Was er in de vorige hints niet iets over mailen?
- Grote man -- Groot/gespierd
zuchtquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
ok dubbele lynch, wordt het ajf en fastfox. dacht dat die van ajf wat minder waren, maar juist niet
Was ewr ook niet iets over een prijs van niet onder de 10000 of zo?quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:41 schreef ajf het volgende:
fastfox91:
Teneergeslagen zat hij dan voor de tv met een warme choco: fastfox91 post wel eens in tv
ik wil eerst effe mijn mail bossen: gepost in Nieuwe Russische mail-scam zonder beloofde miljoenen
Mafia bm is vervelendquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:35 schreef Ladidadida het volgende:
Het is veel leuker als buitenstaander
nacht 2: ‘’Niet meer dan 10.000 euro prijsgeld anders mag het niet laan 26’’.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Was ewr ook niet iets over een prijs van niet onder de 10000 of zo?
Volgens mij posten er wel meer mensen in tv, (Hara toevallig vanochtend bij Lost gezien). Daarnaast had ik ook niet die Franse opdracht.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:41 schreef ajf het volgende:
fastfox91:
Teneergeslagen zat hij dan voor de tv met een warme choco: fastfox91 post wel eens in tv
ik wil eerst effe mijn mail bossen: gepost in Nieuwe Russische mail-scam zonder beloofde miljoenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |