quote:Op donderdag 8 december 2005 19:10 schreef 455H07E het volgende:
Mopie, mopie, mopieeeee, jij bent helemaal toppie, ik krijg je niet meer uit mijn koppie
quote:Op donderdag 8 december 2005 15:02 schreef SHE het volgende:
Mijn ex en ik noemden elkaar altijd snoepie.....of snoep![]()
Stond ik op zaterdag over het voetbalveld te gillen " Verdomme Snoepie; ga diep!!!! "
whehehehehe. In no time gilde zelfs de trainer naar hem " Kom op Snoepie, lopen moet je, lopen!! "
Waar hoorde je het? In de trein, op je werk etc?quote:Op donderdag 8 december 2005 15:16 schreef SchnappiSchnap het volgende:
On topic: dat kinderachtige snoezelnaampje gekneus komt me dus echt de keel uit he!
Doe normaal mens...
Ja ok, maar hoe zit het nu met die photoshoot?quote:Op donderdag 8 december 2005 15:02 schreef SHE het volgende:
Mijn ex en ik noemden elkaar altijd snoepie.....of snoep![]()
Stond ik op zaterdag over het voetbalveld te gillen " Verdomme Snoepie; ga diep!!!! "
whehehehehe. In no time gilde zelfs de trainer naar hem " Kom op Snoepie, lopen moet je, lopen!! "
Die bestond toen nog niet. De goede oude tijdquote:
Veel kutter heb ik ze niet gezien, kicks.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:37 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ja ok, maar hoe zit het nu met die photoshoot?
Dit is de belabbertste ooit gewoon, he schat.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Veel kutter heb ik ze niet gezien, kicks.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Veel kutter heb ik ze niet gezien, kicks.
komt wel goed schatje...quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:37 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ja ok, maar hoe zit het nu met die photoshoot?
Understatement van het jaarquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:28 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Hij had ruziedan zou ik mijn vriendin ook doodgooien met van die troetelwoordjes
. Vrouwen kunnen een beetje onredelijk zijn soms.
quote:
Waarom zijn jullie me allebei voorquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:26 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
komt wel goed schatje...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 december 2005 23:47 schreef DR878 het volgende:
Nee poepiesnoepie.....dat zeg ik toch scheetjeslulu.....natuurlijk pollewopsie... oke dan knuffiemuffie..... ja pepsibepsi........je weet het, he, cocacoladropje......nou dan ga ik maar hangen poelieboelie.....dag pipipoepoe....."
quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:28 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Vrouwen kunnen een beetje zijn onredelijk zijn soms.over de meeste dingen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |