de zwarte waren in de wasquote:Op maandag 2 februari 2009 23:54 schreef ThunderChild het volgende:
Heeft iemand al gevraagd waarom 'ie een wit shirt aan heeft ??![]()
Nee hoor, ik kom net thuis van het werk.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:13 schreef ThunderChild het volgende:
Iedereen is naar bed toe of zo ??
De meesten wel, en op dit tijdstip is 't altijd rustiger dan 's avonds.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:13 schreef ThunderChild het volgende:
Hee Die djeeJquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:16 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kom net thuis van het werk.
Mwah, ik heb super flexibele werktijden, ik heb tot nu toe elke aangevraagde vrije dag ook vrij gekregen, je mag een voorkeur voor een vroege of late dienst aangeven en ik word vaak gevraagd of ik extra diensten kan draaien. Als dat kan: heel erg fijn. Zo niet: geen probleem.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]tijd voor normale baan lijkt mij , geef je zo veel meer rust
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:39 schreef Brennel het volgende:
Oh, Djurre, had jij ergens vorig jaar niet het idee gevat om eens met z'n allen te gaan wokken?
Ikke nu wel iigquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:13 schreef ThunderChild het volgende:
wordt je morgen rond een uur of 13:00 wakkerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ikke nu wel iigTvp voor morgen, al vermoed ik zomaar dat dit topic dan al vol is
![]()
Wakker wel eerder, uur of 11, maar uit bed kan zomaar 13.00 worden jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wordt je morgen rond een uur of 13:00 wakker
even downloaden om vannacht even te luisteren.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:45 schreef Timo20 het volgende:
Ok, dit is vet: een uur durende mix van 2ManyDJ`s waarin ze in een uur tijd 400 (!!!) intro`s aan elkaar mixen.
http://www.soulwax.info/
Heb `m net gedownload: het duurt in totaal 2 uur dus weet niet of het de complete 2 uur beslaat ofzo. ff luisterenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
even downloaden om vannacht even te luisteren.
Ik duik er ook zo inquote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:01 schreef DiedjeeJ het volgende:
Trusten peeps. Ik ga in bed nog ff naar Bertje () luisteren.
Alweer ??quote:
Acht minuten geluisterd en het is nu al om compleet gek van te worden!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:45 schreef Timo20 het volgende:
Ok, dit is vet: een uur durende mix van 2ManyDJ`s waarin ze in een uur tijd 400 (!!!) intro`s aan elkaar mixen.
http://www.soulwax.info/
Oftewel de enig juiste versie, de Originalaufnahme. De versie van Lenny zuigt imnsho...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nogmaals American Woman , maar dit keer de Guess Who versie
Dat dus.quote:
De laatste tijd valt me wel op dat hij en Domien wel héél vaak op de zender zijn . . .quote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:14 schreef broer het volgende:
L3nt kun je niet vaak genoeg horen.
domien is 1 van de vaste invalkrachtenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
De laatste tijd valt me wel op dat hij en Domien wel héél vaak op de zender zijn . . .![]()
Kan wel wezen, maar het lijkt me stug dat hij de enige invalkracht is. Hij moet er toch voor oppassen, want ik heb ik nou al dat ik 'm wegdraai op het moment dat hij weer op zender is. 'Domien vermoeidheid' noem ik het maar effetjes en lijkt me toch geen goed teken op de lange baan . . .quote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
domien is 1 van de vaste invalkrachten
straks zit hij alleen in het weekend tussen 06-10, vind hem prima om aan te horenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:40 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Kan wel wezen, maar het lijkt me stug dat hij de enige invalkracht is. Hij moet er toch voor oppassen, want ik heb ik nou al dat ik 'm wegdraai op het moment dat hij weer op zender is. 'Domien vermoeidheid' noem ik het maar effetjes en lijkt me toch geen goed teken op de lange baan . . .
quote:
Mogguhquote:Op dinsdag 3 februari 2009 07:33 schreef -Hans- het volgende:
Trouwens wel geinig om Sander zo vroeg te horen. Mooi verhaal trouwens over de Toppers.. die gasten blijken gewoon de boel geplaybackt te hebben.
[..]. Morguh Roel !
![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 07:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mogguh.
Nu toch m'n nest maar es uitkomen.
5.20 uur?! Waar moet je zo vroeg naar toe dan?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 07:22 schreef -Hans- het volgende:
Morguh Sirolf. Bij mij ging de wekker om 5:20
Wat een plaat trouwens van Mr. Oizo
Ik vind 'm best aardig eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 07:53 schreef -Hans- het volgende:
Die Britney Spears is wel populair onder de jocks.. Ik vind de plaat niet zo heel boeiend.
Moest om 07:00 aanwezig zijn op het werk en aangezien ik totaal geen ochtendmens ben zet ik de wekker even extra vroeg want anders komt het echt niet goedquote:Op dinsdag 3 februari 2009 07:54 schreef Sirolf het volgende:
5.20 uur?! Waar moet je zo vroeg naar toe dan?
7:00quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moest om 07:00 aanwezig zijn op het werk en aangezien ik totaal geen ochtendmens ben zet ik de wekker even extra vroeg want anders komt het echt niet goed
't is gelukkig niet heel vaak,maar leuk is andersquote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
7:00![]()
Dat zijn toch geen tijden.
Blegh idd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
't is gelukkig niet heel vaak,maar leuk is anders
Lekker op de fietsquote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:13 schreef 3FMaster het volgende:
Hans, hoe ga jij naar je werk?
Popstar/Idols/Xfactor/Helpikkannietzingenmaarvolgensdejuryenpubliekwel/Andere ripoff trutje, denk ik..quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:26 schreef 3FMaster het volgende:
Is dit die dikke Nathalie met dat 'ontplofte Föhn-haar' die verloor van Nikki ofzo bij Idols? Zij kon slecht Nederlands praten zeg
Gaat nou best wel weer snel licht worden, nog 2 maandjes dan gaat de klok weer uur vooruitquote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:39 schreef TIM-846 het volgende:
Het begint al een stuk lichter te worden 's ochtends op de fietsBen bijna uit mijn winterdepressie
Ja, dat vroeg ik me precies af op de fiets vanochtend. Wanneer wordt de klok precies vooruit gezet? Half maart ergens?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gaat nou best wel weer snel licht worden, nog 2 maandjes dan gaat de klok weer uur vooruit
Yeah ! nu nog een wat hogere temperatuur en dan is het helemaalquote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:39 schreef TIM-846 het volgende:
Het begint al een stuk lichter te worden 's ochtends op de fietsBen bijna uit mijn winterdepressie
Precies! Dit winterse weer is wel weer genoeg geweestquote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Yeah ! nu nog een wat hogere temperatuur en dan is het helemaal![]()
![]()
De laatste zondag van maart.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:49 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me precies af op de fiets vanochtend. Wanneer wordt de klok precies vooruit gezet? Half maart ergens?
damn cd is nu klaar, en komt pas uit in septemberquote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Moet ik ff m'n computer opstarten."
Idd jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
damn cd is nu klaar, en komt pas uit in september
Zo, echt wel..!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:54 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Morguh...is je buik goed in beweging geweest?
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:50 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Precies! Dit winterse weer is wel weer genoeg geweest
Dan moet je gewoon in de winter eens naar de sauna...afgelopen vrijdag gedaan en dat was heerlijk warmquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:02 schreef Jannekje7 het volgende:
Ja, ik heb t ook weer kkkoud! Hou toch op met die winter!
Vind Noortje dat wel goed ?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:04 schreef Jimbo het volgende:
hans
man wat is 't koud idd , knuffelen jannekje?
Of maak een ritje in de spits in een erg drukke buslijn, dan krijg je het vanzelf erg warm door al die mensen om je heen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:04 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon in de winter eens naar de sauna...afgelopen vrijdag gedaan en dat was heerlijk warm
Ja, staat wel op de planning... maar pas voor 7 maart...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:04 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon in de winter eens naar de sauna...afgelopen vrijdag gedaan en dat was heerlijk warm
Dan heb jij de luxe dat je kon uitstappen op H-noord... ik moest toen der tijd in Hilversum (vanaf Amersfoort) zelf uitstappen en lopen naar het MP... en dan met die vrieskou... *klapper klapper...*quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Of maak een ritje in de spits in een erg drukke buslijn, dan krijg je het vanzelf erg warm door al die mensen om je heen.
Maar 't is ook vandaag weer best koud idd, liep net klappertandend van station naar Peperbus!
Succes he! Adiosquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:12 schreef borisz het volgende:
Zo colleges Regionale en Internationale economie vandaag.
Ajuus
Klinkt vreselijk saai, maar toch succes!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:12 schreef borisz het volgende:
Zo colleges Regionale en Internationale economie vandaag.
Ajuus
Ik heb zelfs de luxe dat ik maar 1 overstap heb, van bus naar trein.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:10 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dan heb jij de luxe dat je kon uitstappen op H-noord... ik moest toen der tijd in Hilversum (vanaf Amersfoort) zelf uitstappen en lopen naar het MP... en dan met die vrieskou... *klapper klapper...*
Vond het trouwens best wel meevallen vandaag op de fiets... gisteren voelde het veel kouder aan.
oortje ging gister in pub SC met iemand anders al kusjes gevenquote:
Dat meen je niet?! valt me van haar tegen!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oortje ging gister in pub SC met iemand anders al kusjes gevendus ze zal wel moeten !
![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:18 schreef Jannekje7 het volgende:
Kom maar hoor Jimbo
* Jannekje7 geeft dikke knuffel aan Jimbo
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat meen je niet?! valt me van haar tegen!
quote:
Jeugdsentiment voor mijquote:oh en gangsters paradisetof nummer, lang niet gehoort
Het lijstje wordt langer en langerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], weer een aan het lijstje toegevoegd
Niveau in pub SC is dieptriest, apart dat ze het leuk vindquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Noortje ging gister in pub SC met iemand anders al kusjes gevendus ze zal wel moeten !
![]()
En liefst zo snel mogelijkquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Laat hem naar zijn baby gaan, met i'm on my way
gastquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:43 schreef on_air het volgende:
Mr. Jones.
Hoewel de acoustic VH1 versie mooier is.
ah jij hebt de nieuwe sbs/net 5 reclame stijl ondervondenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:02 schreef Jannekje7 het volgende:
Zo, ja, die reclame-indeling tijdens Ghost-Whisperer was écht irritant! Heb er zelfs over getwitterd, moet je nagaan!
Vréselijk, echt!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ah jij hebt de nieuwe sbs/net 5 reclame stijl ondervonden
Je lokale torrentboer is je grote vriendquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:09 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Vréselijk, echt!
Ben je net 2 minuten in een programma, is er weer reclame!
En helaas komen al mn favo series (Cold Caseen die zondagavondriedel) op Net 5...
Vind t juist zo gezellig om di series op zaterdag- en zondagavond met mn vriend te kijken...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je lokale torrentboer is je grote vriend![]()
Ik volg geen serie meer via tv, ik download alles. Kan ik tenminste kijken als ik tijd/zin heb.
Goede series op dvd kopenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik volg geen serie meer via tv, ik download alles. Kan ik tenminste kijken als ik tijd/zin heb.
Hatzee. En even www.myepisodes.com bijhouden en het feest is compleet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat wachten duurt mij te lang.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Goede series op dvd kopen
wacht geduldig op dat lost en dexter in prijs gaat dalen
HIMYM heb ik pas een paar weken terug ontdekt (quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:17 schreef on_air het volgende:
[..]
Hatzee. En even www.myepisodes.com bijhouden en het feest is compleet.
Deze week weer Heroes, Gossip Girl, House, How I Met Your Mother, Two and a Half Men, Scrubs.
Lekker he?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
HIMYM heb ik pas een paar weken terug ontdekt () , maar binnen een week was ik al bij. Soms is ziek zijn best handig.
Ik wil the Wonder Years mèt de originele muziek op DVD, maar dat zal wel een droom blijven...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:18 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat wachten duurt mij te lang.
Ik wil Six Feet Under, Buffy, Angel, Mash, MacGyver, X-Files.
Maar nog steeds te duur mijn inziens.
Legen... wait for it... dary!quote:
Xfiles dvd box 1-9 compleetquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:18 schreef on_air het volgende:
[..]
Mash wil ik ook! Heerlijke serie!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:18 schreef on_air het volgende:
[..]
Je vergeet Lost en 24quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:17 schreef on_air het volgende:
[..]
Hatzee. En even www.myepisodes.com bijhouden en het feest is compleet.
Deze week weer Heroes, Gossip Girl, House, How I Met Your Mother, Two and a Half Men, Scrubs.
heb 1 dvd box staan waar ik niets meer mee doe (hint)quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:25 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Mash wil ik ook! Heerlijke serie!
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:40 schreef Brennel het volgende:
Zo, ik bevind me ook weer onder de levenden onder ons
Nederlanders snappen het concept spaties in de Engelse taal niet. Blijf je houden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:48 schreef Sersjee het volgende:
Nou kan ik me echt vreselijk vergissen (en daar ga ik gemakshalve even niet van uit), maar bij mijn weten heet dit bandje nog altijd Green Day.
* Sersjee kan hier zó slecht tegen...
Buddy Holly is al twee keer gedraaid vandaagquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:50 schreef on_air het volgende:
Ik had Weezer aangevraagd, met Buddy Holly. Leek me toepasselijk. Belt hij me niet terug.
Mijn dag is nog niet zo lang bezig.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Buddy Holly is al twee keer gedraaid vandaag.
Dan is het toch niet meer de request van een luisteraar?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
ABC... Komt ook regelmatig in het boek van meneer Ekdom voorbij.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:03 schreef on_air het volgende:
[..]
Dan is het toch niet meer de request van een luisteraar?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:05 schreef on_air het volgende:
Ik wil ook misbruikt worden.
Oh wacht...
Kijk, als die band nou eerst Greenday had geheten... Maar voor Green Day was de naam Sweet Children, dus waar men nou opeens Greenday vandaan haalt is mij een raadsel. En dat bij een toko die in muziek doet!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:50 schreef on_air het volgende:
[..]
Nederlanders snappen het concept spaties in de Engelse taal niet. Blijf je houden.
Voorkeursbeleid goed toepassenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:03 schreef on_air het volgende:
[..]
Dan is het toch niet meer de request van een luisteraar?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:05 schreef on_air het volgende:
Oh wacht...
Tuurlijk. Maar doe dan voorspelbaar +1 ipv +3.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Voorkeursbeleid goed toepassen
Daar gaat het niet om. In de Nederlandse taal in het qua spelling aan elkaar. In het Engels niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kijk, als die band nou eerst Greenday had geheten... Maar voor Green Day was de naam Sweet Children, dus waar men nou opeens Greenday vandaan haalt is mij een raadsel. En dat bij een toko die in muziek doet!
*raast nog even vrolijk verder*
komt u maarquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:05 schreef on_air het volgende:
Oh wacht...
Mag je nu Sirolf op aankijken die zit op het internet stuk tegenwoordigquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:10 schreef on_air het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. In de Nederlandse taal in het qua spelling aan elkaar. In het Engels niet.
Het is puur taalkundig. Mensen gaan dan van hun eigen grammatica uit. Niet of de band echt zo heet of niet en of het in het Engels grammaticaal gezien wel klopt. En even feiten checken, zeker bij een muziektoko, is uit den boze. Je eigen kennis zou eens niet kloppen.
Een naam is een naam, spelling en grammatica zijn dan m.i. ondergeschikt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:10 schreef on_air het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. In de Nederlandse taal in het qua spelling aan elkaar. In het Engels niet.
Het is puur taalkundig. Mensen gaan dan van hun eigen grammatica uit. Niet of de band echt zo heet of niet en of het in het Engels grammaticaal gezien wel klopt. En even feiten checken, zeker bij een muziektoko, is uit den boze. Je eigen kennis zou eens niet kloppen.
je moet het ook echt zien als een naked gun film , slapstick, geen hoge verwachtingen, veel lachenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Een naam is een naam, spelling en grammatica zijn dan m.i. ondergeschikt.
O, en die film waar ze het nu over hebben wordt door praktisch elke criticus finaal afgemaakt, misschien hebben we wel een nieuwe Zeemeerman!
ga dan voor austin powers enzulksquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je moet het ook echt zien als een naked gun film , slapstick, geen hoge verwachtingen, veel lachen
Kunnen we pas achteraf zeggen, sta er nu nog voor open.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
En ophoeren met dat Zeros request. Compleet overbodig.
Werkenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:33 schreef TIM-846 het volgende:
Wat behoren jullie zo eigenlijk te doen tussen 8u en 17u zo doordeweeks? Studeren? Werken?
Werken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:33 schreef TIM-846 het volgende:
Wat behoren jullie zo eigenlijk te doen tussen 8u en 17u zo doordeweeks? Studeren? Werken?
Nou, ik vrees dat de keuzes weer erg safe zullen zijn en dat je de voor de hand liggende meuk te horen krijgt. Al hoop ik dat we verrast worden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kunnen we pas achteraf zeggen, sta er nu nog voor open.
wat vraag je dat netjesquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:33 schreef TIM-846 het volgende:
Over een dag of 4 ofzo zal ik wel over de 87k gaanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
zou ik vandaag de 50.000ste post plaatsen, zie dat ik er nu wel erg dicht in de buurt kom
is een mogelijkheid, al heb ik nog de hoop in dat mensen toch nog smaak hebbenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, ik vrees dat de keuzes weer erg safe zullen zijn en dat je de voor de hand liggende meuk te horen krijgt.
hoeveel nog?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
zou ik vandaag de 50.000ste post plaatsen, zie dat ik er nu wel erg dicht in de buurt kom
87kquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Over een dag of 4 ofzo zal ik wel over de 87k gaan.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is een mogelijkheid, al heb ik nog de hoop in dat mensen toch nog smaak hebben
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat vraag je dat netjesnormaal werken maar vandaag en morgen ben ik vrij
Bij vlagenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:39 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hebben jullie het niet heel druk dan?
op mn vrije dag niet neequote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:39 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hebben jullie het niet heel druk dan?
NEE!! Heb ik die gemistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |