Omdat het zo werkt in de zakenwereldquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:28 schreef James1988 het volgende:
Hoeveel contactpersonen heeft Jack wel niet? En waarom heeft hij alleen maar voornamen staan, hartstikke onhandig lijkt me dat...
Ik heb ook alleen maar Voornamen in mijn mobiel staan.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:28 schreef James1988 het volgende:
Hoeveel contactpersonen heeft Jack wel niet? En waarom heeft hij alleen maar voornamen staan, hartstikke onhandig lijkt me dat...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een kutspoilers zeg.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:00 schreef James1988 het volgende:
Mijn reacties:Jouw reactie!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest erom lachen!
Zou geen slecht idee zijn... ik vindt haar de laatste tijd behoorlijk irritant... o nee.. wacht.. dat was ze altijd al!
quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:27 schreef Starlie het volgende:
[..]
Jouw reactie!!!!Ik moest erom lachen!
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:08 schreef MikeTuinstra het volgende:
Ik zou me maar niet al teveel op de topic titel vastpinnen. Voordat we weten wat Maxime haar daadwerkelijke doel omvat en wie of wat ze uberhaupt is zitten we in volgend seizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, bij voorkeur een atelier in New York, of nog beter, als zij nou eens even de baan van Stefano overneemt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:13 schreef alors het volgende:
Ik dacht trouwens dat Maxime een mislukte kunstenares was, merk je ook niks van. Ze is alleen maar mensen uit elkaar aan het drijven. Zouden ze haar niet eens in een grimmig atelier neerzetten waar ze haar plannetjes verder uitwerkt?
Achja, en Barbara en Charlie reppen ook met geen woord meer over Morris en gaan al helemaal nooit langs in de gevangenis. Ik heb Rik ook niet over Job gehoord. Jef hoor je nooit over Kim, John of Remco. Robert hoorde je ook nooit over Daantje en Julian. Sjors en Jack hoor je nooit over Wiet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:22 schreef J-net het volgende:
Zit GTST van gisteren te kijken en vind het toch zo frappant hoe easy Jeanine er mee omgaat dat dr zoon in NYC woont en dat ze hem al 5 jaar niet heeft gezien behalve elke week via de webcam........
Ze is nog nooit op vakantie geweest naar NYC....
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik haat dat gewoon he, kan ze niet eens een keer zelf een huis kopenquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:10 schreef Starlie het volgende:
Nou Barbara heeft het weer goed voor elkaar... ze heeft weer gratis en voor niets een huis!
waarvan dan?quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik haat dat gewoon he, kan ze niet eens een keer zelf een huis kopen
Then again, ze doet natuurlijk ook geen fuck de hele dag, dus realistisch is dat welquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik haat dat gewoon he, kan ze niet eens een keer zelf een huis kopen
Dat gezicht er ook bij.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:36 schreef Lychee_ het volgende:
Hhahaha die reactie van Nina: "Vicky model...? Ze is niet eens knap. "
Net of Nina zo knap is.
Die is jaloers!
Oke. Ik zou niet weten, want ik kijk gtst altijd via internet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:43 schreef lady-wrb het volgende:
op het ogenblik is het enige voordeel van gtst dat je niet om de 6 minuten 3 minuten reclame krijgt
Kleine meisjes hebben vaderliefde nodig he...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:59 schreef suus21 het volgende:
wat maakt vicky zich druk dat d'r vader 3 maandjes weg gaat kut kind..
Hm, ok. Maar ze zou niet de eerste zijn in Meerdijk die bekwaam blijkt in een vakgebied waarvoor diegene totaal niet is opgeleid en geen ervaring mee heeft.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Charlie heeft 4 seizoenen geleden (als het niet langer geleden is) een kapperszaakje in de Rozenboom gehad. Toen had ze wel een of andere opleiding afgerond ofzo.
Ja, inderdaadquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:18 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hm, ok. Maar ze zou niet de eerste zijn in Meerdijk die bekwaam blijkt in een vakgebied waarvoor diegene totaal niet is opgeleid en geen ervaring mee heeft.
Is ook de bedoeling denk ikquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:33 schreef Starlie het volgende:
VIndt Maxime een beetje irritant worden....![]()
Hmm ja... daar zit misschien wel wat in... maar ik wil weten wat ze van plan is.. krijg geen hoogte van haarquote:
ik denk dat ze indirect toch kwaad is op ludo over de schotwondquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:52 schreef Starlie het volgende:
[..]
Hmm ja... daar zit misschien wel wat in... maar ik wil weten wat ze van plan is.. krijg geen hoogte van haar
Okee dan kan ze het niet, laat haar dan in een huurflat ala Helen Helmink gaan zitten, het slaat nergens op dat geen flikker doen op deze wijze beloond wordtquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Then again, ze doet natuurlijk ook geen fuck de hele dag, dus realistisch is dat wel
Je bedoelt Janine?quote:Op maandag 9 februari 2009 22:27 schreef bobjuh het volgende:
moet wel zeggen zit laatste tijd wel wat humor in zoals dat barbera eruit floept dat ze jack leuk vind etc en ook die koppen erbij dan
Ja, bob loopt alvast op de feiten vooruit, zodra Jack en Janine iets hebben probeert Barbara hem in te palmenquote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, bob loopt alvast op de feiten vooruit, zodra Jack en Janine iets hebben probeert Barbara hem in te palmen
Ja maar dat is van haar oma en vader... dus die heeft wel het recht om daar te wonenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En Vicky dan? Die woont nu alleen in dat inmens grote huis?
Ja, maar die woont er wel alleen nu.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:07 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja maar dat is van haar oma en vader... dus die heeft wel het recht om daar te wonen
Misschien kun jij haar gezelschap houden...?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar die woont er wel alleen nu.
Ik bedoel daarmee dat ik het nogal raar vind dat ze daar alleen woont. Zo'n groot huis voor zo'n meisje. Ik zou dat niet eens durven.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:19 schreef Starlie het volgende:
[..]
Misschien kun jij haar gezelschap houden...?![]()
Als Taluma/Scala of weet ik veel hoe die tent nu heet op de schop gaat dan kunnen ze allemaal bij Vicky gaan wonen!!! Is ze ook niet meer alleen!
Het is maar op de set hoor... het is niet echtquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik bedoel daarmee dat ik het nogal raar vind dat ze daar alleen woont. Zo'n groot huis voor zo'n meisje. Ik zou dat niet eens durven.
Gangbang!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:19 schreef Starlie het volgende:
[..]
Als Taluma/Scala of weet ik veel hoe die tent nu heet op de schop gaat dan kunnen ze allemaal bij Vicky gaan wonen!!! Is ze ook niet meer alleen!
Het sneue in GTST land is dan, dat een verhuizing inhoudt, dat je binnen 5 minuten 4 dozen naar buiten sjouwt, en dat was het dan.. GTST is zo geprogrammeerd, dat haast niemand hecht aan bezittingen of een bestaan opbouwen, nee, je woont waar het gezellig is, en 1 studentenkamer voor jezelf, is al dat je ooit nodig hebt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:26 schreef Starlie het volgende:
En zoooo aso dat Barbara vroeg of ze weer bij Janine mocht wonen... ze wist eerst niet hoe snel ze er weg moest! Ga toch een huis voor jezelf zoeken, 3 hoog achter ofzo!
Waarom zien wij dat allemaal wel aankomen en Rik niet?quote:Op maandag 9 februari 2009 20:22 schreef JufMariska het volgende:
Sjonge, anders voelen we even aankomen dat Charlie op zoek gaat naar Danny...
Nee ze hadden het over Floris, dat is ook Janine's ex...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:07 schreef Michellee het volgende:
Heeft Barbaar wat met Jack gehad??? Wanneer dan??
Ik vatte het ook verkeerd op, moest ff nadenken.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:11 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nee ze hadden het over Floris, dat is ook Janine's ex...
Maar waarom reageert Barbaar dan zo raar....?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:11 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nee ze hadden het over Floris, dat is ook Janine's ex...
Nou, ze is kei- en keihard gedumpt en dan zit je niet te wachten op verliefd gehyper. En er zat ook nog een klein stukje wrok omdat Janine Floris ook al heeft 'gehad'.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:40 schreef Michellee het volgende:
[..]
Maar waarom reageert Barbaar dan zo raar....?
En waarom heeft zij in vredesnaam zijn creditcard, ze wonen net samen?
We zeggen gewoon nagenoeg hetzelfdequote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:56 schreef Marrije het volgende:
Oh, je was me net voor cinna.
Thanks!!! Ohquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:55 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Babwa heeft die creditcard gejat, toen ze langsging bij zijn huis en die foto's niet mocht zien van Dex en Vicky, ging je ws. net ff koffiezetten?!
Janine was natuurlijk met haar hoofd in de wolken...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:05 schreef Puala het volgende:
Ik vond het best apart dat Janine Sjors thee aan bood en ze het vervolgens zelf in moest schenken.
het ws een creditcard, er zit dus geen pincode bij.. maar blijft raar dat ie die daar heeft laten liggen jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:01 schreef lady-wrb het volgende:
ik ging er eerlijk gezegd vanuit dat die kaart van de moeder van floris was omdat de code erbij zat.
(vanwege die alzheimer)
ik dacht dat floris zijn eigen pincode wel zou kunnen onthouden zonder m op te schrijven.
dus heeft ze die pas gestolen barbara straks in de bakquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:26 schreef Liquidist het volgende:
[..]
het ws een creditcard, er zit dus geen pincode bij.. maar blijft raar dat ie die daar heeft laten liggen ja
Mooie exit! Ze kwam de serie in toen ze in de bak zat... dus ik kan me geen mooiere exit voorstellen!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:09 schreef Inca het volgende:
[..]
dus heeft ze die pas gestolen barbara straks in de bak![]()
er zat wel een pincode bij. Dat stond op dat briefje. Tegenwwordig moet j e een pin ingeven met je CCquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:26 schreef Liquidist het volgende:
[..]
het ws een creditcard, er zit dus geen pincode bij.. maar blijft raar dat ie die daar heeft laten liggen ja
Was volgens mij haar capuchon... maar wat ik me afvroeg, sinds wanneer zijn Nina en Noud bevriend????quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:15 schreef Ticootje het volgende:
Waarom had Nina een hoofddoek op dr kop?
Toch allang? Zij heeft hem ontmaagd toch?quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:23 schreef Starlie het volgende:
[..]
sinds wanneer zijn Nina en Noud bevriend????
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:45 schreef vencodark het volgende:
Lorena die zei: "krijg ik nu billenkoek"?![]()
Klopt als een bus.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toch allang? Zij heeft hem ontmaagd toch?
Nou daar kan ik me dus echt niets meer van herinneren....quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toch allang? Zij heeft hem ontmaagd toch?
Ja, geloof een beetje in die tijd. En zij was met Morris ofzo?quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:49 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nou daar kan ik me dus echt niets meer van herinneren....![]()
Of was dat toen in de tijd van Florien.. dat Florien Noud hopeloos vondt in bed en dat Nina toen dacht: ik zal de Noudster ff leren sexen..?
(hmm dat kan niet want ze heeft hem ontmaagd..)
Voor iets wat Charlie had gedaan. Weet alleen niet meer precies wat Charlie had gedaan, het zal ongetwijfeld iets doms geweest zijn. Barbara nam in elk geval de schuld opzich zodat Charlie niet hoefde te zitten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:57 schreef suus21 het volgende:
waarvoor zat barbara in de gevangenis (toen ze in de serie kwam) ?
Ik wou dat ik Jef had gemist, die je ellenlang in de pot hoorde zeiken...quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:45 schreef vencodark het volgende:
Verder maar een deel van de aflevering gezien maar kan me niet voorstellen dat ik echt iets heb gemist.
Ik wel.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:12 schreef mirelia het volgende:
Ik heb niet eens een pincode van mijn CC
Ja, die bedreiging op het einde was wel weer lekker ouderwets GTST. Erger dan Ludo? Kom maar op!quote:
Ik vond het niet echt overtuigend overkomen.quote:
Volgens mij niet, verhaallijnen worden zo slordig afgewikkeld tegenwoordig. Charlie heeft haar hypotheek toch ook van Nick? Gaat ze daar ooit nog eenn achter komen? Zit Rik nog in de schuldsanering of heeft ie ongemerkt de Staatsloterij gewonnen? Komt Jef er ooit nog achter dat Dorothea vermoord is door René? En waar is Valentijntje? Niet in Huize Sanders en volgens mij ook niet bij Rik en Charlie...quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:00 schreef Starlie het volgende:
Is er trouwens al wel eens bekend geworden dat Ludo degene is geweest die René in Nina haar leven heeft gehaald voor tasjesdief? Dus.... dat het eigenlijk zijn "schuld" is dat Nina is verkracht?
Ja volgens mij is dat wel bekend, Nina verweet Ludo eens dat die hele René zijn schuld was..quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:00 schreef Starlie het volgende:
Is er trouwens al wel eens bekend geworden dat Ludo degene is geweest die René in Nina haar leven heeft gehaald voor tasjesdief? Dus.... dat het eigenlijk zijn "schuld" is dat Nina is verkracht?
Ja, Nina kwam de Koning binnenlopen toen Ludo met Rene aan een tafeltje zat.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja volgens mij is dat wel bekend, Nina verweet Ludo eens dat die hele René zijn schuld was..
quote:Op maandag 9 februari 2009 20:32 schreef WHATSHESAID het volgende:
En Charlie valt natuurlijk als een blok voor Danny...
quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:36 schreef Marrije het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:06 schreef Starlie het volgende:
Charlie had wel een tas met spullen voor Valentijn mee toen ze bij Rick aankwam, maar we hebben Valentijn zelf al een tijd niet meer gezien.. Niet meer sinds Floris op 'm moest passen geloof ik?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:22 schreef alors het volgende:
[..]
En waar is Valentijntje? Niet in Huize Sanders en volgens mij ook niet bij Rik en Charlie...
Eens!quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:52 schreef Liquidist het volgende:
godverdomme wat is Dex irritant. Het vervelendste is dat het hem nog lijkt te lukken met zijn vervelende herhalende gepush en gedram. Nog vervelender dan Barbara op het moment.
Sil hebben we volgens mij nog langer niet gezien. Volgens mij is hij per ongeluk meeverkocht met het oude huis. Woont hij ook bij Laura in de Rozenboom? Of heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:50 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Charlie had wel een tas met spullen voor Valentijn mee toen ze bij Rick aankwam, maar we hebben Valentijn zelf al een tijd niet meer gezien.. Niet meer sinds Floris op 'm moest passen geloof ik?
ja, ik vind het zo jammer dat als iemand gek op iemand wordt in een soap, dat het dan uiteindelijk bijna altijd ook wel lukt. Ook al is het van tevoren bijv. totaal niet wederzijds.quote:
Het is ook niet echt geloofwaardig. Als iemand weken aan mijn kop zou zeuren over iets wat ik niet wilde ging ik niet dag in dag uit met die persoon op de bank zitten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:52 schreef Liquidist het volgende:
godverdomme wat is Dex irritant. Het vervelendste is dat het hem nog lijkt te lukken met zijn vervelende herhalende gepush en gedram. Nog vervelender dan Barbara op het moment.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:37 schreef Starlie het volgende:
Vanavond komt de broer van Rik erin!!
Muwaaaah, die strik om haar nekquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:08 schreef Michellee het volgende:
Wat voor rare strik heeft Janine nu weer???
Inderdaad en gewoon doorpraten....quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:14 schreef DaMart het volgende:
Sinds wanneer gaan de personages in GTST zo overduidelijk naar het toilet? Van de week Jef al, vandaag Charlie die van de pot kwam....
Vroeger ging er niemand naar de wc terwijl de camera's draaiden, volgens mij.
LAME!quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Muwaaaah, die strik om haar nek![]()
![]()
![]()
Maar het antwoord op je vraag: dat is om Jack te strikken
"beetje" genant!quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:20 schreef bobjuh het volgende:
Janine gedraagt zich echt als een verliefde puber
Ik moest vooral lachen om dat stukje daarna Hey Jack, zeg. . . Hey Jack, zeg. . . . Hey Jack, zeg. . .quote:
om vervolgens gewoon weer te doen alsof je aan het bellen bentquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Janine, serieusDat rondje in de Rozenboom..
Ik moest echt lachen, vooral dat gezicht erbij "Waarisienou?!''
Inderdaadquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
om vervolgens gewoon weer te doen alsof je aan het bellen bent
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Janine, serieusDat rondje in de Rozenboom..
Ik moest echt lachen, vooral dat gezicht erbij "Waarisienou?!''
Idd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alsof ie dat niet doorheeft
[ Bericht 0% gewijzigd door Perico op 13-02-2009 05:30:05 ]
Vergeet de liefdesscenes niet. Bing en Lorena ofzo.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 05:21 schreef Perico het volgende:
Ik heb van een louche bron de volgende spoilers opgevangen. Dat wordt weer meer van hetzelfde gebagger!![]()
Meen je dat nou? Ik vraag me direct af wat haar verborgen agenda is en krijg alleen maar meer een hekel aan haarquote:
ik had het geluid uitstaan, maar zelfs het geluid werd ondertiteldquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:22 schreef Perico het volgende:
[..]
Ik wou dat ik Jef had gemist, die je ellenlang in de pot hoorde zeiken...
ik vind het wel een smakelijk hapjequote:Op donderdag 12 februari 2009 16:37 schreef Starlie het volgende:
Vanavond komt de broer van Rik erin!!
Ik ook.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vind het wel een smakelijk hapje
Dat is dan in elk geval iets waar we het over eens zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vind het wel een smakelijk hapje
Van mij mag ze met Ludo trouwenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:37 schreef alors het volgende:
Ik vind Lorena een van de leukere personages. Gigi is echt stukken beter gaan acteren. En ze speelt gewoon met iedereen, dat mag ik wel. Nu nog wat sluwe streken uithalen dan is het helemaal mooi.
zonder haar handen te wassenquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:14 schreef DaMart het volgende:
Sinds wanneer gaan de personages in GTST zo overduidelijk naar het toilet? Van de week Jef al, vandaag Charlie die van de pot kwam....
Vroeger ging er niemand naar de wc terwijl de camera's draaiden, volgens mij.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 05:21 schreef Perico het volgende:
Ik heb van een louche bron de volgende spoilers opgevangen. Dat wordt weer meer van hetzelfde gebagger!![]()
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:26 schreef Starlie het volgende:
Er zal ook wel een romance aankomen met tussen Noud en Nina...
Daar dacht ik ook al aan.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:03 schreef alors het volgende:
Iemand met een kapsalon is niet zo moeilijk op te sporen, lijkt me.
Dat gevoel heb ik dus ook.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:26 schreef Starlie het volgende:
Er zal ook wel een romance aankomen met tussen Noud en Nina...
Fos, Florien, Noud, Vicky, ?. Sinds de introductie van kinderen in hoofdrollen eind 2005 is de GTST verjonging een begrip. Meer gepuber met de bijbehorende cliché lijn coming up. Wat vinden wij hier nou eigenlijk van? Persoonlijk heb ik een afkeer tegen het veelvuldig te jong hoofdrol casten in GTST. Tiener perikelen dienen geen boventoon te voeren. Een alternatief in jongerensoap staat, GTST hoeft er zelf geen te worden.quote:Exclusief: Tienerjongen in Goede tijden Slechte tijden
Na het vertrek van Koertjan de Bruijn (Dennis), Sabine Koning (Anita), Chris Comvalius (Dorothea) én Ruben Lürsen (Floris) kan Goede tijden Slechte tijden wel weer wat 'nieuw bloed' gebruiken. Daarom werd afgelopen donderdag Jan Kooijman al geïntroduceerd als Danny, het verloren broertje van Rik de Jong. Maar naast Jan Kooijman (bekend van o.a ONM) zal er nog een nieuwkomer zijn opwachting maken..
Zo zal er in de lente een nieuwe tienerjongen zijn entree maken in Neerlands langstlopende soapserie. Harry Klooster Casting is momenteel namelijk druk bezig met het houden van screentesten voor een nieuwe rol in Goede tijden Slechte tijden. Welke 16 à 17-jarige acteur zal binnenkort gebombardeerd wordt tot hét nieuwe soapidool? U leest het - enkel en alleen - op de GTSTCourant...
Kan Noud lekker naast Morris in de inrichting/cel (waar eigelijk) zitten.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:24 schreef Marrije het volgende:
Noud en NinaHét stel van het jaar
Noud en Ludo kunnen nu al niet met elkaar overweg, laat staan dat Noud het vriendje is van Nina. Die romance zal niet lang duren.
Inderdaad ja, dan heb je weer zo'n tiener die een tijd rondhangt en dan opeens de achterneef van Barbaara blijkt te zijnquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:04 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Fos, Florien, Noud, Vicky, ?. Sinds de introductie van kinderen in hoofdrollen eind 2005 is de GTST verjonging een begrip. Meer gepuber met de bijbehorende cliché lijn coming up. Wat vinden wij hier nou eigenlijk van? Persoonlijk heb ik een afkeer tegen het veelvuldig te jong hoofdrol casten in GTST. Tiener perikelen dienen geen boventoon te voeren. Een alternatief in jongerensoap staat, GTST hoeft er zelf geen te worden.
Ja of Lucas komt naar Nederland? Die is toch ook rond de 17 nu? Hij had eindexamens toch? En ik hoop dat Stefano snel volgt danquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:47 schreef alors het volgende:
[..]
Inderdaad ja, dan heb je weer zo'n tiener die een tijd rondhangt en dan opeens de achterneef van Barbaara blijkt te zijnLike we care
Of hij heeft in de gevangenig gezeten met Morris oid.
Beter halen ze Inge Iepenburg terug en anders recasten ze Martine maar. Zij moet echt terugkomen, in bontjas graag.
Inderdaad....quote:Op maandag 16 februari 2009 20:31 schreef JufMariska het volgende:
Jahoor, Jack met z'n 1000 afspraken heeft een zakformaat papieren agenda, zoals alle zakenmannen in nederland
Dat was ook het eerste wat ik dacht....quote:Op maandag 16 februari 2009 20:31 schreef JufMariska het volgende:
Jahoor, Jack met z'n 1000 afspraken heeft een zakformaat papieren agenda, zoals alle zakenmannen in nederland
Volgens mij gaat elke vrouw in de serie achter Danny aanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:00 schreef Michellee het volgende:
Die verhaallijn dat Charlie en Ronja dezelfde man leuk vinden
Pfff ik ben veel knapper dan die Dannyquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:01 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Volgens mij gaat elke vrouw in de serie achter Danny aan
en valt die op dexquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:32 schreef Marrije het volgende:
Waar 2 honden vechten om 1 been gaat de 3e ermee heen, kortom, Charlie en Ronja kunnen het shaken en Sjors is de gelukkige.
Of hij is homo. Kan ook nog.
Hete sex scene tussen Danny en Dexquote:
Dat was wel grappig idd.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:03 schreef bobjuh het volgende:
[..]
Charlie die zich gewoon het huis uit laat zetten door Danny![]()
Zou wel grappig zijn, in ONM speelde hij ook een homo, hahaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:32 schreef Marrije het volgende:
Waar 2 honden vechten om 1 been gaat de 3e ermee heen, kortom, Charlie en Ronja kunnen het shaken en Sjors is de gelukkige.
Of hij is homo. Kan ook nog.
Uh help me ff...ik herkende hem niet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:49 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn, in ONM speelde hij ook een homo, haha
Hij speelde Just, maar dat was -voor zover ik weet- niet een hele grote rolquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Uh help me ff...ik herkende hem niet.
Ohja die.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:35 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Hij speelde Just, maar dat was -voor zover ik weet- niet een hele grote rol
Z'n haar is nu ook langer, dus vandaar denk ikquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ohja die.![]()
Staat me vaag iets van bij, weet niet meer hoe hij er toen uitzag, vandaar dat ik 'm niet herkende.![]()
Oh ja ik weet het weer!quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:43 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Z'n haar is nu ook langer, dus vandaar denk ik
[ afbeelding ]
Hij staat er al op hoor.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:34 schreef WHATSHESAID het volgende:
Vanaf hoe laat staat de aflevering van vanavond op internet? Heb het net gemist
Ja hoor, plus Noud die raaskalde dat als Jef maar boos genoeg doet in de rechtzaal en amok maakt, dat de rechter dan ziet dat het menens is en Jef compleet gelijk geeft..quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
"Maar je moet jezelf wel even opfrissen voor je naar de rechter gaat" "Of juist niet! Dan ziet ie gelijk dat ie in de war is!"
Dat meen je niet. Haha, dat kan geen toeval zijn, hij ís gewoon homoquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:49 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn, in ONM speelde hij ook een homo, haha
quote:Op donderdag 19 februari 2009 07:46 schreef alors het volgende:
Vicky als modelEen model zonder goed bureau
Maar een vriend die opeens agent is en alles van het vak weet
Een casting op het kantoor van het bedrijf
De directeur die een model voor een campagne persoonlijk opbelt
gtst lijnen van tegenwoordigzeker bedacht door een mbo-stagiaire die haar fantasie op een dergelijke verhaallijn projecteert
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:04 schreef Ticootje het volgende:
vicky model? Ze heeft echt een poephoofd. Ze kijkt altijd alsof ze enorm nodig moet.
Belachelijke indd. Sowieso dat Vicky binnen 3 dagen ofzo een casting heeft en nog wordt gekozen ook.quote:Op donderdag 19 februari 2009 07:46 schreef alors het volgende:
Vicky als modelEen model zonder goed bureau
Maar een vriend die opeens agent is en alles van het vak weet
Een casting op het kantoor van het bedrijf
De directeur die een model voor een campagne persoonlijk opbelt
gtst lijnen van tegenwoordigzeker bedacht door een mbo-stagiaire die haar fantasie op een dergelijke verhaallijn projecteert
Haar hoofd is net een vloertegel en ze kijkt altijd zo bang. Net een Maankrater met die deuken erin. Lijkt wel of ze vroeger in een pak met spijkers is gevallen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:37 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n raar plekje op d'r voorhoofd, dat leidt me altijd af. Wanneer gaat ze nou weer eens op straat zwerven, zoals ze deed toen ze de serie inkwam?
Controle verloren, onhandige houding. Beter zou Jack de leiding over Janine nemen i.p.v. zich door de verliefdheidsemotie te laten leiden. Ludo, Frits laten zich niet door emoties leiden. Jack heeft hier wat van zijn moeder, Trix.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:31 schreef Michellee het volgende:
Ik vind Jack ook irritant worden...
Omdat GTST volzit met watjes die eigenlijk niks durvenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:32 schreef Liquidist het volgende:
Wat is dex een vreselijk mannetje geworden.. "willen jullie soms zeggen dat ik loop te pushen ?!?!?!?" nee hoor dex hoe kom je erbij. Gatverdamme. Waarom krijgt zo'n personage niet eens de ram voor zn bek die hij verdient?
Nah, ik vind haar een van de meest interessante en leuke personages van dit seizoen...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:03 schreef Starlie het volgende:
Maxime is echt vreselijk... ze leest haar tekst echt op... althans zo komt het uit haar stort uit.
Ja oke interessant is ze dan wel, want ik kan me echt NIET bedenken wat ze nu van plan is... normaal is het wel voorspelbaar allemaal maar nu zou ik het echt niet weten.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:06 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Nah, ik vind haar een van de meest interessante en leuke personages van dit seizoen...
Dat korte staat hem veel beter!quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:43 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Z'n haar is nu ook langer, dus vandaar denk ik
[ afbeelding ]
In een zin het probleem waar de soap mee kampt inderdaadquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:01 schreef James1988 het volgende:
[..]
Omdat GTST volzit met watjes die eigenlijk niks durven
Ik denk dat we dat bedrag moeten onthouden, ik durf met enige zekerheid te zeggen dat dit bedrag nog een rol gaat spelen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:39 schreef Zipportal het volgende:
50.000 euro contract voor Vicky de vloertegel.
Komt Jef straks niet precies dat bedrag te kort om de koning terug te kopen, nu hij het aan Bing heeft uitgeleend?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:30 schreef politiekforever het volgende:
[..]
Ik denk dat we dat bedrag moeten onthouden, ik durf met enige zekerheid te zeggen dat dit bedrag nog een rol gaat spelen.
Als je het mij vraagt is nick expres akkoord gegaan met zo hoog bedrag.
kut, tuurlijk ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Komt Jef straks niet precies dat bedrag te kort om de koning terug te kopen, nu hij het aan Bing heeft uitgeleend?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |