Dat meen je niet?! valt me van haar tegen!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oortje ging gister in pub SC met iemand anders al kusjes gevendus ze zal wel moeten !
![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:18 schreef Jannekje7 het volgende:
Kom maar hoor Jimbo
* Jannekje7 geeft dikke knuffel aan Jimbo
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat meen je niet?! valt me van haar tegen!
quote:
Jeugdsentiment voor mijquote:oh en gangsters paradisetof nummer, lang niet gehoort
Het lijstje wordt langer en langerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], weer een aan het lijstje toegevoegd
Niveau in pub SC is dieptriest, apart dat ze het leuk vindquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Noortje ging gister in pub SC met iemand anders al kusjes gevendus ze zal wel moeten !
![]()
En liefst zo snel mogelijkquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Laat hem naar zijn baby gaan, met i'm on my way
gastquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:43 schreef on_air het volgende:
Mr. Jones.
Hoewel de acoustic VH1 versie mooier is.
ah jij hebt de nieuwe sbs/net 5 reclame stijl ondervondenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:02 schreef Jannekje7 het volgende:
Zo, ja, die reclame-indeling tijdens Ghost-Whisperer was écht irritant! Heb er zelfs over getwitterd, moet je nagaan!
Vréselijk, echt!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ah jij hebt de nieuwe sbs/net 5 reclame stijl ondervonden
Je lokale torrentboer is je grote vriendquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:09 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Vréselijk, echt!
Ben je net 2 minuten in een programma, is er weer reclame!
En helaas komen al mn favo series (Cold Caseen die zondagavondriedel) op Net 5...
Vind t juist zo gezellig om di series op zaterdag- en zondagavond met mn vriend te kijken...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je lokale torrentboer is je grote vriend![]()
Ik volg geen serie meer via tv, ik download alles. Kan ik tenminste kijken als ik tijd/zin heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |