mareh eh je leeft nog?quote:
Waar?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:19 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
niet zo vloeken he, dat hadden we afgesproken
Je hebt mij al veel langer niet gebeldquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:11 schreef kwiwi het volgende:
M'n opa en oma zeggen dat ook altijd als ik een week niet heb gebeld
te moeilijk zinnetje, het moet wel enigszins gemakkelijk blijvenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:29 schreef Biefstuk het volgende:
Zou het niet leuker zijn om te zeggen: "Hee, heb je je condoleance register al gelezen?"!
Of toch maar niet
Het gaat diep, heel diep.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:32 schreef padlarf het volgende:
waar je ja zoal niet aan kan ergeren joh![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:11 schreef starla het volgende:
tyfus een eind op anders leef jij binnenkort niet meer!
En als je ze nou eens voor bent?quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:39 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
En als je ze nou eens voor bent?
"Ja, ik leef nog!"
dan hoef je je er niet aan te ergeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:11 schreef starla het volgende:
Wat heb ik daar een gloeiende hekel aan; zie je iemand een paar weken niet, zegt diegene:
'zo, leef je nog?' of 'die leeft ook nog'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pics or ....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:11 schreef starla het volgende:
No, you just see dead people ! Mijn reactiequote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:11 schreef starla het volgende:
Wat heb ik daar een gloeiende hekel aan; zie je iemand een paar weken niet, zegt diegene:
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgende keer dat je ze belt en ze nemen op moet je zeggen: "Oh kut, je leeft nogquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:11 schreef kwiwi het volgende:
M'n opa en oma zeggen dat ook altijd als ik een week niet heb gebeld
quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgende keer dat je ze belt en ze nemen op moet je zeggen: "Oh kut, je leeft nog"
Omgquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:43 schreef Nembrionic het volgende:
Volgende keer dat je ze belt en ze nemen op moet je zeggen: "Oh kut, je leeft nog"
Oh! Was dát de grap!?!?!?! EINZ!quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:51 schreef Blommaert het volgende:
[..]
Omg![]()
Vooral grappig als oude mensen vragen of je nog leeft XD
Natuurlijk die kunnen elk moment dood neervallen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh! Was dát de grap!?!?!?! EINZ!
heb je kanker?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:19 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
niet zo vloeken he, dat hadden we afgesproken
Dit vind ik nogal een misselijke opmerking... heel triest Sjibble...quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:10 schreef Sjibble het volgende:
[..]
heb je kanker?oh sorry
hoe lang leef je nog?
Mee eensquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:42 schreef Blommaert het volgende:
[..]
Dit vind ik nogal een misselijke opmerking... heel triest Sjibble...
quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:42 schreef Blommaert het volgende:
[..]
Leef je nog?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:11 schreef starla het volgende:
Kankerhuilie.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:42 schreef Blommaert het volgende:
[..]
en zijn reactie getuigd ook niet van veel intellect.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ok je hebt de hoogste botheidscore tot nu.
Probeer altijd om daar geen oordeel over te vellen, zo intellectueel ben ik zelf ook niet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:00 schreef het.ismij het volgende:
[..]
en zijn reactie getuigd ook niet van veel intellect.
Ik ook niet meteen prof oid, maar ik schat mezelf wel iets hoger dan dat.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Probeer altijd om daar geen oordeel over te vellen, zo intellectueel ben ik zelf ook niet.
Moet je je sociale contacten maar up-to-date houwe!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:11 schreef starla het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:52 schreef Ice22 het volgende:
EPIC FAIL!!
Je moeder??quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:56 schreef starla het volgende:
[..]
![]()
Hoe noem je die post van jou dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |