Gangbang!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:19 schreef Starlie het volgende:
[..]
Als Taluma/Scala of weet ik veel hoe die tent nu heet op de schop gaat dan kunnen ze allemaal bij Vicky gaan wonen!!! Is ze ook niet meer alleen!
Het sneue in GTST land is dan, dat een verhuizing inhoudt, dat je binnen 5 minuten 4 dozen naar buiten sjouwt, en dat was het dan.. GTST is zo geprogrammeerd, dat haast niemand hecht aan bezittingen of een bestaan opbouwen, nee, je woont waar het gezellig is, en 1 studentenkamer voor jezelf, is al dat je ooit nodig hebt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:26 schreef Starlie het volgende:
En zoooo aso dat Barbara vroeg of ze weer bij Janine mocht wonen... ze wist eerst niet hoe snel ze er weg moest! Ga toch een huis voor jezelf zoeken, 3 hoog achter ofzo!
Waarom zien wij dat allemaal wel aankomen en Rik niet?quote:Op maandag 9 februari 2009 20:22 schreef JufMariska het volgende:
Sjonge, anders voelen we even aankomen dat Charlie op zoek gaat naar Danny...
Nee ze hadden het over Floris, dat is ook Janine's ex...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:07 schreef Michellee het volgende:
Heeft Barbaar wat met Jack gehad??? Wanneer dan??
Ik vatte het ook verkeerd op, moest ff nadenken.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:11 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nee ze hadden het over Floris, dat is ook Janine's ex...
Maar waarom reageert Barbaar dan zo raar....?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:11 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nee ze hadden het over Floris, dat is ook Janine's ex...
Nou, ze is kei- en keihard gedumpt en dan zit je niet te wachten op verliefd gehyper. En er zat ook nog een klein stukje wrok omdat Janine Floris ook al heeft 'gehad'.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:40 schreef Michellee het volgende:
[..]
Maar waarom reageert Barbaar dan zo raar....?
En waarom heeft zij in vredesnaam zijn creditcard, ze wonen net samen?
We zeggen gewoon nagenoeg hetzelfdequote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:56 schreef Marrije het volgende:
Oh, je was me net voor cinna.
Thanks!!! Ohquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:55 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Babwa heeft die creditcard gejat, toen ze langsging bij zijn huis en die foto's niet mocht zien van Dex en Vicky, ging je ws. net ff koffiezetten?!
Janine was natuurlijk met haar hoofd in de wolken...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:05 schreef Puala het volgende:
Ik vond het best apart dat Janine Sjors thee aan bood en ze het vervolgens zelf in moest schenken.
het ws een creditcard, er zit dus geen pincode bij.. maar blijft raar dat ie die daar heeft laten liggen jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:01 schreef lady-wrb het volgende:
ik ging er eerlijk gezegd vanuit dat die kaart van de moeder van floris was omdat de code erbij zat.
(vanwege die alzheimer)
ik dacht dat floris zijn eigen pincode wel zou kunnen onthouden zonder m op te schrijven.
dus heeft ze die pas gestolen barbara straks in de bakquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:26 schreef Liquidist het volgende:
[..]
het ws een creditcard, er zit dus geen pincode bij.. maar blijft raar dat ie die daar heeft laten liggen ja
Mooie exit! Ze kwam de serie in toen ze in de bak zat... dus ik kan me geen mooiere exit voorstellen!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:09 schreef Inca het volgende:
[..]
dus heeft ze die pas gestolen barbara straks in de bak![]()
er zat wel een pincode bij. Dat stond op dat briefje. Tegenwwordig moet j e een pin ingeven met je CCquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:26 schreef Liquidist het volgende:
[..]
het ws een creditcard, er zit dus geen pincode bij.. maar blijft raar dat ie die daar heeft laten liggen ja
Was volgens mij haar capuchon... maar wat ik me afvroeg, sinds wanneer zijn Nina en Noud bevriend????quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:15 schreef Ticootje het volgende:
Waarom had Nina een hoofddoek op dr kop?
Toch allang? Zij heeft hem ontmaagd toch?quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:23 schreef Starlie het volgende:
[..]
sinds wanneer zijn Nina en Noud bevriend????
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:45 schreef vencodark het volgende:
Lorena die zei: "krijg ik nu billenkoek"?![]()
Klopt als een bus.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toch allang? Zij heeft hem ontmaagd toch?
Nou daar kan ik me dus echt niets meer van herinneren....quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toch allang? Zij heeft hem ontmaagd toch?
Ja, geloof een beetje in die tijd. En zij was met Morris ofzo?quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:49 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nou daar kan ik me dus echt niets meer van herinneren....![]()
Of was dat toen in de tijd van Florien.. dat Florien Noud hopeloos vondt in bed en dat Nina toen dacht: ik zal de Noudster ff leren sexen..?
(hmm dat kan niet want ze heeft hem ontmaagd..)
Voor iets wat Charlie had gedaan. Weet alleen niet meer precies wat Charlie had gedaan, het zal ongetwijfeld iets doms geweest zijn. Barbara nam in elk geval de schuld opzich zodat Charlie niet hoefde te zitten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:57 schreef suus21 het volgende:
waarvoor zat barbara in de gevangenis (toen ze in de serie kwam) ?
Ik wou dat ik Jef had gemist, die je ellenlang in de pot hoorde zeiken...quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:45 schreef vencodark het volgende:
Verder maar een deel van de aflevering gezien maar kan me niet voorstellen dat ik echt iets heb gemist.
Ik wel.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:12 schreef mirelia het volgende:
Ik heb niet eens een pincode van mijn CC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |