De tamtam werkt nog perfectquote:Op maandag 2 februari 2009 19:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Goh, ik hoefde mijn MSN niet eens op te starten.
Theeismisluktekoffieveepee.quote:
Wees blijquote:Op maandag 2 februari 2009 19:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Goh, ik hoefde mijn MSN niet eens op te starten.
Tuurlijk!quote:Op maandag 2 februari 2009 19:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik heb ook geen ban meer dankzij jou
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:43 schreef murp het volgende:
en om serieus te zijn:
wij modjes van ONZ kunnen niet bannen en unbannen:')
open als het je echt dwarszit een duidelijk topic in FB en val ONZ er niet mee lastig
wij kunnen er ook niets aan doen_
Je neemt wel de moeite om het gewauwel van die geflipte nepadhder te lezen, maar een OP is teveel moeite.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Wees blij
Wat is er Dirkie? Je schijnt het niet eens te zijn met een beslissing van mij?
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:43 schreef murp het volgende:
en om serieus te zijn:
wij modjes van ONZ kunnen niet bannen en unbannen:')
Ik zie de reden niet die quote nogmaals aan te halen, voor zo ver ik weet heeft Dirkh geen Alzheimer.quote:
Hij is dan ook niet héél relax leesbaar opzichquote:Op maandag 2 februari 2009 19:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je neemt wel de moeite om het gewauwel van die geflipte nepadhder te lezen, maar een OP is teveel moeite.
Ik heb 'm nu drie keer gelezen, maar ik weet nog steeds niet over welke user het gaat.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je neemt wel de moeite om het gewauwel van die geflipte nepadhder te lezen, maar een OP is teveel moeite.
dat dusquote:Op maandag 2 februari 2009 20:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb 'm nu drie keer gelezen, maar ik weet nog steeds niet over welke user het gaat.
Mwah, wacht nog maar even af met een kant kiezen, Remlof is misschien wel een reactie aan het typen.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:00 schreef murp het volgende:
[..]
ik voel mij geowned door de FA's en A's..
ik sta nu aan jouw kant dirkh
Ah, het was dus de drank. Kom je vanmorgen nog wel een beetje uit je nest komen?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb 'm nu drie keer gelezen, maar ik weet nog steeds niet over welke user het gaat.
Ja hoor, half zeven sharpquote:Op maandag 2 februari 2009 20:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, het was dus de drank. Kom je vanmorgen nog wel een beetje uit je nest komen?
dus ik kan beter mijzelf neutraal stellen en de andere kant op kijkenquote:Op maandag 2 februari 2009 20:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mwah, wacht nog maar even af met een kant kiezen, Remlof is misschien wel een reactie aan het typen.
Aangezien het nogal lastig is om dingen zo te draaien dat het lijkt alsof het een goede beslissing is geweest, zou ik mijn adem maar niet inhouden. Ik gok zoiets als: Er was geen ban-duur vastgesteld.
Nee? Echt? Dat had ik nou nooit verwacht, Dirkh.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:10 schreef Dirkh het volgende:
PAUL stelletje lapzwansekuttebeflappenlikkendekopstaarthomo's!
net als bij de holocaust ?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:09 schreef murp het volgende:
[..]
dus ik kan beter mijzelf neutraal stellen en de andere kant op kijken
Zeg dat dan, droeftoeterquote:Op maandag 2 februari 2009 20:10 schreef Dirkh het volgende:
WELKE HOLOCAUSTquote:
die klapjosti mag ook wegblijven ookquote:Op maandag 2 februari 2009 20:10 schreef Dirkh het volgende:
Nou had ik ongeveer dertig posts kunnen besteden aan het domme voorspelbare ontwijkgedrag van Remlof, of de kans aangrijpen door op jouw post te reageren in de hoop dat hij die post zou lezen.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:10 schreef NJ het volgende:
[..]
Nee? Echt? Dat had ik nou nooit verwacht, Dirkh.
hee, die ken ikquote:Op maandag 2 februari 2009 20:15 schreef SuperwormJim het volgende:
"Sommige users mogen ietsies meer dan andere, dat is de kracht van FOK!"
Oh wacht, ik vergis me natuurlijk helemaal. Dit topic gaat er om wat jij allemaal interessant vindt. Vertel eens, wat zijn je hobby's?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:15 schreef Huppelmuts het volgende:
wat ik een nog veel interessantere vraag vind: waarom maak je je zo druk om Paul z'n ban?
Zit je tampon beetje verkeerd ofseau?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh wacht, ik vergis me natuurlijk helemaal. Dit topic gaat er om wat jij allemaal interessant vindt. Vertel eens, wat zijn je hobby's?
Omdat het paul is sufkutquote:Op maandag 2 februari 2009 20:15 schreef Huppelmuts het volgende:
wat ik een nog veel interessantere vraag vind: waarom maak je je zo druk om Paul z'n ban?
daar gaat het niet omquote:Op maandag 2 februari 2009 20:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh wacht, ik vergis me natuurlijk helemaal. Dit topic gaat er om wat jij allemaal interessant vindt. Vertel eens, wat zijn je hobby's?
"meer" kan ook iets "meer" tijd van het forum verwijderd wordt. Maar het gaat natuurlijk niet alleen om Paul, al is dit natuurlijk wel de aanleiding, maar waarom Remlof nou persé hem voortijdig uit zijn zwarte gat trekt.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:15 schreef SuperwormJim het volgende:
Wie weet hoeveel nietstoevoegende baggeraars die we allemaal het liefst op de A2 onder een vrachtwagen zien liggen Remlof vandaag unbanned heeft, omdat ze zo lief op msn waren. Dan kan ik het me voorstellen dat je niet specifiek genoeg bent.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
het domme voorspelbare ontwijkgedrag van Remlof
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:06 schreef NJ het volgende:
Ik heb geen idee over wie het gaat, maar ik ben het wel met Dirkh eens.
Staat zijn naam in de TT? Niet he?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat het paul is sufkut
En het ergste is, komt die droeftoeterjosti hier straks posten
Krijgt ie weer een strak bierbommetje omdat er wéér een topic over hem gaat
Daar is niet over nagedacht Dirk
Whaaaaa!quote:Op maandag 2 februari 2009 20:18 schreef NJ het volgende:
[..]
Wie weet hoeveel nietstoevoegende baggeraars die we allemaal het liefst op de A2 onder een vrachtwagen zien liggen Remlof vandaag unbanned heeft, omdat ze zo lief op msn waren. Dan kan ik het me voorstellen dat je niet specifiek genoeg bent.
Multipla was hoaxquote:Op maandag 2 februari 2009 20:21 schreef Jimbo het volgende:
Gast, nogmaals
JE HEB EEN FUCKING MULTIPLA ! je heb geen recht meer op een mening , je heb geen recht meer van spreken en je mag god op je blote knieen danken dat ie je nog niet heeft laten ophangen
jezus , azijnpisser
Ja alle topics, gelukkig heb ik nog toegang: Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:19 schreef remlof het volgende:
Maar voordat we verder gaan Dirk, je had je al ingelezen?
[PM]Paul
De koningin is jarig!
http://forum.fok.nl/topic/1249499
En zo is dat! Je loopt een paar jaar achter, dat is dan wel weer zo.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:21 schreef Jimbo het volgende:
Gast, nogmaals
JE HEB EEN FUCKING MULTIPLA ! je heb geen recht meer op een mening , je heb geen recht meer van spreken en je mag god op je blote knieen danken dat ie je nog niet heeft laten ophangen
jezus , azijnpisser
dat zou ik ook zeggen met zn autoquote:
dat jij de ogen niet uit je kop schaamt als je in zn ding rijdquote:Op maandag 2 februari 2009 20:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En zo is dat! Je loopt een paar jaar achter, dat is dan wel weer zo.
jaquote:
Moest je helemaal naar beneden lopen en naar je vader te kijken om inspiratie op te doen voor deze post?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat jij de ogen niet uit je kop schaamt als je in zn ding rijd
jij bent het typische voorbeeld dat op de snelweg en daarbuiten door iedereen uitgelachen word,op werk als DE grap van de werkvloer gezien word, en dan later thuis in de onderbroek voor de computer zit op FOK! terwijl je je steeds groter wordende phallus streelt omdat je de internet though guy kan uithangen en je misschien wel kans heb dat iemand je stoer vind
Dat laatste topic had dezelfde TT en inhoud als het voorlaatste, was geopend door yvonne, heeft in ongeveer elk forum gestaan en is kennelijk geëindigd na 300 posts in FC.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja alle topics, gelukkig heb ik nog toegang: Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Het gaat niet lekker snel met je vandaag he? Moet ik eerst foto's van minderjarige jongetjes sturen om je wakker te krijgen?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:19 schreef remlof het volgende:
Maar voordat we verder gaan Dirk, je had je al ingelezen?
[PM]Paul
De koningin is jarig!
http://forum.fok.nl/topic/1249499
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Moest je helemaal naar beneden lopen en naar je vader te kijken om inspiratie op te doen voor deze post?
AHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op maandag 2 februari 2009 20:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het gaat niet lekker snel met je vandaag he? Moet ik eerst foto's van minderjarige jongetjes sturen om je wakker te krijgen?
Oh, nu is het helemaal duidelijk.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat laatste topic had dezelfde TT en inhoud als het voorlaatste, was geopend door yvonne, heeft in ongeveer elk forum gestaan en is kennelijk geëindigd na 300 posts in FC.
quote:Nou had ik je heel hoog zittenmaar nu heb je je toch wel opgewerkt tot opperdebiel. Je ziet dat waarschijnlijk als promotie.
Na hoeveel MSN gesprekken heb je je in laten pakken, met welke beloftes en toezeggingen?
Die kwijlebal wordt verdomme niet voor niks van het forum gelazerd en jij laat je lekker inpalmen (hoe verwonderlijk) en maakt dat ff ongedaan.
Lekker consequent van je, prima gebaar, slapjanus dat je d'r zit. Geen idee waarom ze jou dat blauwe kleurtje nog niet hebben afgepakt.
Doe eens uitleggen hoe het kan dat iemand die over het algemeen loopt te kloten, door toedoen van jou het gevoel krijgt dat ie nu werkelijk alles kan maken. Ik ben benieuwd.
Kan er tevens een commissie worden ingesteld?
Je plaat blijft hangen knaasje.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]je kan zeggen wat je wil, maar ik heb nog steeds genoeg zelf respect om me nooit in de buurt van een multipla te vertonen
WTF is je probleem nou eigenlijk? En nu niet eromheen lullen...quote:Op maandag 2 februari 2009 20:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, nu is het helemaal duidelijk.
Maar eh, ik weet niet of je het gezien hebt, er staat ergens bovenaan in dit topic een heel verhaal. Misschien dat je daar eens op zou willen reageren. Ik quote het wel even voor je, voordat je weer een paar post om alles heen gaat draaien.
[..]
Damn, dat ik het ook nog ga uitleggen... vooruit dan maar.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:34 schreef Jorwol het volgende:
[..]
WTF is je probleem nou eigenlijk? En nu niet eromheen lullen...
Wel in een babyblauwe 206 met lexus lampjes?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]je kan zeggen wat je wil, maar ik heb nog steeds genoeg zelf respect om me nooit in de buurt van een multipla te vertonen
En van die opgeplakte lucht-inlaat stickertjesquote:Op maandag 2 februari 2009 20:40 schreef PP. het volgende:
[..]
Wel in een babyblauwe 206 met lexus lampjes?
Heb je dat eerste topic dat ik je voorschotelde echt gelezen? En ook waarom Paul die ban kreeg? Hij had eik wel eerder weer terug gekund, maar omdat het zo'n kutuser is hebben we hem even extra laten lijden.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, nu is het helemaal duidelijk.
Maar eh, ik weet niet of je het gezien hebt, er staat ergens bovenaan in dit topic een heel verhaal. Misschien dat je daar eens op zou willen reageren. Ik quote het wel even voor je, voordat je weer een paar post om alles heen gaat draaien.
[..]
Ja, ik ga even driehonderdtopics nalezen. yvonne waarschuwt hem, hij slaat het in de wind en loopt tegen een ban aan (later op de dag)quote:Op maandag 2 februari 2009 20:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je dat eerste topic dat ik je voorschotelde echt gelezen? En ook waarom Paul die ban kreeg? Hij had eik wel eerder weer terug gekund, maar omdat het zo'n kutuser is hebben we hem even extra laten lijden.
lexus looks zijn pauperquote:Op maandag 2 februari 2009 20:40 schreef PP. het volgende:
[..]
Wel in een babyblauwe 206 met lexus lampjes?
wut ?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:43 schreef jogy het volgende:
[..]
En van die opgeplakte lucht-inlaat stickertjes
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:15 schreef SuperwormJim het volgende:
quote:Op zondag 1 februari 2009 @ 19:20 schreef remlof het volgende:
Biancavia blijft, ook na al gewaarschuwd te zijn, overal offtopic plaatjes posten. Mag mailen over 48 uur.
quote:
Ok, in Jip en Janneke taal dan:quote:Op maandag 2 februari 2009 20:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, ik ga even driehonderdtopics nalezen. yvonne waarschuwt hem, hij slaat het in de wind en loopt tegen een ban aan (later op de dag)
Dat is wat ik lees. Als ik ergens een verborgen boodschap over het hoofd heb gezien...
Kan je nu ook gewoon antwoord geven? Je wil zelf alles tot in detail op een schoteltje krijgen, maar zelf ergens op in gaan ho maar.
Dat deed ik vroeger ook als de leraar mij een tafel op liet zeggen, dan lulde ik eerst drie minuten om de vraag heen "ik heb de vraag niet goed verstaan meester" "ik begrijp de vraag niet helemaal, kunt u hem nog een keer stellen?"
Maar die tijd ben ik inmiddels wel ontgroeid. Jij niet zo te zien.
ik moest lachenquote:Op maandag 2 februari 2009 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, in Jip en Janneke taal dan:
Tante Yvonne opent een topic voor Paultje.
Want Paultje is niet lief geweest.
En daarom wil tante hem nog even een standje geven.
En ze zegt tegen Paultje:
"Als ik merk dat je nadat ik naar bed ben gegaan nog een meisjesplassertopic hebt geopend,"
"Dan krijg je straf!"
En Paultje schrikt en gaat naar bed.
En houdt zijn handjes boven de dekens.
De volgende morgen wordt Paultje wakker.
Zijn mama zegt tegen hem "gefeliciteerd met de koningin Paul!"
"Wat is er dan met de koningin?" vraagt Paultje verbaasd.
"Die is jarig Paul!" zegt mams.
"Maar het is toch helemaal geen Koninginnedag vandaag, mams?"
Paultje snapt het niet meer.
Maar dan kijkt hij op wikipedia en daar vindt hij na lang zoeken dat mams gelijk heeft.
Zoals altijd.
Paul is blij en opent een topic om de koningin te feliciteren.
Want daarvoor zal hij toch geen straf krijgen?
Iedereen is immers blij voor onze lieve koningin1
Maar dan ziet tante Yvonne het.
En met een gemene grijns zegt ze "gotcha!"
Dat is buitenlands voor "ik heb je"
En toen kreeg Paultje zijn straf.
Hij snapte er niks van.
Want hij had beloofd om geen meisjesplassertopics meer te openen.
En dat heeft hij ook niet gedaan.
Hij heeft alleen een mooi topic gemaakt voor de koningin.
Omdat ze jarig is!
Vandaar dus, 24 uur was meer dan genoeg.
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
"Als ik merk dat je nadat ik naar bed ben gegaan nog een meisjesplassertopic hebt geopend,"
"Dan krijg je straf!"
Maar dan kijkt hij op wikipedia en daar vindt hij na lang zoeken dat mams gelijk heeft.
Zoals altijd.
Hij snapte er niks van.
Omdat ze jarig is!
Overleg met yvonne. Bianca is lief.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:11 schreef swarmahoer het volgende:
remlof, nu nog een uitleg voor de vervroegde vrijlating van biancavia aub?
rare jongens, die ernhemmersquote:Op maandag 2 februari 2009 21:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Overleg met yvonne. Bianca is lief.
Ja, ik vond 24 zat, klaar.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:11 schreef swarmahoer het volgende:
remlof, nu nog een uitleg voor de vervroegde vrijlating van biancavia aub?
Een topic van Paul is per definitie een kuttopic of ben je nieuw hier op FOK! Daarbij is het raar, eerst zeg je dat er geen reden was voor een ban (geen kuttopic) en vervolgens vind je 48 uur te lang.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
"Dan krijg je straf!"
Zoals altijd.
Hij snapte er niks van.
Omdat ze jarig is!
Ach stel je niet aan Dirk, ik ga het niet in een Nijntje strip voor je uittekenen hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 21:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een topic van Paul is per definitie een kuttopic of ben je nieuw hier op FOK! Daarbij is het raar, eerst zeg je dat er geen reden was voor een ban (geen kuttopic) en vervolgens vind je 24 uur te lang.
Maar ik kan jou wel uitleggen waarom dat gat in het verhaal is ontstaan. Namelijk omdat je uit je nek zit te lullen, zoals we inmiddels al enige tijd van je gewend zijn geraakt.
Slap verhaal, jij hebt je om laten lullen en zo krijg je nieuwe vriendjes via MSN, staat ook stoer op meets. Waar Nikky vaak van beschuldigd werd, daar heb jij je gewoon zonder gene schuldig aan gemaakt.
ik ik ik !!!quote:
doe de nijntje strip nou maarquote:Op maandag 2 februari 2009 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach stel je niet aan Dirk, ik ga het niet in een Nijntje strip voor je uittekenen hoor
Tuurlijk kwam ie op msn zeuren, meteen al. Heb 'm pas de de volgende avond unbanned.
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:24 schreef Het_hupt het volgende:
laat ik de eerste zijn?
wat een kuttopic
Nijntjestrip voor mij? Ik teken het zelf voor je uit nitwit.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach stel je niet aan Dirk, ik ga het niet in een Nijntje strip voor je uittekenen hoor
Tuurlijk kwam ie op msn zeuren, meteen al. Heb 'm pas de de volgende avond unbanned.
quote:Slap verhaal, jij hebt je om laten lullen en zo krijg je nieuwe vriendjes via MSN, staat ook stoer op meets.
Als ik jouw collega FA was geweest (duh) dan had ik per direct de ban weer terug gezet, incompetente likkertjes zijn niet echt de beste collega's, die zitten er om hun zelf.quote:Tuurlijk kwam ie op msn zeuren, meteen al. Heb 'm pas de de volgende avond unbanned.
Remlof kwam al bijna op het idee om er een nijntjestrip van te maken, dat zal je vast aanspreken. Dat zijn namelijk wel goede topics, met strips.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:24 schreef Het_hupt het volgende:
laat ik de eerste zijn?
wat een kuttopic
Doe normaalquote:Op maandag 2 februari 2009 21:24 schreef Het_hupt het volgende:
laat ik de eerste zijn?
wat een kuttopic
nijntjequote:Op maandag 2 februari 2009 21:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Remlof kwam al bijna op het idee om er een nijntjestrip van te maken, dat zal je vast aanspreken. Dat zijn namelijk wel goede topics, met strips.
Doe maarquote:Op maandag 2 februari 2009 21:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nijntjestrip voor mij? Ik teken het zelf voor je uit nitwit.
Dan weet je nu meteen waarom je nooit mijn collega FA bent gewordenquote:
[..]
[..]
Als ik jouw collega FA was geweest (duh) dan had ik per direct de ban weer terug gezet, incompetente likkertjes zijn niet echt de beste collega's, die zitten er om hun zelf.
ja topics met azijn zijn dr niet veel, wel spijtig voor jouquote:Op maandag 2 februari 2009 21:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Remlof kwam al bijna op het idee om er een nijntjestrip van te maken, dat zal je vast aanspreken. Dat zijn namelijk wel goede topics, met strips.
Zelfs dat mis je nog. Lees je uberhaupt wel?quote:
Goh, komt er dan toch nog een uitgebreide uitleg?quote:Dan weet je nu meteen waarom je nooit mijn collega FA bent geworden
niks mis met strips ja!quote:Op maandag 2 februari 2009 21:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
nee en nu optyfenquote:Op maandag 2 februari 2009 21:33 schreef M4a1 het volgende:
Hoi ik ben nieuw in ONZ
Beetje gezellig hier?
Ja. Nee.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zelfs dat mis je nog. Lees je uberhaupt wel?
[..]
Goh, komt er dan toch nog een uitgebreide uitleg?
Wat een gevoelige types hier, dus dit is al een azijntopic.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:31 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ja topics met azijn zijn dr niet veel, wel spijtig voor jou
meer een huilietopic eigenlijk, maar dat wou ik niet zeggenquote:Op maandag 2 februari 2009 21:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat een gevoelige types hier, dus dit is al een azijntopic.
breng jij em in bij mequote:
ik wist altijd wel dat dirkh een vette pimp wasquote:Op maandag 2 februari 2009 21:40 schreef M4a1 het volgende:
Dirkh je hebt toch een pimpabbo, waarom pleur je niet gewoon Pauls posts weg, hoef je niet tegen remlof te huilen, en hoeft remlof niet moeilijk te doen om zijn corruptie te verklaren.
case solved
die wil ik ff gequote hebbenquote:Op maandag 2 februari 2009 21:40 schreef M4a1 het volgende:
Dirkh je hebt toch een pimpabbo, waarom pleur je niet gewoon Pauls posts weg, hoef je niet tegen remlof te huilen, en hoeft remlof niet moeilijk te doen om zijn corruptie te verklaren.
case solved
mits goed onder gekwijld voor lubercatiequote:
een lintjequote:Op maandag 2 februari 2009 21:45 schreef M4a1 het volgende:
[..]
Krijg ik nu ook een 24 uursban dan_!
Geeeen probleem!quote:Op maandag 2 februari 2009 21:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mits goed onder gekwijld voor lubercatie
Die deed haar posts ook altijd goed onderbouwen met flink veel argumenten.quote:
hij verdiend nog wel meer ook vind ik!quote:
quote:
Wie doet het eerst een doodsverwensing?quote:
Complimenten?? op Fok!?....quote:Op maandag 2 februari 2009 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
hij verdiend nog wel meer ook vind ik!
quote:
ohnee wacht...quote:Op maandag 2 februari 2009 21:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat een gevoelige types hier, dus dit is al een azijntopic.
dirkh je bent geweldig vooral doorzeuren, bijt je eigen vast in dit onderwerp en zorg dan ook dat je er vannacht van wakker ligtquote:Op maandag 2 februari 2009 21:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]Als je nou iets probeert om te draaien, doe het dan ook goed. Dit is gewoon domweg wat blaten.
Hoezo heb ik een bord voor mijn kop. Ik unban niemand. Ik zit niet de hele tijd te netwerken op MSN in de hoop vriendjes te kunnen maken. Ik ontwijk niet de vragen die gesteld worden.
Nee, ik heb een bord voor m'n kop. Als jij het allemaal zo goed weet, waarom leg je het dan niet gewoon uit of zeg je dat je hem inderdaad te vroeg hebt vrijgelaten. Je hoeft er niet om te liegen, je zou ook gewoon eerlijk kunnen proberen te zijn, mits mogelijk.
Jij bent toch de verstandige in dit topic?
Hoe zou ik het kunnen missen, vooral nadat ik het zelf nog quote.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:01 schreef remlof het volgende:
Je hebt m'n post van 21:20 gemist, valt er nog meer uit te leggen?
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hoe zou ik het kunnen missen, vooral nadat ik het zelf nog quote.
Het is een hele korte versie van de OP, dat wisten we dus al. Ban, MSN, unban. Nijntje. huilen. baby. ik dus
Nu wil ik eigenlijk een reply hierop posten met het woord nekschot erin, maar dat doe ik toch maar niet. Of levert dat ook maar een 35 minuten ban op?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
hij verdiend nog wel meer ook vind ik!
Je ging niet in op de essentie, alleen op Nijntjequote:Op maandag 2 februari 2009 22:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hoe zou ik het kunnen missen, vooral nadat ik het zelf nog quote.
Het is een hele korte versie van de OP, dat wisten we dus al. Ban, MSN, unban. Nijntje.
Biertje dan maar, remlof?quote:Op maandag 2 februari 2009 22:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Je ging niet in op de esentie, alleen op Nijntje
Dit was een ban als pesterijtje, niet geheel onserieus omdat ie wel een waarschuwing kon gebruiken, maar 24u was meer dan genoeg.
Zo moet je als FA ook kunnen zijn Dirk, op een forum als FOK! kan je niet alles zwart-wit zien.
Zal ik je anders even helpen danquote:Op maandag 2 februari 2009 22:13 schreef PP. het volgende:
[..]
Nu wil ik eigenlijk een reply hierop posten met het woord nekschot erin, maar dat doe ik toch maar niet. Of levert dat ook maar een 35 minuten ban op?
ik heb nog wel grolsch in de garagequote:
Aha! Dat is het!quote:Op maandag 2 februari 2009 22:14 schreef remlof het volgende:
Zo moet je als FA ook kunnen zijn Dirk, op een forum als FOK! kan je niet alles zwart-wit zien.
grolschquote:Op maandag 2 februari 2009 22:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb nog wel grolsch in de garage
hè hè, was dat nou zo moeilijk? Belachelijk, maar het is tenminste iets.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Je ging niet in op de essentie, alleen op Nijntje
Dit was een ban als pesterijtje, niet geheel onserieus omdat ie wel een waarschuwing kon gebruiken, maar 24u was meer dan genoeg.
Je moest eens weten hoe verhelderend het kan zijn als je eerst dingen zwart wit zien en dan pas gaan nuanceren, dat werkt wat meer consequent (walgwoord) gedrag in de hand.quote:Zo moet je als FA ook kunnen zijn Dirk, op een forum als FOK! kan je niet alles zwart-wit zien.
neem je genoegen met dit antwoord?quote:Op maandag 2 februari 2009 22:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
hè hè, was dat nou zo moeilijk? Belachelijk, maar het is tenminste iets.
Alsof er nog nooit een waarschuwing was gegeven, de afgelopen weken zo niet maanden die ik regelmatig waarschuwingen, maar dat terzijde.
[..]
Je moest eens weten hoe verhelderend het kan zijn als je eerst dingen zwart wit zien en dan pas gaan nuanceren, dat werkt wat meer consequent (walgwoord) gedrag in de hand.
Ja, waarom niet?quote:Op maandag 2 februari 2009 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
neem je genoegen met dit antwoord?
Ja, van FiPo. Was echt een succesforum.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:26 schreef Jimbo het volgende:
was die gast met die multipla niet eerst ook FA ?
omdat je boos moet zijn en moet vloeken en vannacht wakker liggen omdat je het er niet mee eens bent en baalt dat je er niets aan kan veranderenquote:
Dat was in september 2008, dus een half jaar geleden.quote:
quote:Zo, NJ en Buzzer weg, dat kan niet anders dan onderbemanning opleveren. Tijd voor een open sollicitatie dacht ik zo.
In een sollicitatie-mail zal je aan moeten geven waarom je denkt geschikt te zijn voor het FA-schap. Ik zal mijn best er eens voor doen.
Ik ben Dirkh, 40 jaar en een schat van een vent. Ik heb geen huisdieren en heb een hekel aan kinderen, ook als deze volwassen zijn.
Mijn rechtvaardigheidsgevoel is puur gebaseerd op datgene wat ík vind wat eerlijk en oprecht is. Geen geouwehoer, als je zuigt dan ben je een kleuter en kleuters worden behandeld als kleuters.
Mijn vrouw haat mij.
Jij bent toch zo’n knipperlichtcrewlid?
Nu is het zo dat ik al een aantal keren uit de crew ben gestapt en dat toch wel een beetje een tulp gevoel achterlaat. Dan weer wel, dan weer niet en dan weer wel crew. Tja, dat hoort er nou eenmaal bij, ik ben opvliegerig en behoorlijk standvastig als het om mijn gelijk gaat. Op het moment dat mijn mening, hoe terecht of onterecht ook, ondergeschikt raakt aan een mening omdat de persoon met de andere mening hoger in rang is, dan zeg ik: Tyf lekker op. Of op gelijk niveau lullen, of je kunt opbokken. Dat geldt dus ook voor de users, al zal je je daar best wel eens autoritair op moeten stellen, maar dat is een kwestie van gevoel en over dat gevoel beschik ik wel.
Tik-tak-tik-tak
Dit is mijn eerste solli op het FA-schap. Heb ik er wel tijd voor? Alleen ’s avonds. Overdag werk ik en ik wil niet onder mijn baas zijn tijd internetten wat niet direct met werk te maken heeft. Tenzij Hazes nog een keer dood gaat of Pim door zijn harses wordt geschoten, daar heb ik dan wel een keer een ochtend ruzie voor over.
Hoe zit het met de antipathie van de users tegen mij?
Nou, helemaal niks. Het zal me werkelijk aan mijn snikkel kriebelen of iemand mij nou wel of niet online de kanker toewenst. Als ze vragen hebben dan geef ik antwoord, en als ze het niet bevalt dan is er ruimte voor discussie. Als ze daarna doorzuigen kunnen ze de tyfus krijgen. Geen zin in zinloos geouwehoer tenzij het met humor is.
Nou, dit dekt de lading wel dacht ik zo’n beetje. Dus voordat jullie als wijze FA’s een inside incest vriendje FA maken, bedenk dan dat ik ook wel een leuke kan zijn. Oh ja, de mods, daar heb je ook mee te maken als FA. Eh… die zullen na verloop van tijd ook wel het idee krijgen dat ik best wel een goede FA ben, maar dat zal zijn tijd nodig hebben. Zodra ze newbie-af zijn dan weten ze wel dat Dirkh niet eens zo’n rare vent is.
Zo, dat was hem. Nu nog even een contractje opstellen en we zijn rond dacht ik zo.
Dirkh
He, het is bijna een exacte kopie van de solicitatiemail die ik heb gestuurd naar het bedrijf waar ik inmiddels al een paar jaar werk. Bijna na dan, ik heb stil gehouden dat ik een vrouw heb.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:02 schreef Skaai het volgende:
Wat een kut sollicitatie trouwens, Dirkh.
ik heb geen tijd om te werken tijdens het fokkenquote:Op maandag 2 februari 2009 23:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He, het is bijna een exacte kopie van de solicitatiemail die ik heb gestuurd naar het bedrijf waar ik inmiddels al een paar jaar werk. Bijna na dan, ik heb stil gehouden dat ik een vrouw heb.
beter mikkenquote:Op maandag 2 februari 2009 23:11 schreef Adelante het volgende:
Is Paul al weer terug, ik mis zijn reacties.
Beste post van het topic.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:20 schreef moonmovies het volgende:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
En nu weer allemaal vriendjes ok?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |