Zo, echt wel..!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:54 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Morguh...is je buik goed in beweging geweest?
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:50 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Precies! Dit winterse weer is wel weer genoeg geweest
Dan moet je gewoon in de winter eens naar de sauna...afgelopen vrijdag gedaan en dat was heerlijk warmquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:02 schreef Jannekje7 het volgende:
Ja, ik heb t ook weer kkkoud! Hou toch op met die winter!
Vind Noortje dat wel goed ?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:04 schreef Jimbo het volgende:
hans
man wat is 't koud idd , knuffelen jannekje?
Of maak een ritje in de spits in een erg drukke buslijn, dan krijg je het vanzelf erg warm door al die mensen om je heen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:04 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon in de winter eens naar de sauna...afgelopen vrijdag gedaan en dat was heerlijk warm
Ja, staat wel op de planning... maar pas voor 7 maart...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:04 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon in de winter eens naar de sauna...afgelopen vrijdag gedaan en dat was heerlijk warm
Dan heb jij de luxe dat je kon uitstappen op H-noord... ik moest toen der tijd in Hilversum (vanaf Amersfoort) zelf uitstappen en lopen naar het MP... en dan met die vrieskou... *klapper klapper...*quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Of maak een ritje in de spits in een erg drukke buslijn, dan krijg je het vanzelf erg warm door al die mensen om je heen.
Maar 't is ook vandaag weer best koud idd, liep net klappertandend van station naar Peperbus!
Succes he! Adiosquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:12 schreef borisz het volgende:
Zo colleges Regionale en Internationale economie vandaag.
Ajuus
Klinkt vreselijk saai, maar toch succes!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:12 schreef borisz het volgende:
Zo colleges Regionale en Internationale economie vandaag.
Ajuus
Ik heb zelfs de luxe dat ik maar 1 overstap heb, van bus naar trein.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:10 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dan heb jij de luxe dat je kon uitstappen op H-noord... ik moest toen der tijd in Hilversum (vanaf Amersfoort) zelf uitstappen en lopen naar het MP... en dan met die vrieskou... *klapper klapper...*
Vond het trouwens best wel meevallen vandaag op de fiets... gisteren voelde het veel kouder aan.
oortje ging gister in pub SC met iemand anders al kusjes gevenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |