Oke, fijn weekendquote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:22 schreef Jimbo het volgende:
jezus en dan zeggen ze dat ik spam
maarja, dribbel_ en vaderJ zijn stom want die slapen al en en en
nouja t was tof heren, morgen (of vandaag) Reel big fish checken
jij ookm, nog toffe plannen ? nog minderjarige hosselen oidquote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij ookm, nog toffe plannen ? nog minderjarige hosselen oid?
Vanavond het allertofste Reel Big Fish in de tivoli, en dan morgen komt mn geliefde noortje. naar rotterdam en ga ik dr mega grote knuffels gevenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:39 schreef rene90 het volgende:
[..]
![]()
Uhhhm ben nu een toffe film aan 't kijken, verder zometeen even landkaarten halen bij de anwb. Morgen komt een vriend terug van 6 maanden wereldreis dus daarnaartoe de hele avond, daar happie eten met een groep en de diashow bekijken en verhalen horen![]()
Jij?
Je woont niet eens in Rotterdamquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vanavond het allertofste Reel Big Fish in de tivoli, en dan morgen komt mn geliefde noortje. naar rotterdam en ga ik dr mega grote knuffels geven![]()
als ik nog kan lopen oid ')
daarom kan ik drn og wel heen gaanquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:52 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Je woont niet eens in Rotterdam!
Neem der mee naar de dierentuin. Er zijn zeeleuwtjes geborenquote:Op zondag 8 februari 2009 22:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
daarom kan ik drn og wel heen gaanmet 't lievje ;D
Als ik zeg dat je de kogel kan krijgen dan zeg ik niet waar dus is het geen doodsverwensingquote:
tsja, honger hequote:
faalquote:Op maandag 9 februari 2009 16:46 schreef VaderJacob het volgende:
Nee ik moest nog geen. Voortaan wekker zetten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |