De tamtam werkt nog perfectquote:Op maandag 2 februari 2009 19:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Goh, ik hoefde mijn MSN niet eens op te starten.
Theeismisluktekoffieveepee.quote:
Wees blijquote:Op maandag 2 februari 2009 19:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Goh, ik hoefde mijn MSN niet eens op te starten.
Tuurlijk!quote:Op maandag 2 februari 2009 19:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik heb ook geen ban meer dankzij jou
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:43 schreef murp het volgende:
en om serieus te zijn:
wij modjes van ONZ kunnen niet bannen en unbannen:')
open als het je echt dwarszit een duidelijk topic in FB en val ONZ er niet mee lastig
wij kunnen er ook niets aan doen_
Je neemt wel de moeite om het gewauwel van die geflipte nepadhder te lezen, maar een OP is teveel moeite.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Wees blij
Wat is er Dirkie? Je schijnt het niet eens te zijn met een beslissing van mij?
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:43 schreef murp het volgende:
en om serieus te zijn:
wij modjes van ONZ kunnen niet bannen en unbannen:')
Ik zie de reden niet die quote nogmaals aan te halen, voor zo ver ik weet heeft Dirkh geen Alzheimer.quote:
Hij is dan ook niet héél relax leesbaar opzichquote:Op maandag 2 februari 2009 19:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je neemt wel de moeite om het gewauwel van die geflipte nepadhder te lezen, maar een OP is teveel moeite.
Ik heb 'm nu drie keer gelezen, maar ik weet nog steeds niet over welke user het gaat.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je neemt wel de moeite om het gewauwel van die geflipte nepadhder te lezen, maar een OP is teveel moeite.
dat dusquote:Op maandag 2 februari 2009 20:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb 'm nu drie keer gelezen, maar ik weet nog steeds niet over welke user het gaat.
Mwah, wacht nog maar even af met een kant kiezen, Remlof is misschien wel een reactie aan het typen.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:00 schreef murp het volgende:
[..]
ik voel mij geowned door de FA's en A's..
ik sta nu aan jouw kant dirkh
Ah, het was dus de drank. Kom je vanmorgen nog wel een beetje uit je nest komen?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb 'm nu drie keer gelezen, maar ik weet nog steeds niet over welke user het gaat.
Ja hoor, half zeven sharpquote:Op maandag 2 februari 2009 20:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, het was dus de drank. Kom je vanmorgen nog wel een beetje uit je nest komen?
dus ik kan beter mijzelf neutraal stellen en de andere kant op kijkenquote:Op maandag 2 februari 2009 20:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mwah, wacht nog maar even af met een kant kiezen, Remlof is misschien wel een reactie aan het typen.
Aangezien het nogal lastig is om dingen zo te draaien dat het lijkt alsof het een goede beslissing is geweest, zou ik mijn adem maar niet inhouden. Ik gok zoiets als: Er was geen ban-duur vastgesteld.
Nee? Echt? Dat had ik nou nooit verwacht, Dirkh.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:10 schreef Dirkh het volgende:
PAUL stelletje lapzwansekuttebeflappenlikkendekopstaarthomo's!
net als bij de holocaust ?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:09 schreef murp het volgende:
[..]
dus ik kan beter mijzelf neutraal stellen en de andere kant op kijken
Zeg dat dan, droeftoeterquote:Op maandag 2 februari 2009 20:10 schreef Dirkh het volgende:
WELKE HOLOCAUSTquote:
die klapjosti mag ook wegblijven ookquote:Op maandag 2 februari 2009 20:10 schreef Dirkh het volgende:
Nou had ik ongeveer dertig posts kunnen besteden aan het domme voorspelbare ontwijkgedrag van Remlof, of de kans aangrijpen door op jouw post te reageren in de hoop dat hij die post zou lezen.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:10 schreef NJ het volgende:
[..]
Nee? Echt? Dat had ik nou nooit verwacht, Dirkh.
hee, die ken ikquote:Op maandag 2 februari 2009 20:15 schreef SuperwormJim het volgende:
"Sommige users mogen ietsies meer dan andere, dat is de kracht van FOK!"
Oh wacht, ik vergis me natuurlijk helemaal. Dit topic gaat er om wat jij allemaal interessant vindt. Vertel eens, wat zijn je hobby's?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:15 schreef Huppelmuts het volgende:
wat ik een nog veel interessantere vraag vind: waarom maak je je zo druk om Paul z'n ban?
Zit je tampon beetje verkeerd ofseau?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh wacht, ik vergis me natuurlijk helemaal. Dit topic gaat er om wat jij allemaal interessant vindt. Vertel eens, wat zijn je hobby's?
Omdat het paul is sufkutquote:Op maandag 2 februari 2009 20:15 schreef Huppelmuts het volgende:
wat ik een nog veel interessantere vraag vind: waarom maak je je zo druk om Paul z'n ban?
daar gaat het niet omquote:Op maandag 2 februari 2009 20:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh wacht, ik vergis me natuurlijk helemaal. Dit topic gaat er om wat jij allemaal interessant vindt. Vertel eens, wat zijn je hobby's?
"meer" kan ook iets "meer" tijd van het forum verwijderd wordt. Maar het gaat natuurlijk niet alleen om Paul, al is dit natuurlijk wel de aanleiding, maar waarom Remlof nou persé hem voortijdig uit zijn zwarte gat trekt.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:15 schreef SuperwormJim het volgende:
"Sommige users mogen ietsies meer dan andere, dat is de kracht van FOK!"
Wie weet hoeveel nietstoevoegende baggeraars die we allemaal het liefst op de A2 onder een vrachtwagen zien liggen Remlof vandaag unbanned heeft, omdat ze zo lief op msn waren. Dan kan ik het me voorstellen dat je niet specifiek genoeg bent.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
het domme voorspelbare ontwijkgedrag van Remlof
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:06 schreef NJ het volgende:
Ik heb geen idee over wie het gaat, maar ik ben het wel met Dirkh eens.
Staat zijn naam in de TT? Niet he?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat het paul is sufkut
En het ergste is, komt die droeftoeterjosti hier straks posten
Krijgt ie weer een strak bierbommetje omdat er wéér een topic over hem gaat
Daar is niet over nagedacht Dirk
Whaaaaa!quote:Op maandag 2 februari 2009 20:18 schreef NJ het volgende:
[..]
Wie weet hoeveel nietstoevoegende baggeraars die we allemaal het liefst op de A2 onder een vrachtwagen zien liggen Remlof vandaag unbanned heeft, omdat ze zo lief op msn waren. Dan kan ik het me voorstellen dat je niet specifiek genoeg bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |