Omdat het zo werkt in de zakenwereldquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:28 schreef James1988 het volgende:
Hoeveel contactpersonen heeft Jack wel niet? En waarom heeft hij alleen maar voornamen staan, hartstikke onhandig lijkt me dat...
Ik heb ook alleen maar Voornamen in mijn mobiel staan.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:28 schreef James1988 het volgende:
Hoeveel contactpersonen heeft Jack wel niet? En waarom heeft hij alleen maar voornamen staan, hartstikke onhandig lijkt me dat...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een kutspoilers zeg.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:00 schreef James1988 het volgende:
Mijn reacties:Jouw reactie!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest erom lachen!
Zou geen slecht idee zijn... ik vindt haar de laatste tijd behoorlijk irritant... o nee.. wacht.. dat was ze altijd al!
quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:27 schreef Starlie het volgende:
[..]
Jouw reactie!!!!Ik moest erom lachen!
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:08 schreef MikeTuinstra het volgende:
Ik zou me maar niet al teveel op de topic titel vastpinnen. Voordat we weten wat Maxime haar daadwerkelijke doel omvat en wie of wat ze uberhaupt is zitten we in volgend seizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, bij voorkeur een atelier in New York, of nog beter, als zij nou eens even de baan van Stefano overneemt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:13 schreef alors het volgende:
Ik dacht trouwens dat Maxime een mislukte kunstenares was, merk je ook niks van. Ze is alleen maar mensen uit elkaar aan het drijven. Zouden ze haar niet eens in een grimmig atelier neerzetten waar ze haar plannetjes verder uitwerkt?
Achja, en Barbara en Charlie reppen ook met geen woord meer over Morris en gaan al helemaal nooit langs in de gevangenis. Ik heb Rik ook niet over Job gehoord. Jef hoor je nooit over Kim, John of Remco. Robert hoorde je ook nooit over Daantje en Julian. Sjors en Jack hoor je nooit over Wiet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:22 schreef J-net het volgende:
Zit GTST van gisteren te kijken en vind het toch zo frappant hoe easy Jeanine er mee omgaat dat dr zoon in NYC woont en dat ze hem al 5 jaar niet heeft gezien behalve elke week via de webcam........
Ze is nog nooit op vakantie geweest naar NYC....
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik haat dat gewoon he, kan ze niet eens een keer zelf een huis kopenquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:10 schreef Starlie het volgende:
Nou Barbara heeft het weer goed voor elkaar... ze heeft weer gratis en voor niets een huis!
waarvan dan?quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik haat dat gewoon he, kan ze niet eens een keer zelf een huis kopen
Then again, ze doet natuurlijk ook geen fuck de hele dag, dus realistisch is dat welquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik haat dat gewoon he, kan ze niet eens een keer zelf een huis kopen
Dat gezicht er ook bij.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:36 schreef Lychee_ het volgende:
Hhahaha die reactie van Nina: "Vicky model...? Ze is niet eens knap. "
Net of Nina zo knap is.
Die is jaloers!
Oke. Ik zou niet weten, want ik kijk gtst altijd via internet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:43 schreef lady-wrb het volgende:
op het ogenblik is het enige voordeel van gtst dat je niet om de 6 minuten 3 minuten reclame krijgt
Kleine meisjes hebben vaderliefde nodig he...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:59 schreef suus21 het volgende:
wat maakt vicky zich druk dat d'r vader 3 maandjes weg gaat kut kind..
Hm, ok. Maar ze zou niet de eerste zijn in Meerdijk die bekwaam blijkt in een vakgebied waarvoor diegene totaal niet is opgeleid en geen ervaring mee heeft.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Charlie heeft 4 seizoenen geleden (als het niet langer geleden is) een kapperszaakje in de Rozenboom gehad. Toen had ze wel een of andere opleiding afgerond ofzo.
Ja, inderdaadquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:18 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hm, ok. Maar ze zou niet de eerste zijn in Meerdijk die bekwaam blijkt in een vakgebied waarvoor diegene totaal niet is opgeleid en geen ervaring mee heeft.
Is ook de bedoeling denk ikquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:33 schreef Starlie het volgende:
VIndt Maxime een beetje irritant worden....![]()
Hmm ja... daar zit misschien wel wat in... maar ik wil weten wat ze van plan is.. krijg geen hoogte van haarquote:
ik denk dat ze indirect toch kwaad is op ludo over de schotwondquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:52 schreef Starlie het volgende:
[..]
Hmm ja... daar zit misschien wel wat in... maar ik wil weten wat ze van plan is.. krijg geen hoogte van haar
Okee dan kan ze het niet, laat haar dan in een huurflat ala Helen Helmink gaan zitten, het slaat nergens op dat geen flikker doen op deze wijze beloond wordtquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Then again, ze doet natuurlijk ook geen fuck de hele dag, dus realistisch is dat wel
Je bedoelt Janine?quote:Op maandag 9 februari 2009 22:27 schreef bobjuh het volgende:
moet wel zeggen zit laatste tijd wel wat humor in zoals dat barbera eruit floept dat ze jack leuk vind etc en ook die koppen erbij dan
Ja, bob loopt alvast op de feiten vooruit, zodra Jack en Janine iets hebben probeert Barbara hem in te palmenquote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, bob loopt alvast op de feiten vooruit, zodra Jack en Janine iets hebben probeert Barbara hem in te palmen
Ja maar dat is van haar oma en vader... dus die heeft wel het recht om daar te wonenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En Vicky dan? Die woont nu alleen in dat inmens grote huis?
Ja, maar die woont er wel alleen nu.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:07 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja maar dat is van haar oma en vader... dus die heeft wel het recht om daar te wonen
Misschien kun jij haar gezelschap houden...?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar die woont er wel alleen nu.
Ik bedoel daarmee dat ik het nogal raar vind dat ze daar alleen woont. Zo'n groot huis voor zo'n meisje. Ik zou dat niet eens durven.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:19 schreef Starlie het volgende:
[..]
Misschien kun jij haar gezelschap houden...?![]()
Als Taluma/Scala of weet ik veel hoe die tent nu heet op de schop gaat dan kunnen ze allemaal bij Vicky gaan wonen!!! Is ze ook niet meer alleen!
Het is maar op de set hoor... het is niet echtquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik bedoel daarmee dat ik het nogal raar vind dat ze daar alleen woont. Zo'n groot huis voor zo'n meisje. Ik zou dat niet eens durven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |