ja, mijn ouders ook al...
vaak blijf ik in 't weekend even een nachtje slapen bij één van beide, alleen ben ik met de kerstvakantie, bij allebei een week geweest. dus had wel even genoeg gehad voor een tijdje. plus drukke tentamen weken kwamen eraan, dus ben inmiddels vijf weekeinden niet geweest.
eerste was ik net weg dus niks gehoord, en bij het tweede belt de één , "ik heb al zo'n tijd niet meer van je gehoord, ik wilde even weten of je nog leeft".
derde week, zaterdag de één hoe m'n week was gegaan. zondag zag ik om 17:00 dat de ander om 13:00 had gebeld, maar ik had niks gehoord want ik lag nog in bed, dus ik belde maar even terug, "ja we belden of we langs konden komen, een kopje koffie doen, maar dat gaat nu niet echt meer lukken"
vierde week, zaterdag weer m'n vader over hoe het die week was gegaan. zondag ook weer een telefoontje gehad die ik niet opgemerkt had omdat ik in m;n badjas apathisch zat te Fok!en, wilden weer langskomen.
afgelopen weekend heb ik dan weer niks gehoord, kudo's, beginnen ze het te leren.
maargoed tentamens en projecten zijn afgelopen, dus denk dat ik van 't weekend maar weer eens blijf slapen bij de één en op visite ga bij de ander...