Dat is dan in elk geval iets waar we het over eens zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vind het wel een smakelijk hapje
Van mij mag ze met Ludo trouwenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:37 schreef alors het volgende:
Ik vind Lorena een van de leukere personages. Gigi is echt stukken beter gaan acteren. En ze speelt gewoon met iedereen, dat mag ik wel. Nu nog wat sluwe streken uithalen dan is het helemaal mooi.
zonder haar handen te wassenquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:14 schreef DaMart het volgende:
Sinds wanneer gaan de personages in GTST zo overduidelijk naar het toilet? Van de week Jef al, vandaag Charlie die van de pot kwam....
Vroeger ging er niemand naar de wc terwijl de camera's draaiden, volgens mij.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 05:21 schreef Perico het volgende:
Ik heb van een louche bron de volgende spoilers opgevangen. Dat wordt weer meer van hetzelfde gebagger!![]()
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:26 schreef Starlie het volgende:
Er zal ook wel een romance aankomen met tussen Noud en Nina...
Daar dacht ik ook al aan.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:03 schreef alors het volgende:
Iemand met een kapsalon is niet zo moeilijk op te sporen, lijkt me.
Dat gevoel heb ik dus ook.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:26 schreef Starlie het volgende:
Er zal ook wel een romance aankomen met tussen Noud en Nina...
Fos, Florien, Noud, Vicky, ?. Sinds de introductie van kinderen in hoofdrollen eind 2005 is de GTST verjonging een begrip. Meer gepuber met de bijbehorende cliché lijn coming up. Wat vinden wij hier nou eigenlijk van? Persoonlijk heb ik een afkeer tegen het veelvuldig te jong hoofdrol casten in GTST. Tiener perikelen dienen geen boventoon te voeren. Een alternatief in jongerensoap staat, GTST hoeft er zelf geen te worden.quote:Exclusief: Tienerjongen in Goede tijden Slechte tijden
Na het vertrek van Koertjan de Bruijn (Dennis), Sabine Koning (Anita), Chris Comvalius (Dorothea) én Ruben Lürsen (Floris) kan Goede tijden Slechte tijden wel weer wat 'nieuw bloed' gebruiken. Daarom werd afgelopen donderdag Jan Kooijman al geïntroduceerd als Danny, het verloren broertje van Rik de Jong. Maar naast Jan Kooijman (bekend van o.a ONM) zal er nog een nieuwkomer zijn opwachting maken..
Zo zal er in de lente een nieuwe tienerjongen zijn entree maken in Neerlands langstlopende soapserie. Harry Klooster Casting is momenteel namelijk druk bezig met het houden van screentesten voor een nieuwe rol in Goede tijden Slechte tijden. Welke 16 à 17-jarige acteur zal binnenkort gebombardeerd wordt tot hét nieuwe soapidool? U leest het - enkel en alleen - op de GTSTCourant...
Kan Noud lekker naast Morris in de inrichting/cel (waar eigelijk) zitten.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:24 schreef Marrije het volgende:
Noud en NinaHét stel van het jaar
Noud en Ludo kunnen nu al niet met elkaar overweg, laat staan dat Noud het vriendje is van Nina. Die romance zal niet lang duren.
Inderdaad ja, dan heb je weer zo'n tiener die een tijd rondhangt en dan opeens de achterneef van Barbaara blijkt te zijnquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:04 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Fos, Florien, Noud, Vicky, ?. Sinds de introductie van kinderen in hoofdrollen eind 2005 is de GTST verjonging een begrip. Meer gepuber met de bijbehorende cliché lijn coming up. Wat vinden wij hier nou eigenlijk van? Persoonlijk heb ik een afkeer tegen het veelvuldig te jong hoofdrol casten in GTST. Tiener perikelen dienen geen boventoon te voeren. Een alternatief in jongerensoap staat, GTST hoeft er zelf geen te worden.
Ja of Lucas komt naar Nederland? Die is toch ook rond de 17 nu? Hij had eindexamens toch? En ik hoop dat Stefano snel volgt danquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:47 schreef alors het volgende:
[..]
Inderdaad ja, dan heb je weer zo'n tiener die een tijd rondhangt en dan opeens de achterneef van Barbaara blijkt te zijnLike we care
Of hij heeft in de gevangenig gezeten met Morris oid.
Beter halen ze Inge Iepenburg terug en anders recasten ze Martine maar. Zij moet echt terugkomen, in bontjas graag.
Inderdaad....quote:Op maandag 16 februari 2009 20:31 schreef JufMariska het volgende:
Jahoor, Jack met z'n 1000 afspraken heeft een zakformaat papieren agenda, zoals alle zakenmannen in nederland
Dat was ook het eerste wat ik dacht....quote:Op maandag 16 februari 2009 20:31 schreef JufMariska het volgende:
Jahoor, Jack met z'n 1000 afspraken heeft een zakformaat papieren agenda, zoals alle zakenmannen in nederland
Volgens mij gaat elke vrouw in de serie achter Danny aanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:00 schreef Michellee het volgende:
Die verhaallijn dat Charlie en Ronja dezelfde man leuk vinden
Pfff ik ben veel knapper dan die Dannyquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:01 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Volgens mij gaat elke vrouw in de serie achter Danny aan
en valt die op dexquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:32 schreef Marrije het volgende:
Waar 2 honden vechten om 1 been gaat de 3e ermee heen, kortom, Charlie en Ronja kunnen het shaken en Sjors is de gelukkige.
Of hij is homo. Kan ook nog.
Hete sex scene tussen Danny en Dexquote:
Dat was wel grappig idd.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:03 schreef bobjuh het volgende:
[..]
Charlie die zich gewoon het huis uit laat zetten door Danny![]()
Zou wel grappig zijn, in ONM speelde hij ook een homo, hahaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:32 schreef Marrije het volgende:
Waar 2 honden vechten om 1 been gaat de 3e ermee heen, kortom, Charlie en Ronja kunnen het shaken en Sjors is de gelukkige.
Of hij is homo. Kan ook nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |