de zwarte waren in de wasquote:Op maandag 2 februari 2009 23:54 schreef ThunderChild het volgende:
Heeft iemand al gevraagd waarom 'ie een wit shirt aan heeft ??![]()
Nee hoor, ik kom net thuis van het werk.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:13 schreef ThunderChild het volgende:
Iedereen is naar bed toe of zo ??
De meesten wel, en op dit tijdstip is 't altijd rustiger dan 's avonds.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:13 schreef ThunderChild het volgende:
Hee Die djeeJquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:16 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kom net thuis van het werk.
Mwah, ik heb super flexibele werktijden, ik heb tot nu toe elke aangevraagde vrije dag ook vrij gekregen, je mag een voorkeur voor een vroege of late dienst aangeven en ik word vaak gevraagd of ik extra diensten kan draaien. Als dat kan: heel erg fijn. Zo niet: geen probleem.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]tijd voor normale baan lijkt mij , geef je zo veel meer rust
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:39 schreef Brennel het volgende:
Oh, Djurre, had jij ergens vorig jaar niet het idee gevat om eens met z'n allen te gaan wokken?
Ikke nu wel iigquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:13 schreef ThunderChild het volgende:
wordt je morgen rond een uur of 13:00 wakkerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ikke nu wel iigTvp voor morgen, al vermoed ik zomaar dat dit topic dan al vol is
![]()
Wakker wel eerder, uur of 11, maar uit bed kan zomaar 13.00 worden jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wordt je morgen rond een uur of 13:00 wakker
even downloaden om vannacht even te luisteren.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:45 schreef Timo20 het volgende:
Ok, dit is vet: een uur durende mix van 2ManyDJ`s waarin ze in een uur tijd 400 (!!!) intro`s aan elkaar mixen.
http://www.soulwax.info/
Heb `m net gedownload: het duurt in totaal 2 uur dus weet niet of het de complete 2 uur beslaat ofzo. ff luisterenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
even downloaden om vannacht even te luisteren.
Ik duik er ook zo inquote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:01 schreef DiedjeeJ het volgende:
Trusten peeps. Ik ga in bed nog ff naar Bertje () luisteren.
Alweer ??quote:
Acht minuten geluisterd en het is nu al om compleet gek van te worden!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:45 schreef Timo20 het volgende:
Ok, dit is vet: een uur durende mix van 2ManyDJ`s waarin ze in een uur tijd 400 (!!!) intro`s aan elkaar mixen.
http://www.soulwax.info/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |