die zitten gewoon vuistdiep in johnny de mol nuquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:06 schreef VaderJacob het volgende:
Zeg sinds wanneer reageren hier andere mensen dan Jimbo Dribbel De modjes en ik?
Dat we niet reageren wil nog niet zeggen dat we er niet zijn! Klaplopers, beetje mee profiteren he!
Ik heb me opgegeven voor down met Johnny maar ik was niet debiel genoegquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die zitten gewoon vuistdiep in johnny de mol nu
je miste dat extra gen, wees blijquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:13 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ik heb me opgegeven voor down met Johnny maar ik was niet debiel genoeg![]()
quote:Op zondag 8 maart 2009 17:19 schreef Kluupkluup het volgende:
[TK] Allereerste Donald Duck weekblad uit 1952 (origineel!)
Mooi dat het stripboekje 15x de vraagprijs opleverde..
Als je zou beginnen met een vraagprijs van ¤150,- dan krijg je half fok over je heen dat het een belachelijke prijs is..
Ex-modje mag toch ook best? Ik laat zo af en toe mijn neus eens zien.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:06 schreef VaderJacob het volgende:
Zeg sinds wanneer reageren hier andere mensen dan Jimbo Dribbel De modjes en ik?
Dat we niet reageren wil nog niet zeggen dat we er niet zijn! Klaplopers, beetje mee profiteren he!
voor deze ene keer danquote:Op maandag 9 maart 2009 21:37 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Ex-modje mag toch ook best? Ik laat zo af en toe mijn neus eens zien.
gefeliciteerd nogquote:
+quote:
gezelligquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:45 schreef yvonne het volgende:
Mogguh!
Animo check
Fok 10-jaarsmeet animo check
Daar sta ik al bij.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:45 schreef yvonne het volgende:
Mogguh!
Animo check
Fok 10-jaarsmeet animo check
inmiddels doodquote:Op donderdag 9 april 2009 22:16 schreef VaderJacob het volgende:
Magere Hein staat bij me voor de deur
Laat het ook maar, met alle newbs in dit topic.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:36 schreef Geqxon het volgende:
Tijd dat ik mij hier eens herintroduceer, als reeks-starterFIPO-er.
kusjes op ?quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:42 schreef Noortje. het volgende:
Ik snap toch geen fuck van scheikunde.
deal ! 25quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |