Mijn vriendin is Engels, dus ik heb er in het Engels last van. De hele tijd "Yes babe... sure babe...of course babe...i love you babe...."quote:Op donderdag 8 december 2005 14:48 schreef Shapeshifter het volgende:
Gelukkig heeft mijn vriendin hier geen last van, ik zou er doodziek van worden
Ja die is heel ergquote:
Of "suikerzoetje"quote:Op donderdag 8 december 2005 14:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja die is heel erg
Ik wil nog weleens poppetje tegen mijn man zeggen, maar dan vraagt hij altijd wat mot je van me, weet niet waarom, echt geen enkel idee
Mag ik U er even op wijzen dat het taalgebruik dat U hier hanteert niet comform de regels van de FAQ zijn ?quote:Op donderdag 8 december 2005 15:21 schreef Tha_T het volgende:
Asshole. Tief even op met je off-topic geneuzel.
Ok ik stopquote:Op donderdag 8 december 2005 15:21 schreef Tha_T het volgende:
Asshole. Tief even op met je off-topic geneuzel.
Jensen geilde op ze volgens mij.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:05 schreef Gizmo112 het volgende:
Over K3 gesproken, gister bij Jensen de band Kus, echt dramatischer kan het niet. Wat een sloeries...
Maar de anderen gingen alleen maar op jouw posts inquote:Op donderdag 8 december 2005 15:22 schreef 455H07E het volgende:
[..]
Ok ik stop, maar ik was het niet alleen..
Dat mag. Maar niet in dit topicquote:Op donderdag 8 december 2005 15:22 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Mag ik U er even op wijzen dat het taalgebruik dat U hier hanteert niet comform de regels van de FAQ zijn ?
Heb je 't tegen mij?quote:Op donderdag 8 december 2005 15:16 schreef SchnappiSchnap het volgende:
On topic: dat kinderachtige snoezelnaampje gekneus komt me dus echt de keel uit he!
Doe normaal mens...
Kan ik er wat aan doen dat ik zo een ontiegelijk humoristisch persoon ben en alleen maar kwaliteit/leuke posts plaats?quote:Op donderdag 8 december 2005 15:23 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Maar de anderen gingen alleen maar op jouw posts in
Maar die gesprekken kosten 1.80 per minuutquote:Op donderdag 8 december 2005 14:10 schreef Reloaded het volgende:
Ts is meer het type van:
"Nee hoer.....dat zeg ik toch hoer.....natuurlijk hoer... oke dan hoer..... ja hoer........je weet het, he, hoer......nou dan ga ik maar hangen hoer.....dag hoer....."
![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 14:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja die is heel erg
Ik wil nog weleens poppetje tegen mijn man zeggen, maar dan vraagt hij altijd wat mot je van me, weet niet waarom, echt geen enkel idee
Als ik poppetje zeg wil ik meestal niet neuken, maar ben ik meestal te lui om even zelf wat te pakkenquote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 17:19 schreef erodome het volgende:
[..]
Als ik poppetje zeg wil ik meestal niet neuken, maar ben ik meestal te lui om even zelf wat te pakken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |