Wanneer?quote:
doeiquote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:41 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Was geen aanvraag, gewoon een verwijzing
Eindelijk weer een Conflict liedjequote:
Eendjes hebben we al gehadquote:Op maandag 2 februari 2009 20:50 schreef Conflict het volgende:
Vanaf morgen gaat Biancavia trouwens eendjes posten
GODVERDOMME!!! KAN IK TEGENWOORDIG OOK AL NIET MEER OP FOK KOMEN ZONDER VAN DIE KUTBABIES TE ZIEN HALLO DAAR IS OUD VOOR UITGEVONDEN JA KLOTEKINDERENquote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:55 schreef vosss het volgende:
[..]
GODVERDOMME!!! KAN IK TEGENWOORDIG OOK AL NIET MEER OP FOK KOMEN ZONDER VAN DIE KUTBABIES TE ZIEN HALLO DAAR IS OUD VOOR UITGEVONDEN JA KLOTEKINDEREN![]()
![]()
KKTHXBYEquote:Op maandag 2 februari 2009 21:05 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik had nog niet eens door dat ik überhaupt weg was!
quote:Op zondag 1 februari 2009 19:20 schreef remlof het volgende:
Biancavia blijft, ook na al gewaarschuwd te zijn, overal offtopic plaatjes posten. Mag mailen over 48 uur.
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:11 schreef Loveless85 het volgende:
Wat lief, gaan we hier bespreken hoe lang jij en die huiliesnol van je gebanned worden voor het spammen van mn fobo
Oh en remlof.... Nieuw horloge nodig??
[..]
Ah tof, de echte huilies komen ineens naar buiten.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:16 schreef Loveless85 het volgende:
Aahhh niet zo stilletjes, ik heb net bier en chips gepakt!![]()
Trouwens raar soortig voorspel, jullie zijn dus stelletje, zitten lekker samen te fokken nu, wat plaatjes van lelijke kankerbeesten aan de muur, wat zogezegd schattig is, Bianca zit vast beetje te vingeren op wat plaatjes van die lelijke grafhond met 6 tennisballen in zn bek (soppen of niet, bianca?!).
Vervolgens ff lekker iemands fobo spammen met nog meer grafplaatjes (oehhhhhhhh), nog even topicje openen, en straks er bovenop?
Snap t wel hoor Conflict, met zo'n wijf had ik ook wel een flinke aanloop nodig voor ik erop zou durven
dat geld trouwens voor iedereen hierquote:
ga eens janken in de hoek, slappe tosti.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:16 schreef Loveless85 het volgende:
Aahhh niet zo stilletjes, ik heb net bier en chips gepakt!![]()
Trouwens raar soortig voorspel, jullie zijn dus stelletje, zitten lekker samen te fokken nu, wat plaatjes van lelijke kankerbeesten aan de muur, wat zogezegd schattig is, Bianca zit vast beetje te vingeren op wat plaatjes van die lelijke grafhond met 6 tennisballen in zn bek (soppen of niet, bianca?!).
Vervolgens ff lekker iemands fobo spammen met nog meer grafplaatjes (oehhhhhhhh), nog even topicje openen, en straks er bovenop?
Snap t wel hoor Conflict, met zo'n wijf had ik ook wel een flinke aanloop nodig voor ik erop zou durven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |