Anders vernaggel je het complete topic door serieus te gaan zitten ouwehoeren.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:41 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Je hebt het over een Indonesisch eiland. Wat denk je: ik noem gewoon een Indonesisch eiland en dan zit ik wel goed?![]()
![]()
Ik heb het wel eerder in dit topic gemerkt dat je helemaal geen verstand van zaken hebt.
Ik denk dat je een koekje nodig hebtquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:41 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Je hebt het over een Indonesisch eiland. Wat denk je: ik noem gewoon een Indonesisch eiland en dan zit ik wel goed?![]()
![]()
Ik heb het wel eerder in dit topic gemerkt dat je helemaal geen verstand van zaken hebt.
Zucht, ik zal het nog één keer uitleggen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:41 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
![]()
Nou moet je eens luisteren. Ik zeg dit:quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Anders vernaggel je het complete topic door serieus te gaan zitten ouwehoeren.![]()
En dan komt hij met "Kalimantan". Dan is het toch wel duidelijk wie hier de n00b is?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:57 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Frollo, volgens mij heb jij een fax aangesloten op je integriteit, ik heb dat allemaal anders aangesloten. Heb jij je Geforce voeding met C++, LUA, FORTRAN, Java, Sumatra, Bali, Lombok of Borneo geoptimaliseerd?
Ah, woensdagmiddag. Sorry ik neem alles terug.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:56 schreef Frollo het volgende:
[..]
Zucht, ik zal het nog één keer uitleggen.
Kalimantan is verdeeld in vier provincies:Midden-Kalimantan (Kalimantan Tengah), met als hoofdstad Palangkaraya Oost-Kalimantan (Kalimantan Timur), met als hoofdstad Samarinda Zuid-Kalimantan (Kalimantan Selatan), met als hoofdstad Banjarmasin West-Kalimantan (Kalimantan Barat), met als hoofdstad Pontianak
Nu kun je gewoon de laatste savegame in een hexeditor openen, het bovenstaande invoeren (gedestilleerd water niet vergeten natuurlijk) en dan zou het woensdagmiddag moeten lukken.
Nee, optievenquote:
Welke niet bedoel je? Ik zie niet eens een plaatje van je niet of zo. Dan kunnen we ook niet beslissen of je niet niet of wel dicht geniet moet worden, niet?quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:03 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Welke niet bedoel je? Ik zie niet eens een plaatje van je niet of zo. Dan kunnen we ook niet beslissen of je niet niet of wel dicht geniet moet worden, niet?
Dit TOPIC!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:03 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Welke niet bedoel je? Ik zie niet eens een plaatje van je niet of zo. Dan kunnen we ook niet beslissen of je niet niet of wel dicht geniet moet worden, niet?
Ik dacht je smoelquote:
Niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:23 schreef WurM het volgende:
In welk opzicht zou de posinegatieve converter iets met mijn probleem te maken kunnen hebben?
When this baby hits 88 mph you're gonna see some serious shit!quote:
Het demagnetiseerd het flux gedeelte waardoor je optronics weer vrij komen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:23 schreef WurM het volgende:
Leuk, die bagger, maar laten we ff weer ontopic gaan. Ik zit nog steeds met het probleem van de switch op mijn GPU. Netsplitter: In welk opzicht zou de posinegatieve converter iets met mijn probleem te maken kunnen hebben?
Daardoor kan de magische rook beter door je systeem gaan.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:25 schreef WurM het volgende:
Ah, vrije optronics. Dat verklaart vrij veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |