quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Soms zit er zo'n sjiek hendige "Turbo" knop voorop je kast.
Als je die indrukt loopt je 386 opeens dubbel zo snel.
Bicycle kick toch??quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:16 schreef GI het volgende:
-> -> -> AB Laat Lui Kang heel snel naar voren springen terwijl hij "AYEYAY" schreeuwt.
Oe dat ik ook. Die van mij ging van 25Mhz naar een loeisnelle 33Mhz!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Soms zit er zo'n sjiek hendige "Turbo" knop voorop je kast.
Als je die indrukt loopt je 386 opeens dubbel zo snel.
En terechtquote:
Ik denk dat jullie hem net weg hebben gejaagd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:22 schreef jogy het volgende:
Zal hij nog komen uitleggen wat ie nou bedoelt?
Alleen bij de bicycle kick maakte hij ongeveer dit geluid:quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:30 schreef speknek het volgende:
Broly's power-up snelheid is oneindig.
[ afbeelding ]
quote:Special Moves
High Fireball: Forward, Forward, High Punch.
(Can be done in the air)
Low Fireball: Forward, Forward, Low Punch.
Flying Kick: Forward, Forward, High Kick.
Bicycle Kick: Hold Low Kick for 5 seconds and release.
Het aantal Watts geeft het vermogen aan, niet de snelheid, stomme nerd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:46 schreef Frollo het volgende:
1.21 gigawatt
In een PC spel is alles anders.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het aantal Watts geeft het vermogen aan, niet de snelheid, stomme nerd.
*bril hoger op neus duwt*
Veelste weinig voor een Tesla Coil.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:46 schreef Frollo het volgende:
1.21 gigawatt
wel genoeg voor een flux capacitorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Veelste weinig voor een Tesla Coil.
Hoeveel mannetjes kan je dan in 1 keer killen??quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
wel genoeg voor een flux capacitor
Over 9000!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hoeveel mannetjes kan je dan in 1 keer killen??
En als we zo door gaan hebben we straks allemaal geel haarquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:06 schreef disjfa het volgende:
[..]
En als we zo door gaan hebben we straks allemaal geel haar
[ afbeelding ]
Mods are asleep!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:17 schreef Roflpantoffel het volgende:
Heerlijk, topic loopt helemaal uit de hand.
Beter geel haar dan als een halve aapquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:06 schreef disjfa het volgende:
[..]
En als we zo door gaan hebben we straks allemaal geel haar
[ afbeelding ]
ja ik ook, alleen die brilsmurf kon af en toe zo'n zeurkous zijnquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:30 schreef Roflpantoffel het volgende:
Vond het vroeger trouwens wel een erg toffe serie.
Heb laatst Dragonball en Dragonball GT nog weer helemaal gekeken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:30 schreef Roflpantoffel het volgende:
Vond het vroeger trouwens wel een erg toffe serie.
"De planeet zal over 5 minuten ontploffen....."quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Heb laatst Dragonball en Dragonball GT nog weer helemaal gekeken.
Dragonball Z niet. Die heeft veel te veel langdurige en saaie saga's. Freeza saga. Tering wat was die saai.
Vind GT ook wel tof. Binnenkort allemaal weer downloaden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:35 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heb laatst Dragonball en Dragonball GT nog weer helemaal gekeken.
Dragonball Z niet. Die heeft veel te veel langdurige en saaie saga's. Freeza saga. Tering wat was die saai.
Ja, en dan 10 afleveringen met oh my god, we're all gonna die omdat Freeza's blastball steeds groter werd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
"De planeet zal over 5 minuten ontploffen....."
<10 afleveringen a 20 minuten later>
BOEM!
Niemand IDCLIP? Door muren heen lopen is koningquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:20 schreef Dennis_enzo het volgende:
IDDQD + IDKFA
idspispopd in Doom 1quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:49 schreef EasyDakota het volgende:
[..]
Niemand IDCLIP? Door muren heen lopen is koning
Het liep altijd vast bij mij als ik het level uitliep ofzoquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:49 schreef EasyDakota het volgende:
[..]
Niemand IDCLIP? Door muren heen lopen is koning
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |