dat snap ik inderdaad ook niet,.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:07 schreef es70 het volgende:
Waarom is 'men' zoover platte beeldschermen die dan ook nog 's groot zijn
.
Ik heb er een van mijn schoonmoeder gekregen en sinds vanmorgen aangesloten, maar ik ben er niet zo kapot van eigenlijk.
Die heten toch geen marcquote:Op maandag 2 februari 2009 16:10 schreef MPG het volgende:
Maargoed, wij hebben geen klein geel visje.
Wel een klein zwart visje, en een klein goud visje.
Neequote:
*Marc belt de milieupolitie tegen de vervuilingquote:Op maandag 2 februari 2009 16:12 schreef DaMart het volgende:
* DaMart gooit reddingsboei in de KSC na het lezen van de TT.
Grote kans dan dat ik niet een van je vissen benquote:
* DaMart haalt zijn reddingsboei terug en laat de drenkeling verzuipen.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
*Marc belt de milieupolitie tegen de vervuiling
Sommige mensen verdienen het ook om te verzuipenquote:Op maandag 2 februari 2009 16:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart haalt zijn reddingsboei terug en laat de drenkeling verzuipen.
quote:Op maandag 2 februari 2009 16:10 schreef Fha het volgende:
[..]
dat snap ik inderdaad ook niet,.
Mijn gigantische bakbeest waar ik tenminste ook nog kaarsjes en fotos op kan zetten![]()
Dat schiet lekker op dan jaquote:Op maandag 2 februari 2009 16:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn badeendje kan er ook niet meer op idd
.
Heb 'm gekregen, en een gegeven paard... Maar ik geloof dat ik er hoofdpijn van krijg.
Ach, als ik het echt niks vind kan 'ie altijd naar Pat, die zit er toch al op te azenquote:
ohw dat scheeltquote:Op maandag 2 februari 2009 16:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Ach, als ik het echt niks vind kan 'ie altijd naar Pat, die zit er toch al op te azen.
Die een vreselijk gave Apple monitor heeft.quote:
Mijn moeder werkt voor een of andere mafia organisatie?quote:De opgebroken straat:
De werklui zijn inmiddels het hoekje om.
vet spannendquote:Op maandag 2 februari 2009 16:32 schreef Pien85 het volgende:
Notulen van de vergadering van m'n moeders werk:
[..]
Mijn moeder werkt voor een of andere mafia organisatie?
quote:Op maandag 2 februari 2009 16:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Verstandiger van niet neequote:Op maandag 2 februari 2009 16:36 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Ik zou maar geen ruzie meer met haar maken...
Opgebroken straat en steigers?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:37 schreef DaMart het volgende:
[..].
Te veel gerookt en te vaak van de steiger gedonderd?.
Dat is niet echt handig van ze...quote:Op maandag 2 februari 2009 16:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Verstandiger van niet nee
[..]
Opgebroken straat en steigers?
quote:Op maandag 2 februari 2009 16:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is niet echt handig van ze...![]()
Polen zeker?
Die ene leuke?quote:
Die ene die ik in november al gekocht had ja. Maar vandaag zijn we bij de notaris geweest &all. Had me er lichtelijk op verkeken hoe'n emotioneel gebeuren dat eigenlijk isquote:
gefeliciteerd!!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die ene die ik in november al gekocht had ja. Maar vandaag zijn we bij de notaris geweest &all. Had me er lichtelijk op verkeken hoe'n emotioneel gebeuren dat eigenlijk is
Goed manquote:Op maandag 2 februari 2009 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die ene die ik in november al gekocht had ja. Maar vandaag zijn we bij de notaris geweest &all. Had me er lichtelijk op verkeken hoe'n emotioneel gebeuren dat eigenlijk is
Ehmm ja.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:52 schreef Aarti het volgende:
[..]
gefeliciteerd!!
moet er nog veel aan gebeuren?
haha dat is wel een noodzakelijk iets jaquote:Op maandag 2 februari 2009 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehmm ja.
Het moet bijvoorbeeld nog gebouwd worden
Pasta met spinaziequote:
Heb je het recept onlinequote:Op maandag 2 februari 2009 17:18 schreef Klonk het volgende:
is het ook, een eenvoudige doch voedzame maaltijd
Dan mag je vast van je baas wel wat bestellenquote:
kost weer tijd, dan gaan we eten.ik werk liever even door en ga dan thuis eten.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan mag je vast van je baas wel wat bestellen
groente naar keuze (champigons, uitje, paprika) en gehakt in een pan flikkeren (gesneden dat wel) ff opbakken, peper, zout enzo. dan een basissausje maken (bloem, boter, melk, boullion) en dan een kerriesausje maken, gekookte macaroni erbij en klaar is klaraquote:
Thx, ga het binnenkort proberenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
groente naar keuze (champigons, uitje, paprika) en gehakt in een pan flikkeren (gesneden dat wel) ff opbakken, peper, zout enzo. dan een basissausje maken (bloem, boter, melk, boullion) en dan een kerriesausje maken, gekookte macaroni erbij en klaar is klara
vergeet de sambal niet, lekker pittig
Wat halen dus onderweg naar huisquote:Op maandag 2 februari 2009 17:24 schreef Aarti het volgende:
[..]
kost weer tijd, dan gaan we eten.ik werk liever even door en ga dan thuis eten.
Nee thx, das niet de leuke psychologiequote:Op maandag 2 februari 2009 17:28 schreef Fha het volgende:
Iemand nog belangstelling bij het boek "cognitieve sociale psychologie"? ik heb geld nodig
yup, heb zin in vette hapquote:Op maandag 2 februari 2009 17:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat halen dus onderweg naar huis
Is wel interessant hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 17:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee thx, das niet de leuke psychologie
Chineesje halen dan?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:31 schreef Aarti het volgende:
[..]
yup, heb zin in vette hap
dat mag van mezelf, sporadisch!
Dat niet lekker weglezen doet het hemquote:Op maandag 2 februari 2009 17:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Is wel interessant hoorMaar niet even lekker weg lezen nee
Nee, vandaag mag ik troepjes, ik denk aan een kipburger bij burgerking!quote:
Heeft me vier kansen gekost voor ik dat tentamen haaldequote:Op maandag 2 februari 2009 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat niet lekker weglezen doet het hem
Troepjes?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:34 schreef Aarti het volgende:
[..]
Nee, vandaag mag ik troepjes, ik denk aan een kipburger bij burgerking!
Dus dat boek bewaren, zou je nu heel goed moeten kennenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Heeft me vier kansen gekost voor ik dat tentamen haalde
Weg ermee, traumaquote:Op maandag 2 februari 2009 17:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus dat boek bewaren, zou je nu heel goed moeten kennen
Nu maar hopen dat je het ook verkocht krijgt danquote:Op maandag 2 februari 2009 17:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Weg ermee, trauma
Haha nee ik heb het geld gewoon nodig dus nouja.
Zal wel nietquote:Op maandag 2 februari 2009 17:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat je het ook verkocht krijgt dan
eet jij vaak junkfood? ik eigenlijk bijna nooitquote:
Spaghetti met het een of het anderquote:
Dat ligt eraan wat je allemaal junkfood vindt. Bij een snackbar of McD of BK kom ik zeldenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:40 schreef Aarti het volgende:
[..]
eet jij vaak junkfood? ik eigenlijk bijna nooit
Afzettersquote:
ja dat bedoel ik, patat en kroketten en zo.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat je allemaal junkfood vindt. Bij een snackbar of McD of BK kom ik zelden
Mjah, dat is wel het nadeel.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Afzettersik had een hele zooi boeken, die bij elkaar meer dan 250 euro hadden gekost.. Kijk dat ik er nooit meer zoveel voor krijg snap ik.. maar meneer wou niet hoger dan 25 euro. Nou krijg wat.. echt niet dus.
Dan niet zoveel. Bestel nog wel eens spareribsquote:Op maandag 2 februari 2009 17:42 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik, patat en kroketten en zo.
wat is je lievelingseten?
ik eet geen rund- en varkensvlees, dus spareribs loop ik misquote:Op maandag 2 februari 2009 17:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan niet zoveel. Bestel nog wel eens spareribs
Uh, Thais (en ander oosters eten) en het jouwe?
Ah, dat beperkt het zeker jaquote:Op maandag 2 februari 2009 17:46 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik eet geen rund- en varkensvlees, dus spareribs loop ik mis
Thais is wel lekker, once in a while. Ik hou van sushi, heerlijk!!
wehehequote:
Okequote:Op maandag 2 februari 2009 17:52 schreef Fha het volgende:
[..]
weheheja echt.. als je me ergens voor wakker mag maken..
Ik vind het alleen jammer dat ze zo duur zijnquote:
Daarom neem ik ze mee dan hequote:Op maandag 2 februari 2009 17:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vind het alleen jammer dat ze zo duur zijn
Wehehe lijkt me hendigquote:
En waarom kom je dat hier vragen?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:03 schreef Conversatie het volgende:
Ik wil nu wel is weten wat een TVP is, lach maar ja
tenenvisitatiepost.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:03 schreef Conversatie het volgende:
Ik wil nu wel is weten wat een TVP is, lach maar ja
Ik neem altijd de combiquote:
goed puntquote:Op maandag 2 februari 2009 18:06 schreef Conversatie het volgende:
Ik stel deze vraag onder het genot van een Cappuccino, dus dit lijkt me de aangewezen plek
Nah, mijn snoer is niet lang genoegquote:Op maandag 2 februari 2009 18:20 schreef Fha het volgende:
MuckKun je niet stiekem alvast een bakkie smokkelen?
Wat flauwquote:
doen ze expres, zodat ik niet de hele dag aan de koffieautomaat hangquote:
Nou dan is het nog steeds wel ontzettend gemeenquote:Op maandag 2 februari 2009 18:30 schreef Muck het volgende:
[..]
doen ze expres, zodat ik niet de hele dag aan de koffieautomaat hang
Kan hij ook thee maken?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:32 schreef Muck het volgende:
Kijk trouwens eens wat ik heb
[ afbeelding ]
ja, de barbaren!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou dan is het nog steeds wel ontzettend gemeenIk vind dat je een bij je plek moet hebben gewoon
Nee, maar wel twee hele kopjes koffiequote:
Dat is echt schattigquote:Op maandag 2 februari 2009 18:35 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, de barbaren!
[..]
Nee, maar wel twee hele kopjes koffie
lief![]()
Postenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:13 schreef Klonk het volgende:
Klonkette komt net thuis met foto´s van haar uitje afgelopen vrijdagavond, je ziet d´r zatter en zatter worden
Gefeliciteerdquote:
Als je geen koffie in het filter stopt, moet het mogelijk zijn denk ikquote:
Fhaquote:
Heel goedquote:Op maandag 2 februari 2009 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Nieuwe stick gekocht, backup teruggezet, geconstateerd dat het eigenlijk allemaal niet zo gek boeiend is voor een eventuele vinder. Kop leeg en doorademen nu.
w00t, wat een tof apparaatquote:Op maandag 2 februari 2009 18:32 schreef Muck het volgende:
Kijk trouwens eens wat ik heb
[ afbeelding ]
quote:
Zeurmiepquote:Op maandag 2 februari 2009 19:19 schreef Fha het volgende:
[..]
magnietwantdanslaapiktot4uurenligikdanweerwakker
kan ik niks aan doen dat het zo werkt bij mijquote:
Dan moet je nu gewoon even wat redbulletjes pakkenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:20 schreef Fha het volgende:
[..]
kan ik niks aan doen dat het zo werkt bij mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan moet je nu gewoon even wat redbulletjes pakkenWheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan moet je nu gewoon even wat redbulletjes pakkenWeheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee dat vind ik zonde van mn geld hahaOp woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Postte hij alsnog om te kunen melden dat hij niet postquote:
Slimquote:Op maandag 2 februari 2009 19:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Postte hij alsnog om te kunen melden dat hij niet post.
Failquote:Op maandag 2 februari 2009 19:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Postte hij alsnog om te kunen melden dat hij niet post.
leuk stukje over je user van de maand :p simpele database trouwensquote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
TETTEN!Ik denk dat ze het koud heeft...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
Of ze vind Fles liefquote:
Dat is wel erg simpel uitgelegd hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 20:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
leuk stukje over je user van de maand :p simpele database trouwens![]()
voor elk subforum een datum ^^ en posts door een persoonmet topic titel erbij
?
Not againquote:Op maandag 2 februari 2009 20:01 schreef cablegunmaster het volgende:
Twee keer de helft is twee
wtf ookgelukkig heb ik het goed neergezet ^^;;.
Muckquote:Op maandag 2 februari 2009 20:03 schreef Muck het volgende:
zoooo, al iets drukker hier
ik verveel me niet meer helemaal kapot
Kippevel liefquote:
ghe! niet moeilijk doen als het makkelijk kanquote:Op maandag 2 februari 2009 20:06 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat is wel erg simpel uitgelegd hoor
Kan toch?quote:
Hmz... Als ik kippevel van iemand krijg is dat meestal niet echt een goed tekenquote:
Ohw bij mij wel hahaha. Heerlijk als meneer zacht over mn rug kriebeltquote:Op maandag 2 februari 2009 20:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Hmz... Als ik kippevel van iemand krijg is dat meestal niet echt een goed teken.
sowieso, kriebelenquote:Op maandag 2 februari 2009 20:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw bij mij wel hahaha. Heerlijk als meneer zacht over mn rug kriebelt
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw bij mij wel hahaha. Heerlijk als meneer zacht over mn rug kriebelt
Jakkes, kriebelenquote:
Moet ook niet te lang hoor, dan word ik ook niet goedquote:Op maandag 2 februari 2009 21:03 schreef es70 het volgende:
Jakkes, kriebelen.
Raak me aan of doe dat niet, maar doe niet iets halfzachts ertussen in, daar word ik echt niet lekker van.
quote:
Wat nou weerquote:
Hij was te flauwquote:Op maandag 2 februari 2009 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat nou weerMag ik Es niet aanraken of wat?
Al vaak zat gedaan hoor
Ik zal jou eens aanrakenquote:
Dat kun je beter aan mij dan aan haar vragenquote:
Kom maar opquote:Op maandag 2 februari 2009 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zal jou eens aanraken
Met de mattenkloppert
Weet jij veel waar zij allemaal toestemming voor denkt te moeten verlenen?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat kun je beter aan mij dan aan haar vragen.
Nou zegquote:Op maandag 2 februari 2009 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet jij veel waar zij allemaal toestemming voor denkt te moeten verlenen?
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet jij veel waar zij allemaal toestemming voor denkt te moeten verlenen?
quote:
Ik ben de man met de bebloede mattenkloppert en ik ben nog 14 bouwmaanden van u verwijderdquote:
Ja ik pas goed op esquote:
Woohooquote:Op maandag 2 februari 2009 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben de man met de bebloede mattenkloppert en ik ben nog 14 bouwmaanden van u verwijderd
Ehmm neequote:Op maandag 2 februari 2009 21:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Woohoodus de andere huizen zijn nu ook verkocht al enzo?
ohw.quote:
Nee, aan het wachten op studio sport om 2230quote:Op maandag 2 februari 2009 22:09 schreef Fha het volgende:
Is iedereen spannende avonturen aan het beleven?
ooohwquote:Op maandag 2 februari 2009 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, aan het wachten op studio sport om 2230
ja nou!quote:Op maandag 2 februari 2009 22:09 schreef Fha het volgende:
Is iedereen spannende avonturen aan het beleven?
Nou.. met die klote trein van syntus of hoe heet het is dat soms nog best een avontuurquote:Op maandag 2 februari 2009 22:18 schreef Muck het volgende:
[..]
ja nou!
met de trein van arnhem naar didam, woehoe
syntus ja....quote:Op maandag 2 februari 2009 22:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou.. met die klote trein van syntax of hoe heet het is dat soms nog best een avontuur
Mja daaromquote:Op maandag 2 februari 2009 22:19 schreef Muck het volgende:
[..]
syntus ja....
mja, voor je het weet sta je drie uur stil in zevenaar
Zevenaarrrrrquote:Op maandag 2 februari 2009 22:19 schreef Muck het volgende:
[..]
syntus ja....
ja, ik kus de stoeptegels in didam altijd even als ik uit dat ding kanquote:
hawwrrrrstikke leukquote:Op maandag 2 februari 2009 22:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Zevenaarrrrr.
Maar ze hebben daar wel een superrrr de boerrr.
2 uur in Almen van de week nog las ikquote:Op maandag 2 februari 2009 22:19 schreef Muck het volgende:
[..]
syntus ja....
Helaas vliegt dat er dan ook makkelijk weer aanquote:Op maandag 2 februari 2009 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat gestress om die USBstok was trouwens wel goed voor m'n gewicht![]()
al een maand min of meer stabiel, nu ineens 3 kilo in 2 dagen eraf
Dat gaan we zienquote:Op maandag 2 februari 2009 22:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Helaas vliegt dat er dan ook makkelijk weer aan
Ik zal je nieuwe USB stick ook een keer verstoppenquote:Op maandag 2 februari 2009 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat gestress om die USBstok was trouwens wel goed voor m'n gewicht![]()
al een maand min of meer stabiel, nu ineens 3 kilo in 2 dagen eraf
Goed manquote:Op maandag 2 februari 2009 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gaan we zienIk weeg nu al een volle krat bier (ruim 14 kilo) minder dan eind juli
prutsersquote:Op maandag 2 februari 2009 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2 uur in Almen van de week nog las ik
heel goedquote:Op maandag 2 februari 2009 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gaan we zienIk weeg nu al een volle krat bier (ruim 14 kilo) minder dan eind juli
NEEEquote:Op maandag 2 februari 2009 22:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zal je nieuwe USB stick ook een keer verstoppen
Mijn streefgewicht is zo'n beetje dat van LL nu he, dat begrijp je. Mag ik ook eens bovenop en zoquote:
Ik begrijp hetquote:Op maandag 2 februari 2009 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn streefgewicht is zo'n beetje dat van LL nu he, dat begrijp je. Mag ik ook eens bovenop en zo
Dat geeft toch niksquote:
Ik ga gewoon nog meer etenquote:
Waarvan?quote:
nee, mijn inkomen wat doe jequote:
MPG heeft een lintworm of 6, menneke is heul magerquote:
Gras dan maar?quote:
Wij gingen toch samen lijnenquote:MPG heeft een lintworm of 6, menneke is heul mager
en ik, tja, ik heb gewoon een dikke kont
Eh. Geen idee. Sowieso ben ik waarschijnlijk niet voor 5 uur weg uit Belfeldquote:Op maandag 2 februari 2009 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar.
Ik heb ooit eens in een dronken bui gezegd dat ik op 7 februari (komende zaterdag) met Muck EN mpg ga meeten. Is dat nog steeds zo?
Oh ja en ik ging een dubbelspel maken via Didam naar KKNquote:Op maandag 2 februari 2009 23:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Eh. Geen idee. Sowieso ben ik waarschijnlijk niet voor 5 uur weg uit Belfeld.
Is dat niet net als al die andere KSC-meets... moeilijk doorgaand?quote:Op maandag 2 februari 2009 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar.
Ik heb ooit eens in een dronken bui gezegd dat ik op 7 februari (komende zaterdag) met Muck EN mpg ga meeten. Is dat nog steeds zo?
Zei de man die aan de lopende band bij ene Pien85 in de buurt te vinden isquote:Op maandag 2 februari 2009 23:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat niet net als al die andere KSC-meets... moeilijk doorgaand?
Ik heb haar een keer ontmoet...quote:Op maandag 2 februari 2009 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zei de man die aan de lopende band bij ene Pien85 in de buurt te vinden is
Nou toen ik r ontmoette was het Mart dit en Mart dat, Mart links en Mart rechts, Mart zus en Mart zo, Mart hier en Mart daarquote:
Ik ben ook gewoon populair!quote:Op maandag 2 februari 2009 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou toen ik r ontmoette was het Mart dit en Mart dat, Mart links en Mart rechts, Mart zus en Mart zo, Mart hier en Mart daar
Staat nu nog een uitgebrand krot. Over 2 maanden begint het slopen pasquote:
Ben benieuwd!quote:Op maandag 2 februari 2009 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Staat nu nog een uitgebrand krot. Over 2 maanden begint het slopen pas
ikquote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:48 schreef Pien85 het volgende:
Waarom ben jij altijd op van die rare tijden online?
Ja jijquote:
Alles lekker daar in verweggistan?quote:
hier ookquote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
CGM
ja, inderdad is het hier morgen!
Allahu Akhbar!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja jij
[..]
Alles lekker daar in verweggistan?
pr0n?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:52 schreef cablegunmaster het volgende:
ik ben er als ik zin heb en soms als ik anime kijkzoals nu deathnote herkijk
nog iets beleeft? Ik ben een week in Jakarta geweest, wat denk jij!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hier ook
mooi weer?en nog iets beleeft?
zelf een tentamen gemaakt. de dag vrij beetje geleerd en morgen verder leren.![]()
nee light, deathnote Lquote:
ja sorry, weet ik het.. ik ben in Jakarta geweest enzo, dus ik ben een beetje van het rechte pad afquote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee light, deathnote L
boekje dat mensen vermoord door de naam erin te schrijven die je ultiem god maakt.
Superslimme feds achter de jongen aan.Onrealistisch maar spannend
weet ik veelquote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nog iets beleeft? Ik ben een week in Jakarta geweest, wat denk jij!
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 02:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja sorry, weet ik het.. ik ben in Jakarta geweest enzo, dus ik ben een beetje van het rechte pad af
Jakarta is als iedere hoofdstad/megastad in Azie... een groot feesthok, met gruwelijk veel drank (drugs ook helaas) en vrouwen. Gewoon erg leuk, maar verdomde vermoeiend om steeds om 5 in de morgen thuis te komen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 02:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
weet ik veelik zit in mijn saaie nederlandse gat! niks bijzonders gezien .. wat koeien
luie studenten die niks doen 1 werkt maar slompert zijn studie!
ghaaa!!! BIER HIER?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 02:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jakarta is als iedere hoofdstad/megastad in Azie... een groot feesthok, met gruwelijk veel drank (drugs ook helaas) en vrouwen. Gewoon erg leuk, maar verdomde vermoeiend om steeds om 5 in de morgen thuis te komen.
Ja jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 02:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hey , dat zijn oude foto's met bril ben ik lelijker
ik ben voornamelijk een bierdrinker ja, lekker hoor.. en dan een goede DJ, band van het huis.. goed om een lange avond door te brengen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 02:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ghaaa!!! BIER HIER?![]()
jezus ik heb zin in bier op maandag morgen ./ dinsdag morgen
Nou, ik kan het me niet voorstellen dat ik lig te krikken met dochters van kennissen hier... Gatver zeg..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 02:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik heb geen ideemisschien zeg je het niet ... maar stil maar je geheim is veilig!
hij kan ook lenzen indoen, maar die zullen ze nog wel niet verkopen in Pasir Atas (Hoogezand op zijn Indonesisch)quote:
ik ook nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 02:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou, ik kan het me niet voorstellen dat ik lig te krikken met dochters van kennissen hier... Gatver zeg..
daar woon ikquote:Op dinsdag 3 februari 2009 02:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hij kan ook lenzen indoen, maar die zullen ze nog wel niet verkopen in Pasir Atas (Hoogezand op zijn Indonesisch)
ik bedacht me dat gisteren en dat heb ik hier ook gemeld trouwens:quote:Op dinsdag 3 februari 2009 02:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik ook nietonder 18 niet meer
maak je geen zorgen dat worden hun ookquote:Op dinsdag 3 februari 2009 02:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik bedacht me dat gisteren en dat heb ik hier ook gemeld trouwens:
Vroeger toen ik 18 was mocht ik niet kijken naar meisjes die geboren waren in 1986 want die waren 12 of zo. Nu die allemaal 22 zijn veranderen de zaken toch enigsindsEn er lopen hele mooie rond hier zeg.
En dan besef ik me dat ik ouder aan het worden ben.
ze kenne het vast nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 02:20 schreef indahnesia.com het volgende:
Pasir Atas is trouwens een dorpje in Maleisie, de betekenis is dus hetzelfde als Hoogezand. Waarom zoekt de gemeente geen samenwerking met dat dorpje met dezelfde naam? Lijkt me wel grappig.
Geloof ik graag, stelletje geile donders hier allemaalquote:Op dinsdag 3 februari 2009 02:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
maak je geen zorgen dat worden hun ook
Maleisiequote:Op dinsdag 3 februari 2009 02:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ze kenne het vast nietzo'n gehucht in indonesie
niet x=]]] zoveel zuipenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 02:25 schreef indahnesia.com het volgende:
En tot mijn verbazing staat er nog geld op mijn lopende rekening. Had al een week niet durven kijken gekeken.
Ik was op vakantie he... en dan moet je niet zo op de centen letten. Wat vooral goedkoper was dan de vorige keer waren de gewillige meisjes hoeren drank vliegtickets. Denk dat dat wel 50 euro scheelde met enkele maanden geleden. En da's hier best veel voor drie stukjes vliegen.quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 02:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik was op vakantie he... en dan moet je niet zo op de centen letten. Wat vooral goedkoper was dan de vorige keer waren de gewillige meisjes hoeren drank vliegtickets. Denk dat dat wel 50 euro scheelde met enkele maanden geleden. En da's hier best veel voor drie stukjes vliegen.
heb de quote al gefixt ben liefquote:Op dinsdag 3 februari 2009 02:33 schreef indahnesia.com het volgende:
Echte planning had ik niet. Ik wilde een paar avondjes uit gaan, uiteindelijk ben ik iedere nacht uit geweest
ja in iraq is dat heel andersquote:Op dinsdag 3 februari 2009 02:40 schreef indahnesia.com het volgende:
whehe, dank je!
Zo af en toe moet ik inderdaad even uit he ritme stappen. Hier wonen is prima, maar gek doen moet ook kunnen. En eerlijk gezegd is een week te lang. Het is toch wel zwaar om vanuit een normaal ritme ineens in een compleet ander ritme getrokken te worden. Ik sliep urenlang in de middag om om 11 uur in de avond weer op pad te gaan. Tja... ideaal is anders, maar gelukkig kan het prima en veilig hier in dit land. En vrouwen kunnen ook alleen over straat hier, dat is wel fijn.
klinkt als een drama! niks vermoedend je portemonee verliezen. Ben blij dat ik al 1,5 jaar mn portemonee niet ben kwijt geraakt / sleutels. krengen zijn lastig te vervangen!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 02:49 schreef indahnesia.com het volgende:
Alleen over straat als in voldoende veilig. Toch ook wel belangrijk. Helaas was wel een portemonnee gerold van een kennisje eergisteren. Maar goed, dat kan altijd gebeuren. Vervelend voor mensen die toch al niet heel veel geld hebben, vooral de bureaucratie is een drama hier. Aangifte, melding bij bank, nieuwe papieren aanvragen. Alleen haar ring met diamandje is niet te vervangen, en dat zijn altijd persoonlijke dingen die het leed verzwaren.
Het gebeurde op de eerste avond dat ik in Batam was en zei 'gedwongen' werd door een kennisje om mee uit te gaan terwijl ze te gaar was, vertelde ze me. Tja, dan heb je achteraf wel spijt, maar daar koop je niets voor. En zo te zien heeft ze me afgelopen nacht lopen bellen. ik sliep dus lekker. Straks eens kijken wat er nu weer aan de hand is
lenen ben ik zelf ook geen fan van of je krijgt het niet terug. of je krijgt het te laat of een paar jaar later pas.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 02:55 schreef indahnesia.com het volgende:
whaha.. zo spannend zal het wel niet zijn. Wellicht had ze na wat drank zin om eens te kijken of ik ook nog wakker was. Ze wist dat ik op tijd naar bed zou gaan omdat ik vandaag moet vliegen (vanmiddag pas, maar brakheid is niet fijn om mee te vliegen)
Ze zei ook dat het geld niet zoveel uit maakt (al was dat ook niet niets voor een Indonesische), het andere is inderdaad een heel geregel. Uiterst vervelend dus. Bankpasjes duurde vier dagen zei ze, tot die tijd dus geld lenen of naar de bank. Ik leen vrijwel nooit geld uit, omdat ik weet dat bijna altijd een eindeloze lening (schenking dus) is...
niet iedereenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 03:06 schreef indahnesia.com het volgende:
Jah, minder spannend inderdaad, maar uiteindelijk is dat toch het doel van de meesten... een rustiger leventjetoch?
whaha.. de meesten he.. niet iedereen.. maar ook jij bent nog jong, dus wie weet over een paar jaarquote:Op dinsdag 3 februari 2009 03:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
niet iedereenik kan wel wat spanning gebruiken
alleen nog ontdekken wat mijn kick is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |