de zwarte waren in de wasquote:Op maandag 2 februari 2009 23:54 schreef ThunderChild het volgende:
Heeft iemand al gevraagd waarom 'ie een wit shirt aan heeft ??![]()
Nee hoor, ik kom net thuis van het werk.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:13 schreef ThunderChild het volgende:
Iedereen is naar bed toe of zo ??
De meesten wel, en op dit tijdstip is 't altijd rustiger dan 's avonds.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:13 schreef ThunderChild het volgende:
Hee Die djeeJquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:16 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kom net thuis van het werk.
Mwah, ik heb super flexibele werktijden, ik heb tot nu toe elke aangevraagde vrije dag ook vrij gekregen, je mag een voorkeur voor een vroege of late dienst aangeven en ik word vaak gevraagd of ik extra diensten kan draaien. Als dat kan: heel erg fijn. Zo niet: geen probleem.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]tijd voor normale baan lijkt mij , geef je zo veel meer rust
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:39 schreef Brennel het volgende:
Oh, Djurre, had jij ergens vorig jaar niet het idee gevat om eens met z'n allen te gaan wokken?
Ikke nu wel iigquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:13 schreef ThunderChild het volgende:
wordt je morgen rond een uur of 13:00 wakkerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ikke nu wel iigTvp voor morgen, al vermoed ik zomaar dat dit topic dan al vol is
![]()
Wakker wel eerder, uur of 11, maar uit bed kan zomaar 13.00 worden jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wordt je morgen rond een uur of 13:00 wakker
even downloaden om vannacht even te luisteren.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:45 schreef Timo20 het volgende:
Ok, dit is vet: een uur durende mix van 2ManyDJ`s waarin ze in een uur tijd 400 (!!!) intro`s aan elkaar mixen.
http://www.soulwax.info/
Heb `m net gedownload: het duurt in totaal 2 uur dus weet niet of het de complete 2 uur beslaat ofzo. ff luisterenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
even downloaden om vannacht even te luisteren.
Ik duik er ook zo inquote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:01 schreef DiedjeeJ het volgende:
Trusten peeps. Ik ga in bed nog ff naar Bertje () luisteren.
Alweer ??quote:
Acht minuten geluisterd en het is nu al om compleet gek van te worden!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:45 schreef Timo20 het volgende:
Ok, dit is vet: een uur durende mix van 2ManyDJ`s waarin ze in een uur tijd 400 (!!!) intro`s aan elkaar mixen.
http://www.soulwax.info/
Oftewel de enig juiste versie, de Originalaufnahme. De versie van Lenny zuigt imnsho...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nogmaals American Woman , maar dit keer de Guess Who versie
Dat dus.quote:
De laatste tijd valt me wel op dat hij en Domien wel héél vaak op de zender zijn . . .quote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:14 schreef broer het volgende:
L3nt kun je niet vaak genoeg horen.
domien is 1 van de vaste invalkrachtenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
De laatste tijd valt me wel op dat hij en Domien wel héél vaak op de zender zijn . . .![]()
Kan wel wezen, maar het lijkt me stug dat hij de enige invalkracht is. Hij moet er toch voor oppassen, want ik heb ik nou al dat ik 'm wegdraai op het moment dat hij weer op zender is. 'Domien vermoeidheid' noem ik het maar effetjes en lijkt me toch geen goed teken op de lange baan . . .quote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
domien is 1 van de vaste invalkrachten
straks zit hij alleen in het weekend tussen 06-10, vind hem prima om aan te horenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:40 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Kan wel wezen, maar het lijkt me stug dat hij de enige invalkracht is. Hij moet er toch voor oppassen, want ik heb ik nou al dat ik 'm wegdraai op het moment dat hij weer op zender is. 'Domien vermoeidheid' noem ik het maar effetjes en lijkt me toch geen goed teken op de lange baan . . .
quote:
Mogguhquote:Op dinsdag 3 februari 2009 07:33 schreef -Hans- het volgende:
Trouwens wel geinig om Sander zo vroeg te horen. Mooi verhaal trouwens over de Toppers.. die gasten blijken gewoon de boel geplaybackt te hebben.
[..]. Morguh Roel !
![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 07:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mogguh.
Nu toch m'n nest maar es uitkomen.
5.20 uur?! Waar moet je zo vroeg naar toe dan?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 07:22 schreef -Hans- het volgende:
Morguh Sirolf. Bij mij ging de wekker om 5:20
Wat een plaat trouwens van Mr. Oizo
Ik vind 'm best aardig eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 07:53 schreef -Hans- het volgende:
Die Britney Spears is wel populair onder de jocks.. Ik vind de plaat niet zo heel boeiend.
Moest om 07:00 aanwezig zijn op het werk en aangezien ik totaal geen ochtendmens ben zet ik de wekker even extra vroeg want anders komt het echt niet goedquote:Op dinsdag 3 februari 2009 07:54 schreef Sirolf het volgende:
5.20 uur?! Waar moet je zo vroeg naar toe dan?
7:00quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moest om 07:00 aanwezig zijn op het werk en aangezien ik totaal geen ochtendmens ben zet ik de wekker even extra vroeg want anders komt het echt niet goed
't is gelukkig niet heel vaak,maar leuk is andersquote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
7:00![]()
Dat zijn toch geen tijden.
Blegh idd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
't is gelukkig niet heel vaak,maar leuk is anders
Lekker op de fietsquote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:13 schreef 3FMaster het volgende:
Hans, hoe ga jij naar je werk?
Popstar/Idols/Xfactor/Helpikkannietzingenmaarvolgensdejuryenpubliekwel/Andere ripoff trutje, denk ik..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |