Oftewel de enig juiste versie, de Originalaufnahme. De versie van Lenny zuigt imnsho...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nogmaals American Woman , maar dit keer de Guess Who versie
Dat dus.quote:
De laatste tijd valt me wel op dat hij en Domien wel héél vaak op de zender zijn . . .quote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:14 schreef broer het volgende:
L3nt kun je niet vaak genoeg horen.
domien is 1 van de vaste invalkrachtenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
De laatste tijd valt me wel op dat hij en Domien wel héél vaak op de zender zijn . . .![]()
Kan wel wezen, maar het lijkt me stug dat hij de enige invalkracht is. Hij moet er toch voor oppassen, want ik heb ik nou al dat ik 'm wegdraai op het moment dat hij weer op zender is. 'Domien vermoeidheid' noem ik het maar effetjes en lijkt me toch geen goed teken op de lange baan . . .quote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
domien is 1 van de vaste invalkrachten
straks zit hij alleen in het weekend tussen 06-10, vind hem prima om aan te horenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:40 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Kan wel wezen, maar het lijkt me stug dat hij de enige invalkracht is. Hij moet er toch voor oppassen, want ik heb ik nou al dat ik 'm wegdraai op het moment dat hij weer op zender is. 'Domien vermoeidheid' noem ik het maar effetjes en lijkt me toch geen goed teken op de lange baan . . .
quote:
Mogguhquote:Op dinsdag 3 februari 2009 07:33 schreef -Hans- het volgende:
Trouwens wel geinig om Sander zo vroeg te horen. Mooi verhaal trouwens over de Toppers.. die gasten blijken gewoon de boel geplaybackt te hebben.
[..]. Morguh Roel !
![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 07:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mogguh.
Nu toch m'n nest maar es uitkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |