Wanneer?quote:
doeiquote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:41 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Was geen aanvraag, gewoon een verwijzing
Eindelijk weer een Conflict liedjequote:
Eendjes hebben we al gehadquote:Op maandag 2 februari 2009 20:50 schreef Conflict het volgende:
Vanaf morgen gaat Biancavia trouwens eendjes posten
GODVERDOMME!!! KAN IK TEGENWOORDIG OOK AL NIET MEER OP FOK KOMEN ZONDER VAN DIE KUTBABIES TE ZIEN HALLO DAAR IS OUD VOOR UITGEVONDEN JA KLOTEKINDERENquote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:55 schreef vosss het volgende:
[..]
GODVERDOMME!!! KAN IK TEGENWOORDIG OOK AL NIET MEER OP FOK KOMEN ZONDER VAN DIE KUTBABIES TE ZIEN HALLO DAAR IS OUD VOOR UITGEVONDEN JA KLOTEKINDEREN![]()
![]()
KKTHXBYEquote:Op maandag 2 februari 2009 21:05 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik had nog niet eens door dat ik überhaupt weg was!
quote:Op zondag 1 februari 2009 19:20 schreef remlof het volgende:
Biancavia blijft, ook na al gewaarschuwd te zijn, overal offtopic plaatjes posten. Mag mailen over 48 uur.
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:11 schreef Loveless85 het volgende:
Wat lief, gaan we hier bespreken hoe lang jij en die huiliesnol van je gebanned worden voor het spammen van mn fobo
Oh en remlof.... Nieuw horloge nodig??
[..]
Ah tof, de echte huilies komen ineens naar buiten.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:16 schreef Loveless85 het volgende:
Aahhh niet zo stilletjes, ik heb net bier en chips gepakt!![]()
Trouwens raar soortig voorspel, jullie zijn dus stelletje, zitten lekker samen te fokken nu, wat plaatjes van lelijke kankerbeesten aan de muur, wat zogezegd schattig is, Bianca zit vast beetje te vingeren op wat plaatjes van die lelijke grafhond met 6 tennisballen in zn bek (soppen of niet, bianca?!).
Vervolgens ff lekker iemands fobo spammen met nog meer grafplaatjes (oehhhhhhhh), nog even topicje openen, en straks er bovenop?
Snap t wel hoor Conflict, met zo'n wijf had ik ook wel een flinke aanloop nodig voor ik erop zou durven
dat geld trouwens voor iedereen hierquote:
ga eens janken in de hoek, slappe tosti.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:16 schreef Loveless85 het volgende:
Aahhh niet zo stilletjes, ik heb net bier en chips gepakt!![]()
Trouwens raar soortig voorspel, jullie zijn dus stelletje, zitten lekker samen te fokken nu, wat plaatjes van lelijke kankerbeesten aan de muur, wat zogezegd schattig is, Bianca zit vast beetje te vingeren op wat plaatjes van die lelijke grafhond met 6 tennisballen in zn bek (soppen of niet, bianca?!).
Vervolgens ff lekker iemands fobo spammen met nog meer grafplaatjes (oehhhhhhhh), nog even topicje openen, en straks er bovenop?
Snap t wel hoor Conflict, met zo'n wijf had ik ook wel een flinke aanloop nodig voor ik erop zou durven
Dat klopt uiteraard, tel je deze keer wel echt de klok 2x rond?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:20 schreef Biancavia het volgende:
Geeft niet hoor Lovelessss, als ik m'n middelbare schooltijd op de Willem door had moeten brengen was ik ook verzuurd geworden.
En als je elke keer zo'n raar gevoel in je buikje krijgt van die lieve kittens en puppies in je fobo, dan kun je ze gewoon zelf verwijderen hoor.Als je niet snapt hoe dat dat moet dan wil ik het je wel even uitleggen.
Over 48 uur.
Nee hoor. Ze heeft niet gemaild voor zover ik weet, we hebben gewoon de banduur aangepast.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:11 schreef Loveless85 het volgende:
Wat lief, gaan we hier bespreken hoe lang jij en die huiliesnol van je gebanned worden voor het spammen van mn fobo
Oh en remlof.... Nieuw horloge nodig??
[..]
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze heeft niet gemaild voor zover ik weet, we hebben gewoon de banduur aangepast.
4 ballen, trouwens.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:24 schreef Biancavia het volgende:
Nou gaan we naar bed.
Dàààg lieve hupselflupseltjes!
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:24 schreef Biancavia het volgende:
Nou gaan we naar bed.
Dàààg lieve hupselflupseltjes!
Waarom? Puur omdat het daar al gezegd werd en ook gewoon keihard waar is dat er selectief met bans en policy word omgesprongen?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:29 schreef Het_hupt het volgende:
lol dit kon spinoff zijn van dat Dirkh topic
ook al'n kuttopic
Heb jij de policy uberhaupt wel gelezen ouwe sjagrijn?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom? Puur omdat het daar al gezegd werd en ook gewoon keihard waar is dat er selectief met bans en policy word omgesprongen?
neuh, ik ben ongesteld, en op oorlogspadquote:Op maandag 2 februari 2009 21:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom? Puur omdat het daar al gezegd werd en ook gewoon keihard waar is dat er selectief met bans en policy word omgesprongen?
wie leest die nou wel ?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb jij de policy uberhaupt wel gelezen ouwe sjagrijn?
Neuh, maar dit ligt er allemaal vrij duidelijk boven opquote:Op maandag 2 februari 2009 21:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb jij de policy uberhaupt wel gelezen ouwe sjagrijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |