http://nl.wikipedia.org/wiki/Ichthus_(symbool)quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:31 schreef katerwater het volgende:
Ik weet nog steeds niet waarom gelovigen een vis op hun autoruit plakken![]()
Waarom een vis?
Ik was heel lang in de veronderstelling dat dat liedje ging over het liefhebben van radars terwijl het dus gaat over dat mensen die verliefd zijn altijd contact met elkaar hebben, hoe ver ze ook van elkaar zijn verwijderdquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:22 schreef bravo het volgende:
Ik kom er net achter dat het televisie programma 'radar' een themesong gebruikt van de golden earring ' radar love'....
promille is ook 0/00, met een extra 0 dusquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:31 schreef PluisigNijntje het volgende:
Toen ik laatst dronken een pak melk bekeek en daar het % teken op zag, besefte ik me dat het een soort breukteken is..0/0 zoveel van zoveel..
Nooit eerder bij nagedacht.
Bij mij kaasbroodje en broodje kaas. Ik was altijd heel teleurgesteld als ik een kaasbroodje kreeg, maar een broodje kaas (pistoletje, net als vroeger bij de V&D) wilde.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:05 schreef Zwommes het volgende:
Heeft lang geduurd voordat ik het verschil tussen een gekookt en een gebakken eitje kon aanduiden! Heeft mijn ouders vele extra eieren gekost.
Ik zeg altijd plat en bol ei.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:05 schreef Zwommes het volgende:
Heeft lang geduurd voordat ik het verschil tussen een gekookt en een gebakken eitje kon aanduiden! Heeft mijn ouders vele extra eieren gekost.
Ik moest echt even nadenken hoe ik dit moest interpreterenquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zeg altijd plat en bol ei.Nog steeds.
net als 'olifantje in het bos, laat je moeder toch niet los'quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:02 schreef Gwywen het volgende:
Dingen die je pas ontdekt als je kinderen hebt:
"Altijd is Kortjakje ziek", "Schaapje, schaapje, heb je witte wol" en "ABCDEFG, HIJKLMNOP" hebben gewoon dezelfde melodie!
he verdoriequote:Op woensdag 4 februari 2009 21:02 schreef Gwywen het volgende:
"Altijd is Kortjakje ziek", "Schaapje, schaapje, heb je witte wol" en "ABCDEFG, HIJKLMNOP" hebben gewoon dezelfde melodie!
+ twinkle twinkle little starquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:15 schreef Chiew het volgende:
[..]
net als 'olifantje in het bos, laat je moeder toch niet los'
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:02 schreef Gwywen het volgende:
Nooit geweten, wel interessant, thanks.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:15 schreef Gwywen het volgende:
Ik hoop niet dat hij al 34 keer eerder is genoemd, maar ik ontdek nu net pas wat er bedoeld wordt met 'the day the music died'
Klik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |