quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Soms zit er zo'n sjiek hendige "Turbo" knop voorop je kast.
Als je die indrukt loopt je 386 opeens dubbel zo snel.
Bicycle kick toch??quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:16 schreef GI het volgende:
-> -> -> AB Laat Lui Kang heel snel naar voren springen terwijl hij "AYEYAY" schreeuwt.
Oe dat ik ook. Die van mij ging van 25Mhz naar een loeisnelle 33Mhz!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En terechtquote:
Ik denk dat jullie hem net weg hebben gejaagd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:22 schreef jogy het volgende:
Zal hij nog komen uitleggen wat ie nou bedoelt?
Alleen bij de bicycle kick maakte hij ongeveer dit geluid:quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:30 schreef speknek het volgende:
Broly's power-up snelheid is oneindig.
[ afbeelding ]
quote:Special Moves
High Fireball: Forward, Forward, High Punch.
(Can be done in the air)
Low Fireball: Forward, Forward, Low Punch.
Flying Kick: Forward, Forward, High Kick.
Bicycle Kick: Hold Low Kick for 5 seconds and release.
Het aantal Watts geeft het vermogen aan, niet de snelheid, stomme nerd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:46 schreef Frollo het volgende:
1.21 gigawatt
In een PC spel is alles anders.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het aantal Watts geeft het vermogen aan, niet de snelheid, stomme nerd.
*bril hoger op neus duwt*
Veelste weinig voor een Tesla Coil.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:46 schreef Frollo het volgende:
1.21 gigawatt
wel genoeg voor een flux capacitorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Veelste weinig voor een Tesla Coil.
Hoeveel mannetjes kan je dan in 1 keer killen??quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
wel genoeg voor een flux capacitor
Over 9000!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hoeveel mannetjes kan je dan in 1 keer killen??
En als we zo door gaan hebben we straks allemaal geel haarquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:06 schreef disjfa het volgende:
[..]
En als we zo door gaan hebben we straks allemaal geel haar
[ afbeelding ]
Mods are asleep!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:17 schreef Roflpantoffel het volgende:
Heerlijk, topic loopt helemaal uit de hand.
Beter geel haar dan als een halve aapquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:06 schreef disjfa het volgende:
[..]
En als we zo door gaan hebben we straks allemaal geel haar
[ afbeelding ]
ja ik ook, alleen die brilsmurf kon af en toe zo'n zeurkous zijnquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:30 schreef Roflpantoffel het volgende:
Vond het vroeger trouwens wel een erg toffe serie.
Heb laatst Dragonball en Dragonball GT nog weer helemaal gekeken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:30 schreef Roflpantoffel het volgende:
Vond het vroeger trouwens wel een erg toffe serie.
"De planeet zal over 5 minuten ontploffen....."quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Heb laatst Dragonball en Dragonball GT nog weer helemaal gekeken.
Dragonball Z niet. Die heeft veel te veel langdurige en saaie saga's. Freeza saga. Tering wat was die saai.
Vind GT ook wel tof. Binnenkort allemaal weer downloaden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:35 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heb laatst Dragonball en Dragonball GT nog weer helemaal gekeken.
Dragonball Z niet. Die heeft veel te veel langdurige en saaie saga's. Freeza saga. Tering wat was die saai.
Ja, en dan 10 afleveringen met oh my god, we're all gonna die omdat Freeza's blastball steeds groter werd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
"De planeet zal over 5 minuten ontploffen....."
<10 afleveringen a 20 minuten later>
BOEM!
Niemand IDCLIP? Door muren heen lopen is koningquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:20 schreef Dennis_enzo het volgende:
IDDQD + IDKFA
idspispopd in Doom 1quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:49 schreef EasyDakota het volgende:
[..]
Niemand IDCLIP? Door muren heen lopen is koning
Het liep altijd vast bij mij als ik het level uitliep ofzoquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:49 schreef EasyDakota het volgende:
[..]
goede oude tijdquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Daar liep het spel nog wel eens op vast!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:49 schreef EasyDakota het volgende:
je had alles, wapens + items..quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:45 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Daar liep het spel nog wel eens op vast!Als je te ver buiten het level ging lopen was het bij mij einde oefening. En met IDKFA had je toch alle sleutels!
Briljante code was dat idd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:32 schreef WurM het volgende:
DNKROZ
Maar de power-up snelheid bij een pc is afhankelijk van het aantal cores in je geheugen. In een spel kun je daar onder anderen de resolutie van de AI mee veranderen.
LMB-rondje-rondje-driehoek-Rtrigger voor een intelligentieboost van +25.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:00 schreef intraxz het volgende:
Waar gaat dit over. HUH ik snap der niets van hahahahahaaa![]()
::ddD:D
Afhankelijk van de verbinding. Als je een hack-modem hebt, wordt dat voor je gedaan.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Moest je daar de mipmapcode niet voor weten zodat je de y-axis goed kan afstellen??
Maar een rechtopstaand bitje kan toch je tri-linieare koppen enigsinds uit balans brengen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:54 schreef WurM het volgende:
[..]
Afhankelijk van de verbinding. Als je een hack-modem hebt, wordt dat voor je gedaan.
'Enigsinds' wel ja.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar een rechtopstaand bitje kan toch je tri-linieare koppen enigsinds uit balans brengen?
Dat is de meltdown-snelheid van een watergekoeld PC spel. Helaas... al je werk is voor niets geweest.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:19 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik van vannacht van 1 tot half 6 bezig geweest en ben tot het antwoord gekomen. Misschien zit er nog een fout in dus wellicht kan iemand daar nog eens naar kijken?
[ afbeelding ]
Dat wordt centraal geregeld, dus je moet een zwemabonnement hebben.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:35 schreef Dichtpiet. het volgende:
Ik wil graag GeenStijl overklokken maar Crysis niet, hoe doe ik dat???
van welk jaar?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:39 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat wordt centraal geregeld, dus je moet een zwemabonnement hebben.
jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:04 schreef widmfan7 het volgende:
Weet iemand wat je daarmee kan veranderen in een spel?
Frollo, volgens mij heb jij een fax aangesloten op je integriteit, ik heb dat allemaal anders aangesloten. Heb jij je Geforce voeding met C++, LUA, FORTRAN, Java, Sumatra, Bali, Lombok of Borneo geoptimaliseerd?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:49 schreef Frollo het volgende:
[..]
Het liefst tussen 1648 en 1815, maar Betelgeuze mag ook.
Zolang je de eerste 56% in stealthmode draait moet dat lukken. Probeer van Borneo eens Kalimantan te maken anders?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:57 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Frollo, volgens mij heb jij een fax aangesloten op je integriteit, ik heb dat allemaal anders aangesloten. Heb jij je Geforce voeding met C++, LUA, FORTRAN, Java, Sumatra, Bali, Lombok of Borneo geoptimaliseerd?
Niet helemaal:quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:29 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat is de meltdown-snelheid van een watergekoeld PC spel. Helaas... al je werk is voor niets geweest.
Of is de meltdown-snelheid niet hetzelfde als de Power-down snelheid? En in welk opzicht is het verschillend?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:33 schreef Gamer_V het volgende:
Dat is natuurlijk afhankelijk van de Power-down snelheid.
Nee, de CPU power is afhankelijk van de snelheid en aanpassing van de power up, dus dat klopt geloof ik niet. mstx had wel gelijk want meltdown en power-down zijn niet hetzelfde, want meltdown is 2x2 X de snelheid van de power up en power down het omgekeerde. Snappie em nou?quote:Of is de meltdown-snelheid niet hetzelfde als de Power-down snelheid? En in welk opzicht is het verschillend?
Er vanuitgaande dat mstx wel gelijk heeft en meltdown en power-down dus niet hetzelfde zijn, klinkt het aannemelijk dat de meltdown snelheid te maken heeft met de cpu en de power-down snelheid met IDE SSD schijven. Iemand het hier mee eens?
Ik mis de amperage factor.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:00 schreef eygen het volgende:
[..]
Nee, de CPU power is afhankelijk van de snelheid en aanpassing van de power up, dus dat klopt geloof ik niet. mstx had wel gelijk want meltdown en power-down zijn niet hetzelfde, want meltdown is 2x2 X de snelheid van de power up en power down het omgekeerde. Snappie em nou?
(Jemig dit is het droogste topic ooit...het lijkt wel een woestijn...)
Ja, maar dat fix je natuurlijk door je tesla coil met wifi aan de flux capicitator te bedraden en als je die doorstuurt naar je muur, dan wordt alles toch gewoon opgelost? En al helemaal als beeldbuis de anti materie niet bevat.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik mis de amperage factor.
Wanneer je beeldbuis niet genoeg amperage levert kan je geheugen dat nooit trekken.
Sjees
even een (net) splitter tussen beeldbuis en geheugen hangen, help 9 vd 10 keerquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik mis de amperage factor.
Wanneer je beeldbuis niet genoeg amperage levert kan je geheugen dat nooit trekken.
Sjees
Dat hangt ook af van de factor waarmee je geheugen varieert, en de versie van de splitter. Maar het zou kunnen werken als ik de GA124 erbij doe.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:09 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
even een (net) splitter tussen beeldbuis en geheugen hangen, help 9 vd 10 keer
Briljante oplossing, ware het niet dat ene MJ Fox m'n Flux al heeft gejat, de hond, en heb ik m'n Tesla Coil via een cpu bypass moeten aansluiten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:07 schreef eygen het volgende:
[..]
Ja, maar dat fix je natuurlijk door je tesla coil met wifi aan de flux capicitator te bedraden en als je die doorstuurt naar je muur, dan wordt alles toch gewoon opgelost? En al helemaal als beeldbuis de anti materie niet bevat.
Hij kan niet lager dan 18.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:09 schreef eygen het volgende:
En bovendien maakt het amperage niet zoveel uit als je de STP lager heb staan dan 16, want dan zou die het gewoon moeten doen.
Ai, kan niet bij m'n geheugen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:09 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
even een (net) splitter tussen beeldbuis en geheugen hangen, help 9 vd 10 keer
Ik dacht al dat je hier zou zijnquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:06 schreef disjfa het volgende:
Bij mij meestal 65 graden
ik heb een 5,25mb DIMM-317pins plankje EPP/DHX/XMP) GEILLL DDR5 SSDRAM @ 0,65Mhz ( CL13 13-13-13-1337) op eem kleine 2k volt lopen, varieer meestal met de x-faxtor, op het moment staat de opstelling incl splitter zo:quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:13 schreef eygen het volgende:
[..]
Dat hangt ook af van de factor waarmee je geheugen varieert, en de versie van de splitter. Maar het zou kunnen werken als ik de GA124 erbij doe.
Als je de DIMM-137 op 52 Mhz reset zou die het als het goed is moeten doen! Uitproberen maar!quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:23 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik heb een 5,25mb DIMM-317pins plankje EPP/DHX/XMP) GEILLL DDR5 SSDRAM @ 0,65Mhz ( CL13 13-13-13-1337) op eem kleine 2k volt lopen, varieer meestal met de x-faxtor, op het moment staat de opstelling incl splitter zo:
[ afbeelding ]
zal morgen eens een GI 124 proberen
Denk dat het fout zal gaan bij Q1.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:23 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik heb een 5,25mb DIMM-317pins plankje EPP/DHX/XMP) GEILLL DDR5 SSDRAM @ 0,65Mhz ( CL13 13-13-13-1337) op eem kleine 2k volt lopen, varieer meestal met de x-faxtor, op het moment staat de opstelling incl splitter zo:
[ afbeelding ]
zal morgen eens een GI 124 proberen
ja lekker dan,laat mn mokkel nou net gisteren de laatste bi polaire trafo gebruikt hebben om de stofzuiger te reparerenquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Denk dat het fout zal gaan bij Q1.
Deze moet gekoppeld worden aan Red Send en doorlussen naar je bi-polaire trafo.
Ach, die fix je voor 10 cent bij de lokale ijzerwinkel. Trouwens, waarom een bipolaire trafo in een stofzuiger? Alsof 913 MHz niet genoeg zuigkracht geeft.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:30 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ja lekker dan,laat mn mokkel nou net gisteren de laatste bi polaire trafo gebruikt hebben om de stofzuiger te repareren
Heb je niet genoeg aan vrees ik, je krijgt nooit een hd film door zo'n dunne slang gezogen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:18 schreef WurM het volgende:
[..]
Ach, die fix je voor 10 cent bij de lokale ijzerwinkel. Trouwens, waarom een bipolaire trafo in een stofzuiger? Alsof 913 MHz niet genoeg zuigkracht geeft.
Echt m'n favoriete filmtrilogie!quote:
Sorry, ik snap je niet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:02 schreef Frollo het volgende:
[..]
Zolang je de eerste 56% in stealthmode draait moet dat lukken. Probeer van Borneo eens Kalimantan te maken anders?
Maar sluit je daarmee de posinegative converter niet uit?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:17 schreef WurM het volgende:
TS, als je ondertussen een antwoord hebt op je vraag, schroom dan niet het met ons te delen. Ik merk zelf dat de power-up snelheid veel lager wordt als je een switch op je GPU aansluit, dus antwoorden omtrent deze dingen zijn zeer gewenst!
Je hebt het over een Indonesisch eiland. Wat denk je: ik noem gewoon een Indonesisch eiland en dan zit ik wel goed?quote:
Anders vernaggel je het complete topic door serieus te gaan zitten ouwehoeren.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:41 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Je hebt het over een Indonesisch eiland. Wat denk je: ik noem gewoon een Indonesisch eiland en dan zit ik wel goed?![]()
![]()
Ik heb het wel eerder in dit topic gemerkt dat je helemaal geen verstand van zaken hebt.
Ik denk dat je een koekje nodig hebtquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:41 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Je hebt het over een Indonesisch eiland. Wat denk je: ik noem gewoon een Indonesisch eiland en dan zit ik wel goed?![]()
![]()
Ik heb het wel eerder in dit topic gemerkt dat je helemaal geen verstand van zaken hebt.
Zucht, ik zal het nog één keer uitleggen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:41 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
![]()
Nou moet je eens luisteren. Ik zeg dit:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Anders vernaggel je het complete topic door serieus te gaan zitten ouwehoeren.![]()
En dan komt hij met "Kalimantan". Dan is het toch wel duidelijk wie hier de n00b is?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:57 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Frollo, volgens mij heb jij een fax aangesloten op je integriteit, ik heb dat allemaal anders aangesloten. Heb jij je Geforce voeding met C++, LUA, FORTRAN, Java, Sumatra, Bali, Lombok of Borneo geoptimaliseerd?
Ah, woensdagmiddag. Sorry ik neem alles terug.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:56 schreef Frollo het volgende:
[..]
Zucht, ik zal het nog één keer uitleggen.
Kalimantan is verdeeld in vier provincies:Midden-Kalimantan (Kalimantan Tengah), met als hoofdstad Palangkaraya Oost-Kalimantan (Kalimantan Timur), met als hoofdstad Samarinda Zuid-Kalimantan (Kalimantan Selatan), met als hoofdstad Banjarmasin West-Kalimantan (Kalimantan Barat), met als hoofdstad Pontianak
Nu kun je gewoon de laatste savegame in een hexeditor openen, het bovenstaande invoeren (gedestilleerd water niet vergeten natuurlijk) en dan zou het woensdagmiddag moeten lukken.
Nee, optievenquote:
Welke niet bedoel je? Ik zie niet eens een plaatje van je niet of zo. Dan kunnen we ook niet beslissen of je niet niet of wel dicht geniet moet worden, niet?quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:03 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Welke niet bedoel je? Ik zie niet eens een plaatje van je niet of zo. Dan kunnen we ook niet beslissen of je niet niet of wel dicht geniet moet worden, niet?
Dit TOPIC!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:03 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Welke niet bedoel je? Ik zie niet eens een plaatje van je niet of zo. Dan kunnen we ook niet beslissen of je niet niet of wel dicht geniet moet worden, niet?
Ik dacht je smoelquote:
Niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:23 schreef WurM het volgende:
In welk opzicht zou de posinegatieve converter iets met mijn probleem te maken kunnen hebben?
When this baby hits 88 mph you're gonna see some serious shit!quote:
Het demagnetiseerd het flux gedeelte waardoor je optronics weer vrij komen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:23 schreef WurM het volgende:
Leuk, die bagger, maar laten we ff weer ontopic gaan. Ik zit nog steeds met het probleem van de switch op mijn GPU. Netsplitter: In welk opzicht zou de posinegatieve converter iets met mijn probleem te maken kunnen hebben?
Daardoor kan de magische rook beter door je systeem gaan.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:25 schreef WurM het volgende:
Ah, vrije optronics. Dat verklaart vrij veel
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:35 schreef Frollo het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam vind je dat het dicht moet?
quote:
Got it! Thx!quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Daardoor kan de magische rook beter door je systeem gaan.
Want iedereen weet dat wanneer de rook op is, je systeem ook op is.
Je moet er alleen wel voor zorgen dat de vergrendelaar aangesloten zit op je hypervisor.
Dit voorkomt weer het nodige gezeik wat je anders gaat krijgen met je compensatiecapasitors.
Graag gedaan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:11 schreef WurM het volgende:
[..]
Got it! Thx!
Het blijft lastig, zelf een pc'tje in elkaar schroevenHelemaal als je een HD-compatible browser-pakket wilt installeren, zodat je 12mm fan een beetje fatsoenlijk blijft floppen. Nouja, so far, so good. Bedankt tot dusver Netsplitter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |