Steen is kei groot gewoon. En kapot moeilijk om kapot te krijgenquote:
Misschien moeten we een Steen coverband beginnenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:42 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Steen is kei groot gewoon. En kapot moeilijk om kapot te krijgen
Ik wil ook nog iets doen dan, beetje lullige verdeling 90/10quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:43 schreef VaderJacob het volgende:
Helemaal mee eens! Ik doe de stukjes waar hij kanker roept.
Jij ken toch zijn hoer spelen. Die heb ook weinig tekstquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik wil ook nog iets doen dan, beetje lullige verdeling 90/10
Ik wil je hoer niet zijnquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:45 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Jij ken toch zijn hoer spelen. Die heb ook weinig tekst.
Ja, dat was tot nu veruit de langzaamste.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
Wow, heeft V&A zelfs een slowchat?
bestaat al.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Misschien moeten we een Steen coverband beginnen
"Kiezel"
Begrijpelijk.quote:
jij kent ons nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:44 schreef rene90 het volgende:
Wie zijn jullie allemaalsnap er geen flikker meer van
ja dat dus, onze naam zal bekend worden jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:49 schreef VaderJacob het volgende:
Daar breken je ballen toch van af gewoon![]()
Vanavond maar wat beter ons best doen dus![]()
Het is nog vroegquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja dat dus, onze naam zal bekend worden ja
ik koop fucking half V&A leeg en nog kent rene me niet, it's and outrage !
ik ken jou wel :Ŧquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:00 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het is nog vroegje signature begint nu wel een belletje te laten rinkelen.
Ja je bent ook een gare zwerver. Beetje persoon koopt zijn spullen gewoon in de winkelquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja dat dus, onze naam zal bekend worden ja
ik koop fucking half V&A leeg en nog kent rene me niet, it's and outrage !
hey ik heb wel een capo voor 2 euro gescored jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:05 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja je bent ook een gare zwerver. Beetje persoon koopt zijn spullen gewoon in de winkel
Ja als je iets verkoopt is het owkeequote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hey ik heb wel een capo voor 2 euro gescored ja
en heel wat 360 games enzo
niet zeiken, 2e hands is goed
surequote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:15 schreef rene90 het volgende:
Ik heb nog oordopjes in de aanbieding. Kopen?!
ja via fok, en renee gaat on dan zo de hand boven het hoofd houdenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:14 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja als je iets verkoopt is het owkee![]()
Zullen we een illegale handel opzetten?
500.000 euroquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja via fok, en renee gaat on dan zo de hand boven het hoofd houden
we worden gewoon de fok! vrouwen handelaren
ik heb nog een liiszle in de aanbieding, wat bied je ?
voor dat ?quote:
Geloof me dat verkoop ik wel weer met winst doorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
voor dat ?
deal! weheh word je daar ff genaait
Je hebt jezelf net flink genaaid sukkel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
voor dat ?
deal! weheh word je daar ff genaait
wrd lisszle maar genaaitquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:16 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Je hebt jezelf net flink genaaid sukkel.
oh hihi ik kon em zo makkelijk makenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:16 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Je hebt jezelf net flink genaaid sukkel.
En wie de godvergeten hoerenneuk mag jij wezenquote:
ik haat krakende sandalenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |