abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65906398
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:05 schreef felony het volgende:
Vrijdag een bod gedaan op een huis, 20% onder de vraagprijs (210) geboden. Werd vandaag afgewezen zonder tegenbod, moest maar richting de 200k bieden. Heb gezegd dat dat niet ging gebeuren.

Natuurlijk genoeg argumenten aangedragen...

Nog even wachten lijkt me
Had je echt verwacht dat ze zouden zeggen: Hier mr felony voor 170k is het van jou? Ik zou je keihard uitlachen met zo'n bod. "kredietcrisis" of niet.

Ik zou mijn makelaar opdracht hebben gegeven om mij niet lastig te vallen met zulke bizarre biedingen
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 08:55 schreef rvlaak_werk2 het volgende:

[..]

en waarom zou dat niet realistisch zijn? De huizenmarkt zou toch "gewoon" moeten werken volgen vraag en aanbod. Dat houdt in dat de kopers de prijs bepalen en niet de verkopers. Naar mijn mening moet je nooit meer betalen voor iets dan je denkt dat het waard is. Dus is elk bod realistisch. Het is aan de verkoper om het bod te accepteren of af te wijzen.
Niet waar, want uiteindelijk zal de verkoper toch het bod accepteren of niet. Dus de verkoper bepaalt altijd.
pi_65906925
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 10:52 schreef Bulletdodger het volgende:

[..]

Had je echt verwacht dat ze zouden zeggen: Hier mr felony voor 170k is het van jou? Ik zou je keihard uitlachen met zo'n bod. "kredietcrisis" of niet.

Ik zou mijn makelaar opdracht hebben gegeven om mij niet lastig te vallen met zulke bizarre biedingen
[..]

Niet waar, want uiteindelijk zal de verkoper toch het bod accepteren of niet. Dus de verkoper bepaalt altijd.
Tot de bank zich ermee gaat bemoeien...
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 11:32:42 #203
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_65907519
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 11:13 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]

Alsof die zich er altijd mee gaat bemoeien.... Je hebt het over executieverkopen, nog steeds ene uitzondering vandaag de dag. Keep it real
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
pi_65907885
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_65907930
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 10:45 schreef simmu het volgende:

[..]

anders reageer je ff inhoudelijk

mensen die een schuld aangaan van 300.000 en dan niet dingen doorrekenen. niet uitgaan van het idee dat in een looptijd van 30 jaar weleens e.e.a. kan veranderen.
Het grappige is dat je in beide situaties (bijstandsmoeder, huisbezitters) het hebt over mensen die door niet goed na te denken in de shit komen. En dan alsnog op emotionele basis een voorkeur geeft voor de bijstandsmoeder.

Dat is kortzichtig.
pi_65907989
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 11:13 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]

Alsof de bank zich ergens mee bemoeit zolang de hypotheek netjes voldaan wordt elke maand
  dinsdag 10 februari 2009 @ 11:49:19 #207
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_65907996
quote:

Waarom verbaast me dit niet meer.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 11:57:58 #208
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_65908283
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 11:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het grappige is dat je in beide situaties (bijstandsmoeder, huisbezitters) het hebt over mensen die door niet goed na te denken in de shit komen. En dan alsnog op emotionele basis een voorkeur geeft voor de bijstandsmoeder.

Dat is kortzichtig.
Doe ergens anders een wedstrijdje kortzichtigheid. Hier gaat het over de huizenmarkt.

(alsof elke bijstandmoeder of huizenbezitter volledige controle over het verloop van zijn/haar leven heeft....)
and made it rain upward
pi_65908838
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 11:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat is kortzichtig.
dat is niet wat ik zei. ik maakte een sarcastische opmerking dat de potentiele huizenbezitter die te lui is om zelf zijn situatie door te rekenen en dan dus door eigen toedoen in de ellende komt de bijstandsmoeder een wasmachine misgunt. ik zeg helemaal niks over of ik al dan niet een bijstandsmoeder een wasmachine gun.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_65908918
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 11:57 schreef Sjabba het volgende:

[..]

Doe ergens anders een wedstrijdje kortzichtigheid. Hier gaat het over de huizenmarkt.

(alsof elke bijstandmoeder of huizenbezitter volledige controle over het verloop van zijn/haar leven heeft....)
correct. maar de (potentiele) huizenbezitter bevindt zich in de situatie dat deze een schuld van een paar ton aangaat. het is een kleine moeite om verschillende scenario's door te rekenen en aan de hand daarvan de schuld aan te gaan. daarmee kan de hypotheeknemer zichzelf weleens een boel ellende besparen. sommige dingen kan je echt wel aan zien komen.
pi_65909034
Nog een maandje of twee voordat wij actief op huizenjacht gaan. Hopen dat de prijzen tegen die tijd nog wat gezakt zijn. Hebben een huis van 200k op het oog die al meer dan een half jaar te koop staat, terwijl we tot ongeveer 185k kunnen gaan. Realistisch?
  dinsdag 10 februari 2009 @ 12:28:13 #212
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_65909150
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 12:23 schreef Devz het volgende:
Nog een maandje of twee voordat wij actief op huizenjacht gaan. Hopen dat de prijzen tegen die tijd nog wat gezakt zijn. Hebben een huis van 200k op het oog die al meer dan een half jaar te koop staat, terwijl we tot ongeveer 185k kunnen gaan. Realistisch?
Ligt net aan de situatie. Is wel mogelijk hoor, maar hangt van de verkopers af.
and made it rain upward
pi_65909649
quote:
Is dat inclusief of exclusief kosten koper
pi_65909763
quote:
Vind het dikgedrukte wel mooi: Hoe kan je zien of de prijzen gezakt zijn? Er is geen graadmeter voor ofzo die de prijzen zakken. Het is dus echt aan de verkoper of die wat van de vraagprijs af wil halen.

Als je tegen de verkoper zegt dat de prijzen in 2 maanden met 2% gezakt zijn zal hij daar weinig boodschap aan hebben.
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 12:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Is dat inclusief of exclusief kosten koper
als die 185 incl KK is kan je het wel vergeten, dan zou het huis weg moeten gaan voor 170 ofzo
pi_65909885
Exclusief KK

En hoe je kunt zien of de huizenprijzen gedaald zijn.. Ik denk wanneer gelijkwaardige woningen voor een lagere prijs te koop komen te staan.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 13:20:18 #216
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_65910589
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 12:17 schreef simmu het volgende:

[..]

dat is niet wat ik zei. ik maakte een sarcastische opmerking dat de potentiele huizenbezitter die te lui is om zelf zijn situatie door te rekenen en dan dus door eigen toedoen in de ellende komt de bijstandsmoeder een wasmachine misgunt. ik zeg helemaal niks over of ik al dan niet een bijstandsmoeder een wasmachine gun.
Ik weet niet of je nu op mij doelt maar mijn financiele situatie is prima doorgerekend.
De hypotheek is prima op te brengen en we zouden het ook zonder HRA afkunnen, zeker volgend jaar

Als de HRA eraf gaat betekend het wel dat ik minder geld aan de kant kan leggen om sparen voor korte termijn en voor als ik 50+ ben, ik wil dan namelijk wel een flink appeltje voor de dorst hebben.

Ook hou je minder geld om over om te consumeren maar gewoon voorzien in je levensonderhoud moet geen enkel probleem zijn.

Ik vind het overigens prima als een bijstandsmoeder subsidie krijgt voor een wachmachine, maar dan volstaat een vergoeding van 100 euro ook, voor dit geld heb je namelijk een prima tweede handsje.
pi_65911002
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 12:57 schreef Devz het volgende:
Exclusief KK

En hoe je kunt zien of de huizenprijzen gedaald zijn.. Ik denk wanneer gelijkwaardige woningen voor een lagere prijs te koop komen te staan.
Inderdaad kijken wat het kadaster heeft te zeggen over gelijkwaardige woningen.
En je kan het heel goed zien als na de koop blijkt dat de nieuwe WOZ beschikking 22.000 euro te hoog is.
pi_65920669
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 11:49 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Waarom verbaast me dit niet meer.
De WOZ zit qua peildatum altijd een jaar eerder. Prijsstijgingen ijlen dus ook een jaar later na, dito met daling,.
En sowieso zijn de huizenprijzen van december 2008 nog altijd gestegen t.ov. december 2007. Dit betekent dus ook dat volgend jaar de WOZ stijgt, ongeacht wat de huizenprijzen dit jaar doen.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 18:37:27 #219
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_65921956
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 17:56 schreef Wombcat het volgende:

[..]

De WOZ zit qua peildatum altijd een jaar eerder. Prijsstijgingen ijlen dus ook een jaar later na, dito met daling,.
En sowieso zijn de huizenprijzen van december 2008 nog altijd gestegen t.ov. december 2007. Dit betekent dus ook dat volgend jaar de WOZ stijgt, ongeacht wat de huizenprijzen dit jaar doen.
Dan heb ik niks gezegt
pi_65921996
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 08:28 schreef Sjabba het volgende:

[..]

Geen tegenbod vind ik altijd erg arrogant maargoed. 170 bieden op een prijs van 210 is ook niet realistisch.
Hij bied het dus is het realiteit
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_65922184
quote:

Is natuurlijk niet waar, als je een huis verkoopt heb je altijd 2 partijen. Die komen gezamelijk een prijs overeen. Echter de markt lijkt nu meer in de richting van een kopersmarkt te gaan, dat betekend over het algemeen dat de onderhandelingspositie van de koper verbeterd t.o.v. de verkoper.
I'll sing you a lullaby.
pi_65923276
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:45 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Is natuurlijk niet waar, als je een huis verkoopt heb je altijd 2 partijen. Die komen gezamelijk een prijs overeen. Echter de markt lijkt nu meer in de richting van een kopersmarkt te gaan, dat betekend over het algemeen dat de onderhandelingspositie van de koper verbeterd t.o.v. de verkoper.
maar de verkoper bepaalt alsnog of er verkocht wordt ja of nee die heeft het laatste woord
  dinsdag 10 februari 2009 @ 19:25:05 #223
216787 vastgoedzeepbel
De zeepbel in de huizenmarkt
pi_65923411
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:21 schreef Bulletdodger het volgende:

[..]

maar de verkoper bepaalt alsnog of er verkocht wordt ja of nee die heeft het laatste woord
Dit zal steeds vaker "de bank" worden
Nederlanders hebben de hoogste hypotheekschuld ter wereld en de Rabobank betaalbaaheidsindex staat op het laagste niveau sinds 1970. Wanneer knapt deze zeepbel?
huizenmarkt-zeepbel.nl
verwachtingen woningmarkt experts
  dinsdag 10 februari 2009 @ 19:32:45 #224
29690 csar
Rock On With Yo Bad Self
pi_65923667
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 11:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Alsof de bank zich ergens mee bemoeit zolang de hypotheek netjes voldaan wordt elke maand
De bank gaat je vriendelijk doch dringend vragen om bij te storten, wanneer je hypotheek substantieel hoger is dan de actuele waarde van je woning. Je hebt immers dan geen onderpand meer. En de bank heeft het recht om tussentijdse taxaties op je woning uit te laten voeren. Lees de kleine lettertjes in je hypotheekakte maar eens. De vraag wordt dan: heb je bijvoorbeeld ergens snel 50K paraat? Zo nee, dan volgt spoedig een foreclosure poster op je ramen.
Freedom is a road seldom traveled by the multitudes
pi_65924021
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:32 schreef csar het volgende:

[..]

De bank gaat je vriendelijk doch dringend vragen om bij te storten, wanneer je hypotheek substantieel hoger is dan de actuele waarde van je woning. Je hebt immers dan geen onderpand meer. En de bank heeft het recht om tussentijdse taxaties op je woning uit te laten voeren. Lees de kleine lettertjes in je hypotheekakte maar eens. De vraag wordt dan: heb je bijvoorbeeld ergens snel 50K paraat? Zo nee, dan volgt spoedig een foreclosure poster op je ramen.
true. kanttekening hierbij is wel dat de bank echt niet zit te wachten op het beheer van een huis + een executieverkoop.

grote verliezers hier zijn dan de luitjes die om wat voor reden dan ook moeten verkopen. die zijn de sjaak.
pi_65924074
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:25 schreef vastgoedzeepbel het volgende:

[..]

Dit zal steeds vaker "de bank" worden
Steeds vaker? Nou dat zal jij gezien je suggestieve username wel willen he? Ik lees anders weinig over executieverkopen in de krant of zwartgedrukte koppen hierover in de telegraaf ben ik ook nog niet tegenkomen.
pi_65924434
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:21 schreef Bulletdodger het volgende:

Hetzelfde kan gezegd worden over de koper. Zoals ik al zei, twee partijen.
I'll sing you a lullaby.
  Moderator dinsdag 10 februari 2009 @ 19:51:21 #228
236264 crew  capricia
pi_65924465
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:41 schreef simmu het volgende:

[..]

true. kanttekening hierbij is wel dat de bank echt niet zit te wachten op het beheer van een huis + een executieverkoop.

grote verliezers hier zijn dan de luitjes die om wat voor reden dan ook moeten verkopen. die zijn de sjaak.
Als je onderpand al 50% minder waard is en de lading van je hypotheek niet meer dekt, dan moet een bank het op de balans al afwaarderen.
Het verlies is dus in de boeken al genomen.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_65924627
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:51 schreef capricia het volgende:

Als je onderpand al 50% minder waard is en de lading van je hypotheek niet meer dekt, dan moet een bank het op de balans al afwaarderen.
Het verlies is dus in de boeken al genomen.
Waarom geld dat wel voor hypotheken en niet voor andere leningen die ze verstrekken
I'll sing you a lullaby.
  Moderator dinsdag 10 februari 2009 @ 20:06:56 #230
236264 crew  capricia
pi_65925132
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:55 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Waarom geld dat wel voor hypotheken en niet voor andere leningen die ze verstrekken
Omdat een hypotheek een onroerendgoed als onderpand heeft. Daarom is het risico vrij laag, en is de rente (kun je lezen als risico) lager.
Alle andere leningen hebben een hogere rente (lees risico)
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 10 februari 2009 @ 20:07:13 #231
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_65925146
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:38 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Hij bied het dus is het realiteit
De realiteit en realistisch zijn toch iets anders
and made it rain upward
  dinsdag 10 februari 2009 @ 20:08:12 #232
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_65925192
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:32 schreef csar het volgende:

[..]

Als de algemene tendens is dat de huizenprijzen zouden gaan dalen zullen bank dit niet snel doen. Iets met jezelf in de vingers snijden.
and made it rain upward
pi_65925968
quote:

[..]

[..]

Als ik zie dat vorig jaar huizen in de straat voor 180k, 185k verkocht zijn, en in 2004 160k, dan verwacht ik toch op zijn minst een tegenbod. Zeker gezien de staat van de woning.. Oja en er staan nog 3 andere woningen in het rijtje te koop.

Dus niet alleen kredietcrisis zeg maar.
pi_65926429
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 20:07 schreef Sjabba het volgende:

De realiteit en realistisch zijn toch iets anders
Wat vandaag nog onrealistisch lijkt, kan snel realiteit worden. Het is denk ik een kwestie van afwegen. Stel je vraagt 210k en er word 170k geboden. Ligt er maar net aan hoe snel je er van af moet en hoeveel je er zelf voor betaald hebt. Stel de situatie verslechterd verder en de prijs de prijs gaat naar -40%, dan kun je jezelf wel voor je kop slaan
Die -40% lijkt mij niet onrealistisch by the way, we stevenen keihard op een depressie aan
I'll sing you a lullaby.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 21:05:57 #235
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_65927523
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 20:38 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Wat vandaag nog onrealistisch lijkt, kan snel realiteit worden.
Jij gaf dat het realiteit is en dat is het gewoonweg nog niet.
quote:
Het is denk ik een kwestie van afwegen. Stel je vraagt 210k en er word 170k geboden. Ligt er maar net aan hoe snel je er van af moet en hoeveel je er zelf voor betaald hebt. Stel de situatie verslechterd verder en de prijs de prijs gaat naar -40%, dan kun je jezelf wel voor je kop slaan
Die -40% lijkt mij niet onrealistisch by the way, we stevenen keihard op een depressie aan
Ik kan je volgen dat je elk bod kan overwegen, ligt totaal aan de verkopers. Maar als ze voor zichzelf al een scherpe prijs neerzetten dan gaat het gewoon niet weg voor zóveel lager.
Als ik lees dat ze vorig jaar voor rond de 185 gingen denk ik dat je met een laatste bod van 185 meer kans maakt. Echter moet je wel even kijken of dit huis niet veel beter is uitgerust dna die andere.

Die 40% ga ik maar niet op in. In mijn ogen is dat klinklare onzin.
and made it rain upward
pi_65927685
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 21:05 schreef Sjabba het volgende:
Echter moet je wel even kijken of dit huis niet veel beter is uitgerust dna die andere.
Ja stel je voor dat er beter zand is gebruikt voor het bakken van de stenen
quote:
Die 40% ga ik maar niet op in. In mijn ogen is dat klinklare onzin.
Ik probeer gewoon iedereen in de put te praten, als weerwoord voor al die 'the sky is the limit' makelaars
I'll sing you a lullaby.
pi_65931598
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 20:08 schreef Sjabba het volgende:

[..]

Als de algemene tendens is dat de huizenprijzen zouden gaan dalen zullen bank dit niet snel doen. Iets met jezelf in de vingers snijden.
Precies. Waarom het risico lopen een deel van de schuld nooit meer terug te zien als de schuldenaar netjes aan zijn verplichtingen voldoet? Als de banken dit werkelijk zouden doen dan zouden ze zelf de daadwerkelijke instorting van de huizenmarkt bewerkstelligen, ze zouden een vicieuze cirkel zonder weerga veroorzaken...
pi_65932091
henkway; dit topic is niet bedoeld als opsomtopic van funda.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 23:01:45 #240
216787 vastgoedzeepbel
De zeepbel in de huizenmarkt
pi_65932375
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:48 schreef henkway het volgende:
Zoek in 180.295 koopwoningen

weer 4000 meer dan vorige week
Dat krijg je als men niet met de prijs wil zakken. Nog even en dan komt de klap..
Nederlanders hebben de hoogste hypotheekschuld ter wereld en de Rabobank betaalbaaheidsindex staat op het laagste niveau sinds 1970. Wanneer knapt deze zeepbel?
huizenmarkt-zeepbel.nl
verwachtingen woningmarkt experts
pi_65932731
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:48 schreef henkway het volgende:
Zoek in 180.295 koopwoningen

weer 4000 meer dan vorige week
Da's flink, neemt die groei iedere week met dat cijfer toe de laatste maanden?
pi_65932791
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:01 schreef vastgoedzeepbel het volgende:

[..]

Dat krijg je als men niet met de prijs wil zakken. Nog even en dan komt de klap..
nou als ik me huis kwijt moest dan wist ik het wel.

gaat echt niet goed, NVM kan zich wezenloos adverteren
pi_65933171
Misschien dat dit:

http://www.nieuwsblieb.nl(...)uit_met_LMV_woningen

er ook mee te maken heeft.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 23:32:51 #244
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_65933693
quote:
Brit keert terug naar ouderlijk huis door crisis

Uitgegeven: 9 februari 2009 14:02
Laatst gewijzigd: 9 februari 2009 14:02
LONDEN - Meer dan een miljoen Britse jongeren zijn weer bij hun ouders gaan wonen om geld te besparen. Een op de vijf jongeren tussen de 18 en 24 jaar is teruggekeerd naar het ouderlijk huis of heeft besloten daar voorlopig niet te vertrekken. Dat schrijft The Independent maandag.

De krant baseert zich op een peiling van een bank. Naast de jongeren zijn volgens het onderzoek ook 440.000 mensen tussen de 25 en 34 jaar teruggekeerd naar hun ouders wegens geldproblemen. Nog eens 471.000 mensen onder de 44 keerden terug naar het warme nest.

Boemerangers, zoals de mensen die weer bij hun ouders gaan wonen genoemd worden, zijn vooral te vinden in het noorden en zuidoosten van Engeland.
Dat kan in Nederland ook. Met 1/4 van het aantal jongeren hier slaat schaarste dan om in een enorm overschot.
The End Times are wild
pi_65935245
Jammer dat die gastjes in flatjes en doorzonwoninkjes wonen en geen kapitale villa's achterlaten.

Maar dat komt in Fase II, als steeds meer berooide ouders bij hun kinderen komen inwonen..
pi_65935356
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:32 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat kan in Nederland ook. Met 1/4 van het aantal jongeren hier slaat schaarste dan om in een enorm overschot.
jongeren die een woning zoeken kunnen naar het buitenland
pi_65937480
quote:

Onzin.. Het basis principe in de handel is dat de markt de prijs bepaald en niet de verkoper. We gaan er wel voor het gemak even vanuit dat de verkoper wil verkopen. Hij zal een prijs moeten vragen of overeenkomen die de koper er voor wil betalen.

Dat de verkoper bepaalt klopt -> OF hij het verkoopt of niet... maar geenszins de prijs.

Sowieso is het koperstijd nu en is het helemaal niet gek om -10% als openingsbod uit te brengen. Je zou zelfs gek zijn als je het niet doet.
  woensdag 11 februari 2009 @ 08:39:53 #248
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_65938419
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 21:10 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ja stel je voor dat er beter zand is gebruikt voor het bakken van de stenen
[..]

Ik probeer gewoon iedereen in de put te praten, als weerwoord voor al die 'the sky is the limit' makelaars
Als je begrijpend lezen hebt gehad had je gzien dat ik het over uitrusting van de woning heb. Badkamer, toilet, dubbel glas enz.

En ook in de bouw verschilt het soms. Hier in de straat heb je aan de ene kant erg matige bouw en aan de andere kant betere bouw.
and made it rain upward
pi_65940474
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 08:39 schreef Sjabba het volgende:

[..]

Als je begrijpend lezen hebt gehad had je gzien dat ik het over uitrusting van de woning heb. Badkamer, toilet, dubbel glas enz.

En ook in de bouw verschilt het soms. Hier in de straat heb je aan de ene kant erg matige bouw en aan de andere kant betere bouw.

Klopt, als je bij ons nieuwbouw project kijkt wordt er gebouwt met dubbele spauw en kalksteen blokken, Fundering is loopt niet door met die van de buren, bij een project verderop maken ze gebruik van tunnelbouw, zit er geen spauw muur tussen de huizen en is de fundering van het blok een groot geheel.

Zal lekker gehorig worden.
pi_65958300
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 08:39 schreef Sjabba het volgende:

[..]

badkamer, toilet, keuken maakt niets uit, daar ga ik geen 20k extra voor bieden, voor dat geld leg ik dat zelf aan naar eigen wens

Als het eenzelfde type woning is als verderop in de straat, dan moet je er zekers niet meer voor bieden, uiteraard zelfs minder want het is crisistijd
I'll sing you a lullaby.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')