quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Soms zit er zo'n sjiek hendige "Turbo" knop voorop je kast.
Als je die indrukt loopt je 386 opeens dubbel zo snel.
Bicycle kick toch??quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:16 schreef GI het volgende:
-> -> -> AB Laat Lui Kang heel snel naar voren springen terwijl hij "AYEYAY" schreeuwt.
Oe dat ik ook. Die van mij ging van 25Mhz naar een loeisnelle 33Mhz!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Soms zit er zo'n sjiek hendige "Turbo" knop voorop je kast.
Als je die indrukt loopt je 386 opeens dubbel zo snel.
En terechtquote:
Ik denk dat jullie hem net weg hebben gejaagd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:22 schreef jogy het volgende:
Zal hij nog komen uitleggen wat ie nou bedoelt?
Alleen bij de bicycle kick maakte hij ongeveer dit geluid:quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:30 schreef speknek het volgende:
Broly's power-up snelheid is oneindig.
[ afbeelding ]
quote:Special Moves
High Fireball: Forward, Forward, High Punch.
(Can be done in the air)
Low Fireball: Forward, Forward, Low Punch.
Flying Kick: Forward, Forward, High Kick.
Bicycle Kick: Hold Low Kick for 5 seconds and release.
Het aantal Watts geeft het vermogen aan, niet de snelheid, stomme nerd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:46 schreef Frollo het volgende:
1.21 gigawatt
In een PC spel is alles anders.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het aantal Watts geeft het vermogen aan, niet de snelheid, stomme nerd.
*bril hoger op neus duwt*
Veelste weinig voor een Tesla Coil.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:46 schreef Frollo het volgende:
1.21 gigawatt
wel genoeg voor een flux capacitorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Veelste weinig voor een Tesla Coil.
Hoeveel mannetjes kan je dan in 1 keer killen??quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
wel genoeg voor een flux capacitor
Over 9000!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hoeveel mannetjes kan je dan in 1 keer killen??
En als we zo door gaan hebben we straks allemaal geel haarquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:06 schreef disjfa het volgende:
[..]
En als we zo door gaan hebben we straks allemaal geel haar
[ afbeelding ]
Mods are asleep!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:17 schreef Roflpantoffel het volgende:
Heerlijk, topic loopt helemaal uit de hand.
Beter geel haar dan als een halve aapquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:06 schreef disjfa het volgende:
[..]
En als we zo door gaan hebben we straks allemaal geel haar
[ afbeelding ]
ja ik ook, alleen die brilsmurf kon af en toe zo'n zeurkous zijnquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:30 schreef Roflpantoffel het volgende:
Vond het vroeger trouwens wel een erg toffe serie.
Heb laatst Dragonball en Dragonball GT nog weer helemaal gekeken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:30 schreef Roflpantoffel het volgende:
Vond het vroeger trouwens wel een erg toffe serie.
"De planeet zal over 5 minuten ontploffen....."quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Heb laatst Dragonball en Dragonball GT nog weer helemaal gekeken.
Dragonball Z niet. Die heeft veel te veel langdurige en saaie saga's. Freeza saga. Tering wat was die saai.
Vind GT ook wel tof. Binnenkort allemaal weer downloaden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:35 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heb laatst Dragonball en Dragonball GT nog weer helemaal gekeken.
Dragonball Z niet. Die heeft veel te veel langdurige en saaie saga's. Freeza saga. Tering wat was die saai.
Ja, en dan 10 afleveringen met oh my god, we're all gonna die omdat Freeza's blastball steeds groter werd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
"De planeet zal over 5 minuten ontploffen....."
<10 afleveringen a 20 minuten later>
BOEM!
Niemand IDCLIP? Door muren heen lopen is koningquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:20 schreef Dennis_enzo het volgende:
IDDQD + IDKFA
idspispopd in Doom 1quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:49 schreef EasyDakota het volgende:
[..]
Niemand IDCLIP? Door muren heen lopen is koning
Het liep altijd vast bij mij als ik het level uitliep ofzoquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:49 schreef EasyDakota het volgende:
[..]
Niemand IDCLIP? Door muren heen lopen is koning
goede oude tijdquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Soms zit er zo'n sjiek hendige "Turbo" knop voorop je kast.
Als je die indrukt loopt je 386 opeens dubbel zo snel.
Daar liep het spel nog wel eens op vast!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:49 schreef EasyDakota het volgende:
Niemand IDCLIP? Door muren heen lopen is koning
je had alles, wapens + items..quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:45 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Daar liep het spel nog wel eens op vast!Als je te ver buiten het level ging lopen was het bij mij einde oefening. En met IDKFA had je toch alle sleutels!
Briljante code was dat idd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:32 schreef WurM het volgende:
DNKROZ
Maar de power-up snelheid bij een pc is afhankelijk van het aantal cores in je geheugen. In een spel kun je daar onder anderen de resolutie van de AI mee veranderen.
LMB-rondje-rondje-driehoek-Rtrigger voor een intelligentieboost van +25.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:00 schreef intraxz het volgende:
Waar gaat dit over. HUH ik snap der niets van hahahahahaaa![]()
::ddD:D
Afhankelijk van de verbinding. Als je een hack-modem hebt, wordt dat voor je gedaan.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Moest je daar de mipmapcode niet voor weten zodat je de y-axis goed kan afstellen??
Maar een rechtopstaand bitje kan toch je tri-linieare koppen enigsinds uit balans brengen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:54 schreef WurM het volgende:
[..]
Afhankelijk van de verbinding. Als je een hack-modem hebt, wordt dat voor je gedaan.
'Enigsinds' wel ja.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar een rechtopstaand bitje kan toch je tri-linieare koppen enigsinds uit balans brengen?
Dat is de meltdown-snelheid van een watergekoeld PC spel. Helaas... al je werk is voor niets geweest.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:19 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik van vannacht van 1 tot half 6 bezig geweest en ben tot het antwoord gekomen. Misschien zit er nog een fout in dus wellicht kan iemand daar nog eens naar kijken?
[ afbeelding ]
Dat wordt centraal geregeld, dus je moet een zwemabonnement hebben.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:35 schreef Dichtpiet. het volgende:
Ik wil graag GeenStijl overklokken maar Crysis niet, hoe doe ik dat???
van welk jaar?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:39 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat wordt centraal geregeld, dus je moet een zwemabonnement hebben.
jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:04 schreef widmfan7 het volgende:
Weet iemand wat je daarmee kan veranderen in een spel?
Frollo, volgens mij heb jij een fax aangesloten op je integriteit, ik heb dat allemaal anders aangesloten. Heb jij je Geforce voeding met C++, LUA, FORTRAN, Java, Sumatra, Bali, Lombok of Borneo geoptimaliseerd?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:49 schreef Frollo het volgende:
[..]
Het liefst tussen 1648 en 1815, maar Betelgeuze mag ook.
Zolang je de eerste 56% in stealthmode draait moet dat lukken. Probeer van Borneo eens Kalimantan te maken anders?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:57 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Frollo, volgens mij heb jij een fax aangesloten op je integriteit, ik heb dat allemaal anders aangesloten. Heb jij je Geforce voeding met C++, LUA, FORTRAN, Java, Sumatra, Bali, Lombok of Borneo geoptimaliseerd?
Niet helemaal:quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:29 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat is de meltdown-snelheid van een watergekoeld PC spel. Helaas... al je werk is voor niets geweest.
Of is de meltdown-snelheid niet hetzelfde als de Power-down snelheid? En in welk opzicht is het verschillend?quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:33 schreef Gamer_V het volgende:
Dat is natuurlijk afhankelijk van de Power-down snelheid.
Nee, de CPU power is afhankelijk van de snelheid en aanpassing van de power up, dus dat klopt geloof ik niet. mstx had wel gelijk want meltdown en power-down zijn niet hetzelfde, want meltdown is 2x2 X de snelheid van de power up en power down het omgekeerde. Snappie em nou?quote:Of is de meltdown-snelheid niet hetzelfde als de Power-down snelheid? En in welk opzicht is het verschillend?
Er vanuitgaande dat mstx wel gelijk heeft en meltdown en power-down dus niet hetzelfde zijn, klinkt het aannemelijk dat de meltdown snelheid te maken heeft met de cpu en de power-down snelheid met IDE SSD schijven. Iemand het hier mee eens?
Ik mis de amperage factor.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:00 schreef eygen het volgende:
[..]
Nee, de CPU power is afhankelijk van de snelheid en aanpassing van de power up, dus dat klopt geloof ik niet. mstx had wel gelijk want meltdown en power-down zijn niet hetzelfde, want meltdown is 2x2 X de snelheid van de power up en power down het omgekeerde. Snappie em nou?
(Jemig dit is het droogste topic ooit...het lijkt wel een woestijn...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |