quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:26 schreef 3FMaster het volgende:
Is dit die dikke Nathalie met dat 'ontplofte Föhn-haar' die verloor van Nikki ofzo bij Idols? Zij kon slecht Nederlands praten zeg
Gaat nou best wel weer snel licht worden, nog 2 maandjes dan gaat de klok weer uur vooruitquote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:39 schreef TIM-846 het volgende:
Het begint al een stuk lichter te worden 's ochtends op de fietsBen bijna uit mijn winterdepressie
Ja, dat vroeg ik me precies af op de fiets vanochtend. Wanneer wordt de klok precies vooruit gezet? Half maart ergens?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gaat nou best wel weer snel licht worden, nog 2 maandjes dan gaat de klok weer uur vooruit
Yeah ! nu nog een wat hogere temperatuur en dan is het helemaalquote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:39 schreef TIM-846 het volgende:
Het begint al een stuk lichter te worden 's ochtends op de fietsBen bijna uit mijn winterdepressie
Precies! Dit winterse weer is wel weer genoeg geweestquote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Yeah ! nu nog een wat hogere temperatuur en dan is het helemaal![]()
![]()
De laatste zondag van maart.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:49 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me precies af op de fiets vanochtend. Wanneer wordt de klok precies vooruit gezet? Half maart ergens?
damn cd is nu klaar, en komt pas uit in septemberquote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Moet ik ff m'n computer opstarten."
Idd jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
damn cd is nu klaar, en komt pas uit in september
Zo, echt wel..!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:54 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Morguh...is je buik goed in beweging geweest?
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:50 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Precies! Dit winterse weer is wel weer genoeg geweest
Dan moet je gewoon in de winter eens naar de sauna...afgelopen vrijdag gedaan en dat was heerlijk warmquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:02 schreef Jannekje7 het volgende:
Ja, ik heb t ook weer kkkoud! Hou toch op met die winter!
Vind Noortje dat wel goed ?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:04 schreef Jimbo het volgende:
hans
man wat is 't koud idd , knuffelen jannekje?
Of maak een ritje in de spits in een erg drukke buslijn, dan krijg je het vanzelf erg warm door al die mensen om je heen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:04 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon in de winter eens naar de sauna...afgelopen vrijdag gedaan en dat was heerlijk warm
Ja, staat wel op de planning... maar pas voor 7 maart...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:04 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon in de winter eens naar de sauna...afgelopen vrijdag gedaan en dat was heerlijk warm
Dan heb jij de luxe dat je kon uitstappen op H-noord... ik moest toen der tijd in Hilversum (vanaf Amersfoort) zelf uitstappen en lopen naar het MP... en dan met die vrieskou... *klapper klapper...*quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Of maak een ritje in de spits in een erg drukke buslijn, dan krijg je het vanzelf erg warm door al die mensen om je heen.
Maar 't is ook vandaag weer best koud idd, liep net klappertandend van station naar Peperbus!
Succes he! Adiosquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:12 schreef borisz het volgende:
Zo colleges Regionale en Internationale economie vandaag.
Ajuus
Klinkt vreselijk saai, maar toch succes!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:12 schreef borisz het volgende:
Zo colleges Regionale en Internationale economie vandaag.
Ajuus
Ik heb zelfs de luxe dat ik maar 1 overstap heb, van bus naar trein.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:10 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dan heb jij de luxe dat je kon uitstappen op H-noord... ik moest toen der tijd in Hilversum (vanaf Amersfoort) zelf uitstappen en lopen naar het MP... en dan met die vrieskou... *klapper klapper...*
Vond het trouwens best wel meevallen vandaag op de fiets... gisteren voelde het veel kouder aan.
oortje ging gister in pub SC met iemand anders al kusjes gevenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |