PIMP aboquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:25 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Hmpf ik weet nog steeds niet waar ik mijn notes (/oorkondes) verdiend heb.
2?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:27 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Is dat blijvend? Ik ga geen 4,50 neerleggen voor 2 notes.
Valt wel mee, ik heb maar 7 notes en ik ben veel langer lid, dus in verhouding heb jij er meer.quote:
Ik verslikte me bijna in de Dr Peppert.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik heb maar 7 notes en ik ben veel langer lid, dus in verhouding heb jij er meer.
Dus omdat jij toevallig in verhouding minder notes hebt, ben ik niet lief meer?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik heb maar 7 notes en ik ben veel langer lid, dus in verhouding heb jij er meer.
Hm mijn vorige post klopt nietquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:31 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dus omdat jij toevallig in verhouding minder notes hebt, ben ik niet lief meer?
quote:
Er zijn twee knopjes stuk uit m'n rij met cijfers, mag jij raden welke.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:30 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik verslikte me bijna in de Dr Peppert.
Een handdoekquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:36 schreef RacerDKB het volgende:
Ik ga morgen naar het strand, iemand nog must-have-item tips?
Gevondenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:40 schreef Darkestrah het volgende:
[GEZ] Mensen die jaloers worden als ik zeg dat ik een Festini Peer-ijsje heb.
Heb ik ook.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:40 schreef Darkestrah het volgende:
[GEZ] Mensen die jaloers worden als ik zeg dat ik een Festini Peer-ijsje heb.
zonnebrand, voor je lulquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:36 schreef RacerDKB het volgende:
Ik ga morgen naar het strand, iemand nog must-have-item tips?
30 centimeter mag zich hier meldenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zal een literflesje genoeg zijn om 30 centimeter in te smeren?
Je lul, niet benen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zal een literflesje genoeg zijn om 30 centimeter in te smeren?
Hij praat net als m'n tandarts.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:03 schreef Darkestrah het volgende:
Ik moet lachen.Sjippelin! It's a sjippelin!
Ach joh, voor morgen is dit topic volquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:21 schreef Noortje. het volgende:
Mag ik hem volspammen? Dan ben ik eindelijk van dit topic af.
Da's een deal.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:53 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ach joh, voor morgen is dit topic vol
Er zijn vier actieve users, noortje thrackan jij en ik zo een beetje, noortje + ik = nee, dus neequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wie stemt voor een nieuw deel?
Geslapen, vriendin naar het station gebracht, even in de stad geweest om te kijken of ze bij BelCompany al tickets hadden voor I Love Techno, H&M bestelling gepast, erachter gekomen dat ik geld had ennehhhhhhhhhhhh. Naar huis gefietst. Oh en even op werk wezen kijken of ik moest werken morgen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:20 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wat heb jij gedaan vandaag noortje?
Gezellig, waar kwam dat geld opeens vandaanquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Geslapen, vriendin naar het station gebracht, even in de stad geweest om te kijken of ze bij BelCompany al tickets hadden voor I Love Techno, H&M bestelling gepast, erachter gekomen dat ik geld had ennehhhhhhhhhhhh. Naar huis gefietst. Oh en even op werk wezen kijken of ik moest werken morgen.
En jij?
Salaris, wist niet dat het zo veel zou zijn. En het kan ook eigenlijk niet dus mijn volgende salaris zal wel tegenvallen, maar toch is't handig.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:25 schreef rene90 het volgende:
[..]
Gezellig, waar kwam dat geld opeens vandaan?
Uhhh niet zo veel, ben werkloos sinds vorige week. Maar inmiddels al naar nieuwe baan gesolliciteerd dus hoor daar deze week iets over. Verders vandaag mijn nieuwe garnalen bekeken in mijn aquariumpje, aflevering house gezien, even langs de supermarkt geweest, en nichtje naar school gebracht en dat was het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |