Steen is kei groot gewoon. En kapot moeilijk om kapot te krijgenquote:
Misschien moeten we een Steen coverband beginnenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:42 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Steen is kei groot gewoon. En kapot moeilijk om kapot te krijgen
Ik wil ook nog iets doen dan, beetje lullige verdeling 90/10quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:43 schreef VaderJacob het volgende:
Helemaal mee eens! Ik doe de stukjes waar hij kanker roept.
Jij ken toch zijn hoer spelen. Die heb ook weinig tekstquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik wil ook nog iets doen dan, beetje lullige verdeling 90/10
Ik wil je hoer niet zijnquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:45 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Jij ken toch zijn hoer spelen. Die heb ook weinig tekst.
Ja, dat was tot nu veruit de langzaamste.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
Wow, heeft V&A zelfs een slowchat?
bestaat al.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Misschien moeten we een Steen coverband beginnen
"Kiezel"
Begrijpelijk.quote:
jij kent ons nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:44 schreef rene90 het volgende:
Wie zijn jullie allemaalsnap er geen flikker meer van
ja dat dus, onze naam zal bekend worden jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:49 schreef VaderJacob het volgende:
Daar breken je ballen toch van af gewoon![]()
Vanavond maar wat beter ons best doen dus![]()
Het is nog vroegquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja dat dus, onze naam zal bekend worden ja
ik koop fucking half V&A leeg en nog kent rene me niet, it's and outrage !
ik ken jou wel :¬quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:00 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het is nog vroegje signature begint nu wel een belletje te laten rinkelen.
Ja je bent ook een gare zwerver. Beetje persoon koopt zijn spullen gewoon in de winkelquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja dat dus, onze naam zal bekend worden ja
ik koop fucking half V&A leeg en nog kent rene me niet, it's and outrage !
hey ik heb wel een capo voor 2 euro gescored jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:05 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja je bent ook een gare zwerver. Beetje persoon koopt zijn spullen gewoon in de winkel
Ja als je iets verkoopt is het owkeequote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hey ik heb wel een capo voor 2 euro gescored ja
en heel wat 360 games enzo
niet zeiken, 2e hands is goed
surequote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:15 schreef rene90 het volgende:
Ik heb nog oordopjes in de aanbieding. Kopen?!
ja via fok, en renee gaat on dan zo de hand boven het hoofd houdenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:14 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja als je iets verkoopt is het owkee![]()
Zullen we een illegale handel opzetten?
500.000 euroquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja via fok, en renee gaat on dan zo de hand boven het hoofd houden
we worden gewoon de fok! vrouwen handelaren
ik heb nog een liiszle in de aanbieding, wat bied je ?
voor dat ?quote:
Geloof me dat verkoop ik wel weer met winst doorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
voor dat ?
deal! weheh word je daar ff genaait
Je hebt jezelf net flink genaaid sukkel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
voor dat ?
deal! weheh word je daar ff genaait
wrd lisszle maar genaaitquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:16 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Je hebt jezelf net flink genaaid sukkel.
oh hihi ik kon em zo makkelijk makenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:16 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Je hebt jezelf net flink genaaid sukkel.
En wie de godvergeten hoerenneuk mag jij wezenquote:
ik haat krakende sandalenquote:
Nan loopt nu in haar tuinbroek rond?quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:09 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nan loopt nu in haar tuinbroek rond?
Maar Jimbo, kraaksandaal van VaderJacob, ik heb nog niet echt een duidelijke kennismaking met jullie gehad
Het is geen meisjesnaam, met dubbel ee is de meisjesvariant, dan wordt het Renée. Die ik heb is 100% mannelijk in hart en nieren.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:25 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Hoi René![]()
Waarom heb je een meisjesnaam?
Als meisje zou ik Anouk hebben geheten trouwens.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:28 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het is geen meisjesnaam, met dubbel ee is de meisjesvariant, dan wordt het Renée. Die ik heb is 100% mannelijk in hart en nieren.
Owkee, als we daar maar duidelijk over zijnquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:28 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het is geen meisjesnaam, met dubbel ee is de meisjesvariant, dan wordt het Renée. Die ik heb is 100% mannelijk in hart en nieren.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:30 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Owkee, als we daar maar duidelijk over zijn!
klik op mn sig en je weet al een hele hoop meerquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:09 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nan loopt nu in haar tuinbroek rond?
Maar Jimbo, kraaksandaal van VaderJacob, ik heb nog niet echt een duidelijke kennismaking met jullie gehad
Oke, fijn weekendquote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:22 schreef Jimbo het volgende:
jezus en dan zeggen ze dat ik spam
maarja, dribbel_ en vaderJ zijn stom want die slapen al en en en
nouja t was tof heren, morgen (of vandaag) Reel big fish checken
jij ookm, nog toffe plannen ? nog minderjarige hosselen oidquote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij ookm, nog toffe plannen ? nog minderjarige hosselen oid?
Vanavond het allertofste Reel Big Fish in de tivoli, en dan morgen komt mn geliefde noortje. naar rotterdam en ga ik dr mega grote knuffels gevenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:39 schreef rene90 het volgende:
[..]
![]()
Uhhhm ben nu een toffe film aan 't kijken, verder zometeen even landkaarten halen bij de anwb. Morgen komt een vriend terug van 6 maanden wereldreis dus daarnaartoe de hele avond, daar happie eten met een groep en de diashow bekijken en verhalen horen![]()
Jij?
Je woont niet eens in Rotterdamquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vanavond het allertofste Reel Big Fish in de tivoli, en dan morgen komt mn geliefde noortje. naar rotterdam en ga ik dr mega grote knuffels geven![]()
als ik nog kan lopen oid ')
daarom kan ik drn og wel heen gaanquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:52 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Je woont niet eens in Rotterdam!
Neem der mee naar de dierentuin. Er zijn zeeleuwtjes geborenquote:Op zondag 8 februari 2009 22:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
daarom kan ik drn og wel heen gaanmet 't lievje ;D
Als ik zeg dat je de kogel kan krijgen dan zeg ik niet waar dus is het geen doodsverwensingquote:
tsja, honger hequote:
faalquote:Op maandag 9 februari 2009 16:46 schreef VaderJacob het volgende:
Nee ik moest nog geen. Voortaan wekker zetten!
Ik was gister me verjaardag vieren dus was niet bereikbaarquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:30 schreef VaderJacob het volgende:
Ben ik 4 dagen lang plat met een maag-virus! En dan komen jullie niet verder dan dit
quote:
hoiquote:
Je bedoelt die tent waar jij heen wou, omdat je via via had gehoort dat het er tof wasquote:Op maandag 16 februari 2009 00:30 schreef Jimbo het volgende:
rise against was echt tof
jammer alleen van de uber foute mensen bij die tent waar we daarna waren
idd, het publiek bij die andere zaak was een heeeeel stuk beter nogquote:Op maandag 16 februari 2009 13:44 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Je bedoelt die tent waar jij heen wou, omdat je via via had gehoort dat het er tof was
Vergeet de neuzen nietquote:Op maandag 16 februari 2009 13:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
idd, het publiek bij die andere zaak was een heeeeel stuk beter nogDikke wijven, wijven met fluoriserende shirts, buitenlanders met jassen aan, en kleine buitenlanders
neuzen in amsterdamquote:
check mij in hollywood zijn danquote:Op maandag 16 februari 2009 23:00 schreef VaderJacob het volgende:
Stiekem foto's van jezelf posten onder het mom dat het iemand anders is.
Ik zie een berg met hollywood erop. Kan net zo goed spanje zijnquote:
Dr. Philquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:25 schreef VaderJacob het volgende:
Godver weer een herhaling van Dr Phil. Zend eens nieuwe afleveringen uit!
Zit Dr. Phil in de ziektewet?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:26 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Je moet wat als je in de ziektewet zit!
je bent weer beter dusquote:
Ja kreeg vandaag op me flikker.quote:
Zowaar naar mijn werk gegaan.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Bweehhhhhhhh![]()
Ik gok ero dat hij niet is gaan werken
Ik dacht ook nog "ff" te gaan liggen, werd halverwege de middag wakkerquote:Op maandag 23 februari 2009 19:37 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Zowaar naar mijn werk gegaan.
Vraag alleen niet hoe ik er stond de hele dag.
Het grote "hoeveel is mijn zooi nog waard" topicquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:35 schreef jagga het volgende:
Euh waar is hier ergens dat topic waarin je kunt vragen hoeveel iets nog ongeveer waard is? ik kan het niet vinden
die zitten gewoon vuistdiep in johnny de mol nuquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:06 schreef VaderJacob het volgende:
Zeg sinds wanneer reageren hier andere mensen dan Jimbo Dribbel De modjes en ik?
Dat we niet reageren wil nog niet zeggen dat we er niet zijn! Klaplopers, beetje mee profiteren he!
Ik heb me opgegeven voor down met Johnny maar ik was niet debiel genoegquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die zitten gewoon vuistdiep in johnny de mol nu
je miste dat extra gen, wees blijquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:13 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ik heb me opgegeven voor down met Johnny maar ik was niet debiel genoeg![]()
quote:Op zondag 8 maart 2009 17:19 schreef Kluupkluup het volgende:
[TK] Allereerste Donald Duck weekblad uit 1952 (origineel!)
Mooi dat het stripboekje 15x de vraagprijs opleverde..
Als je zou beginnen met een vraagprijs van ¤150,- dan krijg je half fok over je heen dat het een belachelijke prijs is..
Ex-modje mag toch ook best? Ik laat zo af en toe mijn neus eens zien.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:06 schreef VaderJacob het volgende:
Zeg sinds wanneer reageren hier andere mensen dan Jimbo Dribbel De modjes en ik?
Dat we niet reageren wil nog niet zeggen dat we er niet zijn! Klaplopers, beetje mee profiteren he!
voor deze ene keer danquote:Op maandag 9 maart 2009 21:37 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Ex-modje mag toch ook best? Ik laat zo af en toe mijn neus eens zien.
gefeliciteerd nogquote:
+quote:
gezelligquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:45 schreef yvonne het volgende:
Mogguh!
Animo check
Fok 10-jaarsmeet animo check
Daar sta ik al bij.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:45 schreef yvonne het volgende:
Mogguh!
Animo check
Fok 10-jaarsmeet animo check
inmiddels doodquote:Op donderdag 9 april 2009 22:16 schreef VaderJacob het volgende:
Magere Hein staat bij me voor de deur
Laat het ook maar, met alle newbs in dit topic.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:36 schreef Geqxon het volgende:
Tijd dat ik mij hier eens herintroduceer, als reeks-starterFIPO-er.
kusjes op ?quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:42 schreef Noortje. het volgende:
Ik snap toch geen fuck van scheikunde.
deal ! 25quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:40 schreef NanKing het volgende:
Niet
Ok vanaf nu verder in de SC[V&A][SC] Met een steen op je beeldscherm!
Ja, ik ga 'm even zoeken.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 07:25 schreef JOPPI3 het volgende:
er was toch ergens een topic waar je kon vragen wat je meuk waard was?
Ja verdomme die dus.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:41 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Het grote "hoeveel is mijn zooi nog waard" topic deel 2
Zoals je ziet, bijna niemand in VenA, behalve in de topics zelfs danquote:
Ik gok van welquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:41 schreef RacerDKB het volgende:
Heeft V&A eigenlijk de langzaamste slowchat?Topic stamt alweer uit februari.
Post dan ook niet 3 reacties in 1 post, dan gaat het nog langzamer!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:43 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja verdomme die dus.
[..]
Zoals je ziet, bijna niemand in VenA, behalve in de topics zelfs dan
[..]
Ik gok van wel.
Hendig, nu mogen jullie eens mooi bepalen hoe duur mijn PS2 moet worden.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:41 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Het grote "hoeveel is mijn zooi nog waard" topic deel 2
Niet te veel vragen, dan gaat het net zoals hier:quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:05 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Hendig, nu mogen jullie eens mooi bepalen hoe duur mijn PS2 moet worden.
Ik vraag juist aan jullie hoe duur hij moet worden, ik weet ook niet voor hoeveel ik hem weg zou willen doen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:07 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Niet te veel vragen, dan gaat het net zoals hier:
[TK] Ps2 + 28 Games
Anders post je dat in dat topic?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:08 schreef NanKing het volgende:
Ik zou de spellen los verkopen voor zo'n 5 euro tot 15 euro.
En voor de rest 65 tot 75 euro vragen.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:09 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wow, wat een boel posts ineens in V&A dan hč.quote:
Ik zat zelf ook aan zoiets te denken, maar ik denk dat ik voor de Ps2 er nog wel onder ga zitten. 65 euro vind ik vrij veel.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:08 schreef NanKing het volgende:
CPquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:09 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik c/p mijn post wel. We hadden nu directe interactie jwz.
Hehe, wat denken we toch lekker schuin.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:13 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt is die hele post best wel fout.
Emoquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:15 schreef Darkestrah het volgende:
[TK] Muggenbult op pols
Ik ga 'm eraf snijden.
Crowne Plaza hotels inderdaad.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:15 schreef NanKing het volgende:
Oh wacht het kwam van gekson he....ik snap 'm al.
Hehe, muggen zoeken bloed. En dáár zat het bloed.quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:17 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Hehe, muggen zoeken bloed. En dáár zat het bloed.
@ RacerDKB, ik vraag het je hier maar om je wat te sparen tegenover de rest in KLB: Je weet čcht niet wie Frank Zappa is?
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:17 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
@ RacerDKB, ik vraag het je hier maar om je wat te sparen tegenover de rest in KLB: Je weet čcht niet wie Frank Zappa is?
Poser.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:19 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Tuurlijk welGewoon zo'n voorspelbare KLB reactie.
't kan erger Penis verbrand.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:15 schreef Darkestrah het volgende:
[TK] Muggenbult op pols
Ik ga 'm eraf snijden.
Poser.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:21 schreef Darkestrah het volgende:
Jonge zometeen roep ik mn vader en hij slaat jou helemaal in elkaar!
Niet te veel baggeren hier, straks geeft NanKing ons nog notesquote:
Hmpf ik weet nog steeds niet waar ik mijn notes (/oorkondes) verdiend heb.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:24 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Niet te veel baggeren hier, straks geeft NanKing ons nog notesZou wel tof zijn, volgens mij heb ik er eentje van elke mod behalve haar
shop.fok.nlquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:25 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Hmpf ik weet nog steeds niet waar ik mijn notes (/oorkondes) verdiend heb.
PIMP aboquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:25 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Hmpf ik weet nog steeds niet waar ik mijn notes (/oorkondes) verdiend heb.
2?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:27 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Is dat blijvend? Ik ga geen 4,50 neerleggen voor 2 notes.
Valt wel mee, ik heb maar 7 notes en ik ben veel langer lid, dus in verhouding heb jij er meer.quote:
Ik verslikte me bijna in de Dr Peppert.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik heb maar 7 notes en ik ben veel langer lid, dus in verhouding heb jij er meer.
Dus omdat jij toevallig in verhouding minder notes hebt, ben ik niet lief meer?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik heb maar 7 notes en ik ben veel langer lid, dus in verhouding heb jij er meer.
Hm mijn vorige post klopt nietquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:31 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dus omdat jij toevallig in verhouding minder notes hebt, ben ik niet lief meer?
quote:
Er zijn twee knopjes stuk uit m'n rij met cijfers, mag jij raden welke.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:30 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik verslikte me bijna in de Dr Peppert.
Een handdoekquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:36 schreef RacerDKB het volgende:
Ik ga morgen naar het strand, iemand nog must-have-item tips?
Gevondenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:40 schreef Darkestrah het volgende:
[GEZ] Mensen die jaloers worden als ik zeg dat ik een Festini Peer-ijsje heb.
Heb ik ook.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:40 schreef Darkestrah het volgende:
[GEZ] Mensen die jaloers worden als ik zeg dat ik een Festini Peer-ijsje heb.
zonnebrand, voor je lulquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:36 schreef RacerDKB het volgende:
Ik ga morgen naar het strand, iemand nog must-have-item tips?
30 centimeter mag zich hier meldenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zal een literflesje genoeg zijn om 30 centimeter in te smeren?
Je lul, niet benen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zal een literflesje genoeg zijn om 30 centimeter in te smeren?
Hij praat net als m'n tandarts.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:03 schreef Darkestrah het volgende:
Ik moet lachen.Sjippelin! It's a sjippelin!
Ach joh, voor morgen is dit topic volquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:21 schreef Noortje. het volgende:
Mag ik hem volspammen? Dan ben ik eindelijk van dit topic af.
Da's een deal.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:53 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ach joh, voor morgen is dit topic vol
Er zijn vier actieve users, noortje thrackan jij en ik zo een beetje, noortje + ik = nee, dus neequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wie stemt voor een nieuw deel?
Geslapen, vriendin naar het station gebracht, even in de stad geweest om te kijken of ze bij BelCompany al tickets hadden voor I Love Techno, H&M bestelling gepast, erachter gekomen dat ik geld had ennehhhhhhhhhhhh. Naar huis gefietst. Oh en even op werk wezen kijken of ik moest werken morgen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:20 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wat heb jij gedaan vandaag noortje?
Gezellig, waar kwam dat geld opeens vandaanquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Geslapen, vriendin naar het station gebracht, even in de stad geweest om te kijken of ze bij BelCompany al tickets hadden voor I Love Techno, H&M bestelling gepast, erachter gekomen dat ik geld had ennehhhhhhhhhhhh. Naar huis gefietst. Oh en even op werk wezen kijken of ik moest werken morgen.
En jij?
Salaris, wist niet dat het zo veel zou zijn. En het kan ook eigenlijk niet dus mijn volgende salaris zal wel tegenvallen, maar toch is't handig.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:25 schreef rene90 het volgende:
[..]
Gezellig, waar kwam dat geld opeens vandaan?
Uhhh niet zo veel, ben werkloos sinds vorige week. Maar inmiddels al naar nieuwe baan gesolliciteerd dus hoor daar deze week iets over. Verders vandaag mijn nieuwe garnalen bekeken in mijn aquariumpje, aflevering house gezien, even langs de supermarkt geweest, en nichtje naar school gebracht en dat was het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |