Controle verloren, onhandige houding. Beter zou Jack de leiding over Janine nemen i.p.v. zich door de verliefdheidsemotie te laten leiden. Ludo, Frits laten zich niet door emoties leiden. Jack heeft hier wat van zijn moeder, Trix.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:31 schreef Michellee het volgende:
Ik vind Jack ook irritant worden...
Omdat GTST volzit met watjes die eigenlijk niks durvenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:32 schreef Liquidist het volgende:
Wat is dex een vreselijk mannetje geworden.. "willen jullie soms zeggen dat ik loop te pushen ?!?!?!?" nee hoor dex hoe kom je erbij. Gatverdamme. Waarom krijgt zo'n personage niet eens de ram voor zn bek die hij verdient?
Nah, ik vind haar een van de meest interessante en leuke personages van dit seizoen...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:03 schreef Starlie het volgende:
Maxime is echt vreselijk... ze leest haar tekst echt op... althans zo komt het uit haar stort uit.
Ja oke interessant is ze dan wel, want ik kan me echt NIET bedenken wat ze nu van plan is... normaal is het wel voorspelbaar allemaal maar nu zou ik het echt niet weten.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:06 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Nah, ik vind haar een van de meest interessante en leuke personages van dit seizoen...
Dat korte staat hem veel beter!quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:43 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Z'n haar is nu ook langer, dus vandaar denk ik
[ afbeelding ]
In een zin het probleem waar de soap mee kampt inderdaadquote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:01 schreef James1988 het volgende:
[..]
Omdat GTST volzit met watjes die eigenlijk niks durven
Ik denk dat we dat bedrag moeten onthouden, ik durf met enige zekerheid te zeggen dat dit bedrag nog een rol gaat spelen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:39 schreef Zipportal het volgende:
50.000 euro contract voor Vicky de vloertegel.
Komt Jef straks niet precies dat bedrag te kort om de koning terug te kopen, nu hij het aan Bing heeft uitgeleend?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:30 schreef politiekforever het volgende:
[..]
Ik denk dat we dat bedrag moeten onthouden, ik durf met enige zekerheid te zeggen dat dit bedrag nog een rol gaat spelen.
Als je het mij vraagt is nick expres akkoord gegaan met zo hoog bedrag.
kut, tuurlijk ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Komt Jef straks niet precies dat bedrag te kort om de koning terug te kopen, nu hij het aan Bing heeft uitgeleend?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |