Zit je tampon beetje verkeerd ofseau?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh wacht, ik vergis me natuurlijk helemaal. Dit topic gaat er om wat jij allemaal interessant vindt. Vertel eens, wat zijn je hobby's?
Omdat het paul is sufkutquote:Op maandag 2 februari 2009 20:15 schreef Huppelmuts het volgende:
wat ik een nog veel interessantere vraag vind: waarom maak je je zo druk om Paul z'n ban?
daar gaat het niet omquote:Op maandag 2 februari 2009 20:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh wacht, ik vergis me natuurlijk helemaal. Dit topic gaat er om wat jij allemaal interessant vindt. Vertel eens, wat zijn je hobby's?
"meer" kan ook iets "meer" tijd van het forum verwijderd wordt. Maar het gaat natuurlijk niet alleen om Paul, al is dit natuurlijk wel de aanleiding, maar waarom Remlof nou persé hem voortijdig uit zijn zwarte gat trekt.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:15 schreef SuperwormJim het volgende:
"Sommige users mogen ietsies meer dan andere, dat is de kracht van FOK!"
Wie weet hoeveel nietstoevoegende baggeraars die we allemaal het liefst op de A2 onder een vrachtwagen zien liggen Remlof vandaag unbanned heeft, omdat ze zo lief op msn waren. Dan kan ik het me voorstellen dat je niet specifiek genoeg bent.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
het domme voorspelbare ontwijkgedrag van Remlof
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:06 schreef NJ het volgende:
Ik heb geen idee over wie het gaat, maar ik ben het wel met Dirkh eens.
Staat zijn naam in de TT? Niet he?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat het paul is sufkut
En het ergste is, komt die droeftoeterjosti hier straks posten
Krijgt ie weer een strak bierbommetje omdat er wéér een topic over hem gaat
Daar is niet over nagedacht Dirk
Whaaaaa!quote:Op maandag 2 februari 2009 20:18 schreef NJ het volgende:
[..]
Wie weet hoeveel nietstoevoegende baggeraars die we allemaal het liefst op de A2 onder een vrachtwagen zien liggen Remlof vandaag unbanned heeft, omdat ze zo lief op msn waren. Dan kan ik het me voorstellen dat je niet specifiek genoeg bent.
Multipla was hoaxquote:Op maandag 2 februari 2009 20:21 schreef Jimbo het volgende:
Gast, nogmaals
JE HEB EEN FUCKING MULTIPLA ! je heb geen recht meer op een mening , je heb geen recht meer van spreken en je mag god op je blote knieen danken dat ie je nog niet heeft laten ophangen
jezus , azijnpisser
Ja alle topics, gelukkig heb ik nog toegang: Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:19 schreef remlof het volgende:
Maar voordat we verder gaan Dirk, je had je al ingelezen?
[PM]Paul
De koningin is jarig!
http://forum.fok.nl/topic/1249499
En zo is dat! Je loopt een paar jaar achter, dat is dan wel weer zo.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:21 schreef Jimbo het volgende:
Gast, nogmaals
JE HEB EEN FUCKING MULTIPLA ! je heb geen recht meer op een mening , je heb geen recht meer van spreken en je mag god op je blote knieen danken dat ie je nog niet heeft laten ophangen
jezus , azijnpisser
dat zou ik ook zeggen met zn autoquote:
dat jij de ogen niet uit je kop schaamt als je in zn ding rijdquote:Op maandag 2 februari 2009 20:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En zo is dat! Je loopt een paar jaar achter, dat is dan wel weer zo.
jaquote:
Moest je helemaal naar beneden lopen en naar je vader te kijken om inspiratie op te doen voor deze post?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat jij de ogen niet uit je kop schaamt als je in zn ding rijd
jij bent het typische voorbeeld dat op de snelweg en daarbuiten door iedereen uitgelachen word,op werk als DE grap van de werkvloer gezien word, en dan later thuis in de onderbroek voor de computer zit op FOK! terwijl je je steeds groter wordende phallus streelt omdat je de internet though guy kan uithangen en je misschien wel kans heb dat iemand je stoer vind
Dat laatste topic had dezelfde TT en inhoud als het voorlaatste, was geopend door yvonne, heeft in ongeveer elk forum gestaan en is kennelijk geëindigd na 300 posts in FC.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja alle topics, gelukkig heb ik nog toegang: Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Het gaat niet lekker snel met je vandaag he? Moet ik eerst foto's van minderjarige jongetjes sturen om je wakker te krijgen?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:19 schreef remlof het volgende:
Maar voordat we verder gaan Dirk, je had je al ingelezen?
[PM]Paul
De koningin is jarig!
http://forum.fok.nl/topic/1249499
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Moest je helemaal naar beneden lopen en naar je vader te kijken om inspiratie op te doen voor deze post?
AHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op maandag 2 februari 2009 20:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het gaat niet lekker snel met je vandaag he? Moet ik eerst foto's van minderjarige jongetjes sturen om je wakker te krijgen?
Oh, nu is het helemaal duidelijk.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat laatste topic had dezelfde TT en inhoud als het voorlaatste, was geopend door yvonne, heeft in ongeveer elk forum gestaan en is kennelijk geëindigd na 300 posts in FC.
quote:Nou had ik je heel hoog zittenmaar nu heb je je toch wel opgewerkt tot opperdebiel. Je ziet dat waarschijnlijk als promotie.
Na hoeveel MSN gesprekken heb je je in laten pakken, met welke beloftes en toezeggingen?
Die kwijlebal wordt verdomme niet voor niks van het forum gelazerd en jij laat je lekker inpalmen (hoe verwonderlijk) en maakt dat ff ongedaan.
Lekker consequent van je, prima gebaar, slapjanus dat je d'r zit. Geen idee waarom ze jou dat blauwe kleurtje nog niet hebben afgepakt.
Doe eens uitleggen hoe het kan dat iemand die over het algemeen loopt te kloten, door toedoen van jou het gevoel krijgt dat ie nu werkelijk alles kan maken. Ik ben benieuwd.
Kan er tevens een commissie worden ingesteld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |