Steen is kei groot gewoon. En kapot moeilijk om kapot te krijgenquote:
Misschien moeten we een Steen coverband beginnenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:42 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Steen is kei groot gewoon. En kapot moeilijk om kapot te krijgen
Ik wil ook nog iets doen dan, beetje lullige verdeling 90/10quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:43 schreef VaderJacob het volgende:
Helemaal mee eens! Ik doe de stukjes waar hij kanker roept.
Jij ken toch zijn hoer spelen. Die heb ook weinig tekstquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik wil ook nog iets doen dan, beetje lullige verdeling 90/10
Ik wil je hoer niet zijnquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:45 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Jij ken toch zijn hoer spelen. Die heb ook weinig tekst.
Ja, dat was tot nu veruit de langzaamste.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
Wow, heeft V&A zelfs een slowchat?
bestaat al.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Misschien moeten we een Steen coverband beginnen
"Kiezel"
Begrijpelijk.quote:
jij kent ons nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:44 schreef rene90 het volgende:
Wie zijn jullie allemaalsnap er geen flikker meer van
ja dat dus, onze naam zal bekend worden jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:49 schreef VaderJacob het volgende:
Daar breken je ballen toch van af gewoon![]()
Vanavond maar wat beter ons best doen dus![]()
Het is nog vroegquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja dat dus, onze naam zal bekend worden ja
ik koop fucking half V&A leeg en nog kent rene me niet, it's and outrage !
ik ken jou wel :¬quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:00 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het is nog vroegje signature begint nu wel een belletje te laten rinkelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |