Zelfs dat mis je nog. Lees je uberhaupt wel?quote:
Goh, komt er dan toch nog een uitgebreide uitleg?quote:Dan weet je nu meteen waarom je nooit mijn collega FA bent geworden
niks mis met strips ja!quote:Op maandag 2 februari 2009 21:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Remlof kwam al bijna op het idee om er een nijntjestrip van te maken, dat zal je vast aanspreken. Dat zijn namelijk wel goede topics, met strips.
nee en nu optyfenquote:Op maandag 2 februari 2009 21:33 schreef M4a1 het volgende:
Hoi ik ben nieuw in ONZ
Beetje gezellig hier?
Ja. Nee.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zelfs dat mis je nog. Lees je uberhaupt wel?
[..]
Goh, komt er dan toch nog een uitgebreide uitleg?
Wat een gevoelige types hier, dus dit is al een azijntopic.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:31 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ja topics met azijn zijn dr niet veel, wel spijtig voor jou
meer een huilietopic eigenlijk, maar dat wou ik niet zeggenquote:Op maandag 2 februari 2009 21:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat een gevoelige types hier, dus dit is al een azijntopic.
breng jij em in bij mequote:
ik wist altijd wel dat dirkh een vette pimp wasquote:Op maandag 2 februari 2009 21:40 schreef M4a1 het volgende:
Dirkh je hebt toch een pimpabbo, waarom pleur je niet gewoon Pauls posts weg, hoef je niet tegen remlof te huilen, en hoeft remlof niet moeilijk te doen om zijn corruptie te verklaren.
case solved
die wil ik ff gequote hebbenquote:Op maandag 2 februari 2009 21:40 schreef M4a1 het volgende:
Dirkh je hebt toch een pimpabbo, waarom pleur je niet gewoon Pauls posts weg, hoef je niet tegen remlof te huilen, en hoeft remlof niet moeilijk te doen om zijn corruptie te verklaren.
case solved
mits goed onder gekwijld voor lubercatiequote:
een lintjequote:Op maandag 2 februari 2009 21:45 schreef M4a1 het volgende:
[..]
Krijg ik nu ook een 24 uursban dan_!
Geeeen probleem!quote:Op maandag 2 februari 2009 21:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mits goed onder gekwijld voor lubercatie
Die deed haar posts ook altijd goed onderbouwen met flink veel argumenten.quote:
hij verdiend nog wel meer ook vind ik!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |