Nan loopt nu in haar tuinbroek rond?quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:09 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nan loopt nu in haar tuinbroek rond?
Maar Jimbo, kraaksandaal van VaderJacob, ik heb nog niet echt een duidelijke kennismaking met jullie gehad
Het is geen meisjesnaam, met dubbel ee is de meisjesvariant, dan wordt het Renée. Die ik heb is 100% mannelijk in hart en nieren.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:25 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Hoi René![]()
Waarom heb je een meisjesnaam?
Als meisje zou ik Anouk hebben geheten trouwens.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:28 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het is geen meisjesnaam, met dubbel ee is de meisjesvariant, dan wordt het Renée. Die ik heb is 100% mannelijk in hart en nieren.
Owkee, als we daar maar duidelijk over zijnquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:28 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het is geen meisjesnaam, met dubbel ee is de meisjesvariant, dan wordt het Renée. Die ik heb is 100% mannelijk in hart en nieren.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:30 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Owkee, als we daar maar duidelijk over zijn!
klik op mn sig en je weet al een hele hoop meerquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:09 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nan loopt nu in haar tuinbroek rond?
Maar Jimbo, kraaksandaal van VaderJacob, ik heb nog niet echt een duidelijke kennismaking met jullie gehad
Oke, fijn weekendquote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:22 schreef Jimbo het volgende:
jezus en dan zeggen ze dat ik spam
maarja, dribbel_ en vaderJ zijn stom want die slapen al en en en
nouja t was tof heren, morgen (of vandaag) Reel big fish checken
jij ookm, nog toffe plannen ? nog minderjarige hosselen oidquote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij ookm, nog toffe plannen ? nog minderjarige hosselen oid?
Vanavond het allertofste Reel Big Fish in de tivoli, en dan morgen komt mn geliefde noortje. naar rotterdam en ga ik dr mega grote knuffels gevenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:39 schreef rene90 het volgende:
[..]
![]()
Uhhhm ben nu een toffe film aan 't kijken, verder zometeen even landkaarten halen bij de anwb. Morgen komt een vriend terug van 6 maanden wereldreis dus daarnaartoe de hele avond, daar happie eten met een groep en de diashow bekijken en verhalen horen![]()
Jij?
Je woont niet eens in Rotterdamquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vanavond het allertofste Reel Big Fish in de tivoli, en dan morgen komt mn geliefde noortje. naar rotterdam en ga ik dr mega grote knuffels geven![]()
als ik nog kan lopen oid ')
daarom kan ik drn og wel heen gaanquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:52 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Je woont niet eens in Rotterdam!
Neem der mee naar de dierentuin. Er zijn zeeleuwtjes geborenquote:Op zondag 8 februari 2009 22:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
daarom kan ik drn og wel heen gaanmet 't lievje ;D
Als ik zeg dat je de kogel kan krijgen dan zeg ik niet waar dus is het geen doodsverwensingquote:
tsja, honger hequote:
faalquote:Op maandag 9 februari 2009 16:46 schreef VaderJacob het volgende:
Nee ik moest nog geen. Voortaan wekker zetten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |