Open daar svp je eigen topic over, ik wil deze PS3 specifiek houdenquote:Op woensdag 11 februari 2009 12:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar de Wii dan he, daarbij heb je pas powerups!
Zo'n ster bij Kart, BAM! Dan ram je echt iedereen naar de klote!
Maar wat gebeurd er wanneer je tegelijkertijd een usb sequencer er aan hangt via de comserial port?quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:17 schreef WurM het volgende:
Als je een draadloze controller omgekeerd aansluit, kun je een hele vette meltdown krijgen tijdens de spin-up sequence. De Power-up snelheid wordt er iets lager door, maar je krijg gegarandeerd een vette show.
Nou ik zit er dus over te denken om een PS3 te kopen maar ik wil weten hoe het zit met de power-up snelheid bij ps3-spellen en wat je daarmee kan veranderen..quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:55 schreef KoosyNL het volgende:
Waar de hel gaat dit overHeb ik iets gemist?
Waarom wil je dat weten? waarom is dat interessantquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:00 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nou ik zit er dus over te denken om een PS3 te kopen maar ik wil weten hoe het zit met de power-up snelheid bij ps3-spellen en wat je daarmee kan veranderen..
Ik gok dat laatste..quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:09 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Waarom wil je dat weten? waarom is dat interessantof ben ik nou gewoon een troll aan het voeden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |