En als we zo door gaan hebben we straks allemaal geel haarquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:06 schreef disjfa het volgende:
[..]
En als we zo door gaan hebben we straks allemaal geel haar
[ afbeelding ]
Mods are asleep!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:17 schreef Roflpantoffel het volgende:
Heerlijk, topic loopt helemaal uit de hand.
Beter geel haar dan als een halve aapquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:06 schreef disjfa het volgende:
[..]
En als we zo door gaan hebben we straks allemaal geel haar
[ afbeelding ]
ja ik ook, alleen die brilsmurf kon af en toe zo'n zeurkous zijnquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:30 schreef Roflpantoffel het volgende:
Vond het vroeger trouwens wel een erg toffe serie.
Heb laatst Dragonball en Dragonball GT nog weer helemaal gekeken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:30 schreef Roflpantoffel het volgende:
Vond het vroeger trouwens wel een erg toffe serie.
"De planeet zal over 5 minuten ontploffen....."quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Heb laatst Dragonball en Dragonball GT nog weer helemaal gekeken.
Dragonball Z niet. Die heeft veel te veel langdurige en saaie saga's. Freeza saga. Tering wat was die saai.
Vind GT ook wel tof. Binnenkort allemaal weer downloaden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:35 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heb laatst Dragonball en Dragonball GT nog weer helemaal gekeken.
Dragonball Z niet. Die heeft veel te veel langdurige en saaie saga's. Freeza saga. Tering wat was die saai.
Ja, en dan 10 afleveringen met oh my god, we're all gonna die omdat Freeza's blastball steeds groter werd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
"De planeet zal over 5 minuten ontploffen....."
<10 afleveringen a 20 minuten later>
BOEM!
Niemand IDCLIP? Door muren heen lopen is koningquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:20 schreef Dennis_enzo het volgende:
IDDQD + IDKFA
idspispopd in Doom 1quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:49 schreef EasyDakota het volgende:
[..]
Niemand IDCLIP? Door muren heen lopen is koning
Het liep altijd vast bij mij als ik het level uitliep ofzoquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:49 schreef EasyDakota het volgende:
[..]
Niemand IDCLIP? Door muren heen lopen is koning
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |