SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:11 schreef starla het volgende:
Wat heb ik daar een gloeiende hekel aan; zie je iemand een paar weken niet, zegt diegene:
'zo, leef je nog?' of 'die leeft ook nog'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tyfus een eind op anders leef jij binnenkort niet meer!
Pics or ....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:11 schreef starla het volgende:
No, you just see dead people ! Mijn reactiequote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:11 schreef starla het volgende:
Wat heb ik daar een gloeiende hekel aan; zie je iemand een paar weken niet, zegt diegene:
'zo, leef je nog?' of 'die leeft ook nog'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgende keer dat je ze belt en ze nemen op moet je zeggen: "Oh kut, je leeft nogquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:11 schreef kwiwi het volgende:
M'n opa en oma zeggen dat ook altijd als ik een week niet heb gebeld
quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgende keer dat je ze belt en ze nemen op moet je zeggen: "Oh kut, je leeft nog"
Omgquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:43 schreef Nembrionic het volgende:
Volgende keer dat je ze belt en ze nemen op moet je zeggen: "Oh kut, je leeft nog"
Oh! Was dát de grap!?!?!?! EINZ!quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:51 schreef Blommaert het volgende:
[..]
Omg![]()
Vooral grappig als oude mensen vragen of je nog leeft XD
Natuurlijk die kunnen elk moment dood neervallen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh! Was dát de grap!?!?!?! EINZ!
heb je kanker?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:19 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
niet zo vloeken he, dat hadden we afgesproken
Dit vind ik nogal een misselijke opmerking... heel triest Sjibble...quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:10 schreef Sjibble het volgende:
[..]
heb je kanker?oh sorry
hoe lang leef je nog?
Mee eensquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:42 schreef Blommaert het volgende:
[..]
Dit vind ik nogal een misselijke opmerking... heel triest Sjibble...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |